|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-11-2007, 16:24 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-07-2007
Postów: 12
|
Alternator
Witam.koledzy mam problem o jakiegoś czasu z alternatorem objawy tego typu że brkuje ładowania wedłóg lampki okazuje się że ładownie jest za dóże wedłóg miernika ,jeżdziłem na takim ładowaniu może ze 3 dni no i bum z podmaski poszed czarny dym myślałem że się auto chajcuje zpalił się cały wirnik w alternatorze , kupiłem nowy alternator pojeżdziłem z 8 miesięcy i to samo się stało pare razy zamigała lampka od ładownia i to już był koniec tego alternatora poszło całe uzwojenie na wirniku niewiem co to może być za przyczyna zwarcie czy co wszysko się normalnie zachowywało do czsu migania lapiki.prosze o pomoc bo niewyrobie na te alternatory.
|
25-11-2007, 17:12 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-11-2007
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Postów: 18
|
Sprawdź napięcie ładowania akumulatora (powinno być 13.8-14.4 V) w trakcie pracy silnika. Jesli będzie więcej to możesz podejrzewać regulator napięcia, a z tego co piszesz nie wynika czy był wymieniany, sprawdź też szczotki i szczotkotrzymacze oraz ich uchwyty czy nie mają uszkodzeń i ew zwarć do masy. Możesz też mieć uszkodzony stojan alternatora lub mostek prostowniczy i wówczas ze względu na niskie napięcie na wyjściu strona pierwotna czyli wirnik z uzwojeniem wzbudzenia są traktowane nadmiernym napięciem i w wyniku przeciążenia co może być przyczyną spalenia... przeczytaj inne posty o podobnej tematyce.
|
01-12-2007, 11:01 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-10-2007
Skąd: Wałbrzych
Postów: 5
|
gdzie znajduje się regulator NAPIĘCIA W mkII MONDEO
|