Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-11-2007, 12:10   #11
Krzysztoff
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2007
Model: Mondeo MKIV Titanium X kombi
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2009/2010
Postów: 199
Domyślnie

Witam,
Po przeczytaniu wszystkich uwag dotyczących objawów sądzę, że to nie wina układu ładowania (alternator i regulator napięcia) ale jakieś zwiększone obciążenie "pasożytnicze" w układzie elektrycznym. Domyślam się, że napięcie na alternatorze było mierzone przy jego normalnyn podpięciu elektrycznym do instalacji samochodu. Moim zdaniem trzeba by sprawdzić prąd obciążenia w stanie normalnej pracy (bez włączonych odbiorników). Być może winny jest np. alarm który zbyt mocno obciąża instalacje, albo np. układ wskaźnika paliwa ma jakiś upływ....

Krzysztoff jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-11-2007, 14:42   #12
dl72
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Model: focus
Silnik: 1,8
Rocznik: 2003
Postów: 1
Domyślnie

witam
Mam to samo. Ładowanie ok 12,9 V, przy obciążeniu spada do 12,8 V. Narazie jeżdżę i nic się nie dzieje. Ale dalej mnie jakoś to męczy. Zaznaczam że alarmu nie posiadam.
dl72 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-11-2007, 17:44   #13
Malinabend
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-11-2007
Postów: 181
Domyślnie

tym napieciem to zdaje sie ze komputer troche steruje nie jestem elektrykiem ale cos tam słyszałem nawet w zaleznie od temperatury powinno byc cos ok 14,5v
Malinabend jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-11-2007, 14:38   #14
tomi38
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-11-2007
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Postów: 18
Domyślnie

Wydaje mi sie, ze masz problem z doleganiem szczotek do pierscieni (moze szczotki sa juz wytarte), choc dziwi mnie ze przekladka z jednego auta do drugiego i z 14.4 robi sie 13 V. To by sugerowalo problemy w polaczeniach (brak dobrego styku). Nie wydaje mi sie aby komputer mial mozliwosc ingerowac w prace regulatora napiecia - znalazles takie polaczenie z regulatora do komputera?!?
tomi38 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2007, 10:34   #15
drozda
ford::beginner
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Szczecin
Model: Focus MK 2 FL
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2009
Postów: 11
Domyślnie

Akurat w Focusach komputer steruje pracą alternatoraGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Aktualnie autko przebywa w Norwegii więc chwilowo dalsza diagnostyka jest zawieszona, po 20 grudnia czeka mnie wizyta w ASO. Pełna diagnostyka komputerowa w nie ASO nie wykazała ani jednego błędu, tylko dalej to nieszczęsne ładowanie (dojazd do pracy w Norwegii ok 2 km, a raz w tygodniu przejażdzka na dystansie 50 kilometrów żeby doładować akumulator.
Alarmu w aucie brak, sprawdzałem czy komputer wyłącza świece żarowe, wyłączone wszystkie inne napędzane elektrycznością urządzenia i dalej to samo. Niby da się z tym żyć w Polsce, ale przy Norweskiej zimie już nie :fcp2
Jak będę znał przyczynę takiego zachowania dam znać.
Pozdrawiam wszystkich,
Drozda
drozda jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-12-2007, 14:26   #16
katemolan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-02-2007
Skąd: stanisławice
Postów: 37
Domyślnie

witam ma podobny objaw z tym że u mnie 12,6 v jest po odpaleniu a po około 10 s jest 14,6v co można zaobserwować na wyświetlaczu na liczniku po chwili świeci jasniej, mieżyłem i faktycznie ładuje z opóżnieniem zaczyna mnie to martwić bo nie wiem czy ma tak być, myślę że wina leży po stronie komputera który wkłada morde do regulatora , mierzy jego temp. i temp. aku. i sam decyduje, lub może być słabu aku tzn, 12,5 może i on ma ale badając arometrem czy jakoś tak sie to nazywa to ma 1,21 to mało ma mieć wiecej co świedczy że brakuje mu mocy, bo po odpaleniu działają świece i podgrzewenie wody i brakuje mocy na wzbudzenie alternatora. napiszcie co sądzicie o tych moich wypocinach.
katemolan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-12-2007, 16:25   #17
robert 1976
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 01-11-2007
Postów: 5
Domyślnie

Spróbuj podjechać na WDS i przeprogramować PCM.Czasami to pomaga
robert 1976 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-12-2007, 17:22   #18
katemolan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-02-2007
Skąd: stanisławice
Postów: 37
Domyślnie

co to jest WDS i gdzie jestem z okolic krakowa
katemolan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2008, 19:18   #19
drozda
ford::beginner
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Szczecin
Model: Focus MK 2 FL
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2009
Postów: 11
Domyślnie

Witam Ponownie!
Po wizycie w ASO i wyeliminowaniu po raz kolejny alternatora (nawet mechanik z ASO się na tym złapał) i dokładnym przeszukaniu instalacji elektrycznej stwierdzono najprawdopodobniej uszkodzenie sterownika silnika (daje sygnał na pierwsze wzbudzenie a na drugie już nie). Więc teraz zaczynamy zabawę w wymianę sterownika silnika:-) Ale o tym w następnym temacie.
Pozdrowienia, Piotr
drozda jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:32.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.