|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-11-2007, 22:25 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-11-2007
Postów: 1
|
Strzał w silniku
Witam
Było tak, auto zaczeło mi się dusiić co się nie zdarzało nigdy, dodałem gazu i coś strzeliło, dodawając gazu coś pukało myślałem że przeskoczył na pasku ponieważ zachowął się tak jakby zgasł i później odpalił (bardzo mocno szarpnął) ale już nie puka, prawie cała woda wyciekła gdzieś z okolic reduktora gazu, reszta jest cała, auto na gazie po tym pracuje normalnie, dziś już nie mam czasu tego rocić jutro po południu będę w domu to zerknę, jak jest z reduktorami Holederskimi Villa ponieważ taki posiadam, ten parownik też potrzebuje wody bo o gazie jestem prawie blady, miał ktoś z was kiedyś coś takiego |
19-11-2007, 22:31 | #2 |
ford::advanced
Imię: Bony
Zarejestrowany: 13-10-2006
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 322
|
Z tego co się orientuje to parownik jest podłączony do obiegu wody ponieważ ta go ogrzewa aby nie zamarzał w przeciwnym wypadku jak by zamarzł równało by się to z zgaśnięciem silnika. Co do reszty niestety nie wiem
__________________
Mondeo MkIII 2002 2.0 TDCI 130KM Uniden 520xl + Hustler 1C-100 Saab 900NG B204L 304KM/431Nm |