|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-11-2007, 20:32 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
Nierówne obroty biegu jałowego - gdzie szukać przyczyny?
Witam Kolegów
Od dawna walczę z objawem w moim mondim, skończyły mi sie pomysły gdzie i co szukać więc zwracam się z prośbą o pomoc. Na biegu jałowym licznik raz pokazuje 1000 raz 800. Jadąc po wysprzęgleniu jest 1200 innym razem 700 innym 1500, mam na myśli jazdę około 60 km/h. Dodam tylko iż rano obroty na "ssaniu" niskie rzędu 1000 i tendencja do spadania po wysprzęgleniu, nie raz gaśnie. Oto co juz zrobiłem/wymieniłem: -świeczki -przewody,nówki orginały -cewka, sprawdzona -zawór bocznikowy-nówka -zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej, nówka -przepustnica, podmieniana, wyczyszczona -egr zatkany -cały układ dolotowy szczelny -przepływomierz, sprawdzony działa -sonda, działa -odczyt błędów na kompie, błędów brak -czujnik temp, działa Co można jeszcze sprawdzić ? Gdzie szukać przyczyny? |
21-11-2007, 20:36 | #2 |
FCP member
Zarejestrowany: 10-11-2007
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 661
|
to sie dzieje i na benz i na gazie?
__________________
Bądź NIEBIESKI - zarejestruj się CB President Johnny II ASC + ML 145 Midland Transit 2011r 2.2 TDCI 140 T300 BUS ( służbowy ) Było Escort MKVII 95r 1.6 16V + Gaz WYŚCIGI-wejdź, zobacz i zagraj |
21-11-2007, 20:38 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
zapomniałem dodać - objaw zarówna na pb jak i na lpg.
|
22-11-2007, 07:01 | #4 | |||
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|||
22-11-2007, 07:54 | #5 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
a jak cisnienie w cylindrach? oleju nie podpala sobie w jkis duzych ilosciach?
|
22-11-2007, 08:02 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
zarówno krokowy, zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej są to nowe orginalne części.
Cisnienie oki równe na każdym cilindrze.Układ szczelny , po zatkaniu przepływki silnik gaśnie. |
22-11-2007, 10:59 | #7 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
a wydech? katalizator?
i moze zrob analize spalin, moze tam cos wyjdzie i jaka masz instalacje LPG moze I generacje? one mieszaly rowniez podczas jazdy na benzynie |
22-11-2007, 15:57 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
wydechu nie sprawdzałem
lpg IV gen. Czy przy zapchanym katalizatorze w kompie zapiszą sie jakieś błędy? |
22-11-2007, 16:32 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-10-2007
Postów: 8
|
sebastjan ja walczę ztym problemem od jakiegosw czasu i tez wielw żeczy wymieniłem i nic to usterka bardzo zagadkowa i kazdy mechanik ma nanią swoją teorie jak narazie nie znalazłem lekarstwa
|
22-11-2007, 17:09 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-09-2006
Skąd: Otwock
Postów: 56
|
Witajcie. Mam te same objawy i też przestalem z tym walczyć :fcp5 , ale u mnie jeszcze na zimnym silniku na benzynie na 1. biegu i na 2. biegu przy ruszaniu szarpie
|