|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-08-2007, 22:17 | #91 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-06-2007
Model: ford mondeo
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 23
|
|
31-10-2007, 19:37 | #92 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 31-10-2007
Postów: 1
|
Chyba też mnie spotkał ten problem... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale nie jestem na 100% pewien, bo Focusa 1.8 TDDI mam od niedawna i nie wiem czy to dokładnie to. Jak podniosę klapę od silnika to urządzenie w "lewym górnym rogu" napędzane paskiem napędowym, to jest tooo? Czyli pompa wtryskowa? Zazwyczaj rano jak było zimno i wilgotno pojawiało się nieregularne piszczenie, ale po jakiejś chwili ucichało, teraz znikło całkiem i pojawił się właśnie w tym urządzeniu szum, a po wyłączeniu silnika coś syczy z tych okolic przez jakies 15sek. Może minie ktoś naprowadzi c... co to jest i czy dobrze myślę, że będę musiał to naprawic, a może to łożysko...? Sam już nie wiem.
|
31-10-2007, 20:51 | #93 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-03-2007
Skąd: konin
Model: focus
Silnik: Tddi
Rocznik: 2000
Postów: 137
|
wymien pasek wieloklinowy i przy okazji sprawdz rolke napinacza
|
31-10-2007, 21:56 | #94 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-08-2006
Skąd: POMORZE
Model: Focus Ghia kombi
Silnik: 1,8 TDDI 90KM
Rocznik: grudzień 1999
Postów: 415
|
Cytat:
Pzdr Piotr |
|
05-11-2007, 14:07 | #95 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-10-2007
Skąd: Gdańsk
Model: xxx
Silnik: xxx
Rocznik: xxx
Postów: 12
|
czy problemy które opisujecie mają też miejsce w młodszych rocznikach np jak mój 2004?
__________________
Byl Focus 1.8 tddi |
20-11-2007, 18:59 | #96 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-11-2007
Postów: 26
|
mój focus 1,8 tddi z 2003 r. słabnie jak sie rozgrzeje. jak jest zimny to idzie dobrze. po rozgrzaniu odczuwam jego słabnięcie. jak trochę postoi to znów jedzie dobrze. czy to znak że padła pompa czy jest możliwość że to co innego? turbina jest ok. zupełnie nie znam się na mechanice dlatego proszę o wsze opinie. pozdrawiam
|
20-11-2007, 20:18 | #97 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-11-2007
Postów: 181
|
po nagrzaniu morze gubic kompresje np. mały luz na zaworach,lub brak szczelnosci tłok cylinder a moze byc pompa, wtryski trza go dobrze zbadac i kolejno wykluczac daj zbadac cisnienie na cylindrach na zimnym i na ciepłym silniku od tego zacznij to sie wiele wyjasni
|
20-11-2007, 20:51 | #98 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-11-2007
Postów: 26
|
dzięki za podpowiedz. w piątek odstawiam fokusa do warsztatu. zobaczę co wyjdzie.
|
30-11-2007, 22:33 | #99 |
ford::beginner
Imię: Arek
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Łodygowice
Model: Ford Focus Mk2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 24
|
czy w focusach tdci tez sa takie same problemy z pompami i sterownikami do nich.Prosze o odpowiedz
__________________
aro |
01-12-2007, 07:49 | #100 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-11-2007
Postów: 26
|
no i okazało się że to nie pompa. jakieś rozczelnienie usuneli i narazie odpukać wszystko gra. pewno w aso "wymienili" by mi pompę. pozdrawiam
|
|
|
|