Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-08-2007, 06:20   #21
lapers
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-02-2005
Skąd: Mogilno
Model: Mondeo
Silnik: 2,5
Rocznik: 96
Postów: 173
Domyślnie

Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 6:33
Norbi333 jestes wczesniejszy od skowronka :fcp2

ale..
Cytat:
Napisał scooter
nie ma mocy od 4 do 5 a potem jest spowrotem
jesli mial na mysli obroty pomiedzy 4 a 5 tys i dziura w mocy miedzy nimi to niestety nie bedzie to tranzystor w IMRC.. Tym bardziej, ze napisal ze powyzej 5 tys. obr moc jest.

Musi niestety troszke wiecej napisac o swoim nowym nabytku. Jesli tylko to jest niepokojace i nie ma innych objawow np. nierownej pracy silnika itd... to moze warto byloby najpierw zczytac bledy.. i jesli pojawi sie bład
P1516 IMRC Input Error (Bank 1)
P1517 IMRC Input Error (Bank 2)
P1518 Intake Manifold Runner Control (Stuck Open)
P1519 Intake Manifold Runner Control (Stuck Closed)
P1520 Intake Manifold Runner Control Circuit Malfunction

to wtedy zabrac sie za to IMRC.

Pozdrawiam

lapers jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2007, 07:14   #22
scooter
ford::beginner
 
Avatar scooter
 
Zarejestrowany: 13-08-2007
Model: ST-200
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2000
Postów: 34
Domyślnie

gdzie sie znajdoje tem modul i czy ta operacja to cos skomplikowanego???
scooter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2007, 08:03   #23
norbi333
ford::professional
 
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
Domyślnie

Cytat:
Napisał lapers
Norbi333 jestes wczesniejszy od skowronka
Pewnie dlatego nie doczytałem,bo jeszcze oczy się kleiły.
Najlepiej podpiąć pod kompa auto i jak mówisz zczytać błędy

Odkręcasz plastik z napisem duratec i pod spodem masz puszkę z modułe.

Ps. Wrzuc jakieś zdjecia auta i silnika :fcp2
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r
norbi333 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2007, 09:33   #24
lapers
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-02-2005
Skąd: Mogilno
Model: Mondeo
Silnik: 2,5
Rocznik: 96
Postów: 173
Domyślnie

a ja tylko dodam jeszcze ze znow zdechl mi tranzystor w IMRC :fcp24 , wlasnie go wymienilem (godzinke temu) ale zastanawia mnie dzialanie IMRC.

IMRC podpiete, tester diagnostyczny wywala kod bledu P1518
czyli ze modul jest otwarty i sie nie zamyka

patrze na to ustrojstwo i widze, ze naciaga linke, przepustnice sie odchylaja i po zmniejszeniu obrotow nie wraca na swoje miejsce.

Wyciagnalem IMRC i co widze....... nie ma bledow

i teraz mam zagadke...... co powoduje, ze IMRC nie wraca do stanu poczatkowego???

chyba juz wiem........ale jak sprawdze to opisze
lapers jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2007, 12:00   #25
scooter
ford::beginner
 
Avatar scooter
 
Zarejestrowany: 13-08-2007
Model: ST-200
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2000
Postów: 34
Domyślnie

na podłączenie sie do kompa umuwiony jestem na czwartek zobaczymy co z tego bedzie a po za tym to od dzis pali mi sie kontrolka air bag
scooter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2007, 12:04   #26
norbi333
ford::professional
 
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
Domyślnie

fajny i chyba na gzie.wrzuć zdjęcia silnika jak możesz.zobacz jaki kod błyska poduszka
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r
norbi333 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2007, 22:18   #27
scooter
ford::beginner
 
Avatar scooter
 
Zarejestrowany: 13-08-2007
Model: ST-200
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2000
Postów: 34
Domyślnie

jutro bedą foty silnika to prawda że na gazie ale to ja go wkladalem pare dni temu i na 44 litrach zrobilem 230 km wydaje mi sie że troche mniej powinien palic bo jazda byla 50% na 50% konieczna bedzie regulacja u gazownikówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
scooter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-08-2007, 09:31   #28
norbi333
ford::professional
 
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
Domyślnie

To spalanie kosmos masz.U mnie same miasto i spalanie jest 13-14 gazu
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r
norbi333 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2007, 17:00   #29
scooter
ford::beginner
 
Avatar scooter
 
Zarejestrowany: 13-08-2007
Model: ST-200
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2000
Postów: 34
Domyślnie

podlaczylem go do kompa i pokazalo dwa bledy P 1519 Prowadnik kolektora dolotowego otwarty/zamkniety i P0171 Mieszanka B1 za uboga z ta moca to jest dziwnie do okolo 3.7tys jest znika do 4.4tys pojawia sie na chwile potem dlugo niema az do 7tys potem konczy sie obrotomierz (to jest tak jak by ktos go trzymal ) to sie dzieje na kazdym biegu przy redukcji z 3 na 2 lub z 4 na 3 itd on sie zastanawia czy ma jechac pomocy PANOWIE CO Z TYM ZROBIC
scooter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2007, 18:36   #30
lapers
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-02-2005
Skąd: Mogilno
Model: Mondeo
Silnik: 2,5
Rocznik: 96
Postów: 173
Domyślnie

Cytat:
Napisał scooter
P 1519
To oznacza tylko i wylacznie zablokowanie modulu IMRC w pozycji zamkniete, czyli nie skraca dolotow powyzej 3700 obr./minute i dlatego jest strasznie mulowaty. Sprawdz i wymien tranzystor. Opisywane to bylo setki razy.
Cytat:
Napisał scooter
P0171 Mieszanka B1
Mieszanka paliwowo powietrzna za uboga blok cylindrow 1.
Powiem w ten sposob. Ja tez mam ten bład dosc notorycznie ale jeszcze z błędem P0174 czyli to samo ale blok cylindrow 2. Z tego co naczytalem sie juz w necie. Sa dwie przyczyny wystepowania tych błędów w silnikach forda v6 i wiekszych(USA).
1. Przeplywomierz (i tutaj nic nie daje czyszczenie)
2. najczesciej zawor EGR

Ale... kij ma dwa konce.
Najpierw wyeliminuj błąd zwiazany z IMRC (sprawdz ten tranzystor) bo to tez generuje błąd zwiazany z mieszanka paliwowo powietrzna, jesli IMRC nie dziala wlasciwie to silnik nie dostaje wlasciwej mieszanki.

Reasumujac:
Najpierw IMRC potem test i jesli bledy P0171 lub P0174 sie pojawia to sprawdzic dogłębnie przeplywke a na koniec zostawic EGR. A u mnie czesto pada tranzystor wiec potem pojawiaja sie bledy zwiazane z mieszanka. Jak zrobie IMRC to mam spokoj do nastepnego razu. :fcp4

Pozdrawiam
lapers jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:56.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.