|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-08-2007, 06:20 | #21 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 25-02-2005
Skąd: Mogilno
Model: Mondeo
Silnik: 2,5
Rocznik: 96
Postów: 173
|
Cytat:
ale.. Cytat:
Musi niestety troszke wiecej napisac o swoim nowym nabytku. Jesli tylko to jest niepokojace i nie ma innych objawow np. nierownej pracy silnika itd... to moze warto byloby najpierw zczytac bledy.. i jesli pojawi sie bład P1516 IMRC Input Error (Bank 1) P1517 IMRC Input Error (Bank 2) P1518 Intake Manifold Runner Control (Stuck Open) P1519 Intake Manifold Runner Control (Stuck Closed) P1520 Intake Manifold Runner Control Circuit Malfunction to wtedy zabrac sie za to IMRC. Pozdrawiam |
||
14-08-2007, 07:14 | #22 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-08-2007
Model: ST-200
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2000
Postów: 34
|
gdzie sie znajdoje tem modul i czy ta operacja to cos skomplikowanego???
|
14-08-2007, 08:03 | #23 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
|
Cytat:
Najlepiej podpiąć pod kompa auto i jak mówisz zczytać błędy Odkręcasz plastik z napisem duratec i pod spodem masz puszkę z modułe. Ps. Wrzuc jakieś zdjecia auta i silnika :fcp2
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r |
|
14-08-2007, 09:33 | #24 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-02-2005
Skąd: Mogilno
Model: Mondeo
Silnik: 2,5
Rocznik: 96
Postów: 173
|
a ja tylko dodam jeszcze ze znow zdechl mi tranzystor w IMRC :fcp24 , wlasnie go wymienilem (godzinke temu) ale zastanawia mnie dzialanie IMRC.
IMRC podpiete, tester diagnostyczny wywala kod bledu P1518 czyli ze modul jest otwarty i sie nie zamyka patrze na to ustrojstwo i widze, ze naciaga linke, przepustnice sie odchylaja i po zmniejszeniu obrotow nie wraca na swoje miejsce. Wyciagnalem IMRC i co widze....... nie ma bledow i teraz mam zagadke...... co powoduje, ze IMRC nie wraca do stanu poczatkowego??? chyba juz wiem........ale jak sprawdze to opisze |
14-08-2007, 12:00 | #25 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-08-2007
Model: ST-200
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2000
Postów: 34
|
na podłączenie sie do kompa umuwiony jestem na czwartek zobaczymy co z tego bedzie a po za tym to od dzis pali mi sie kontrolka air bag
|
14-08-2007, 12:04 | #26 |
ford::professional
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
|
fajny i chyba na gzie.wrzuć zdjęcia silnika jak możesz.zobacz jaki kod błyska poduszka
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r |
14-08-2007, 22:18 | #27 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-08-2007
Model: ST-200
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2000
Postów: 34
|
jutro bedą foty silnika to prawda że na gazie ale to ja go wkladalem pare dni temu i na 44 litrach zrobilem 230 km wydaje mi sie że troche mniej powinien palic bo jazda byla 50% na 50% konieczna bedzie regulacja u gazownikówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
16-08-2007, 09:31 | #28 |
ford::professional
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
|
To spalanie kosmos masz.U mnie same miasto i spalanie jest 13-14 gazu
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r |
17-11-2007, 17:00 | #29 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-08-2007
Model: ST-200
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2000
Postów: 34
|
podlaczylem go do kompa i pokazalo dwa bledy P 1519 Prowadnik kolektora dolotowego otwarty/zamkniety i P0171 Mieszanka B1 za uboga z ta moca to jest dziwnie do okolo 3.7tys jest znika do 4.4tys pojawia sie na chwile potem dlugo niema az do 7tys potem konczy sie obrotomierz (to jest tak jak by ktos go trzymal ) to sie dzieje na kazdym biegu przy redukcji z 3 na 2 lub z 4 na 3 itd on sie zastanawia czy ma jechac pomocy PANOWIE CO Z TYM ZROBIC
|
17-11-2007, 18:36 | #30 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 25-02-2005
Skąd: Mogilno
Model: Mondeo
Silnik: 2,5
Rocznik: 96
Postów: 173
|
Cytat:
Cytat:
Powiem w ten sposob. Ja tez mam ten bład dosc notorycznie ale jeszcze z błędem P0174 czyli to samo ale blok cylindrow 2. Z tego co naczytalem sie juz w necie. Sa dwie przyczyny wystepowania tych błędów w silnikach forda v6 i wiekszych(USA). 1. Przeplywomierz (i tutaj nic nie daje czyszczenie) 2. najczesciej zawor EGR Ale... kij ma dwa konce. Najpierw wyeliminuj błąd zwiazany z IMRC (sprawdz ten tranzystor) bo to tez generuje błąd zwiazany z mieszanka paliwowo powietrzna, jesli IMRC nie dziala wlasciwie to silnik nie dostaje wlasciwej mieszanki. Reasumujac: Najpierw IMRC potem test i jesli bledy P0171 lub P0174 sie pojawia to sprawdzic dogłębnie przeplywke a na koniec zostawic EGR. A u mnie czesto pada tranzystor wiec potem pojawiaja sie bledy zwiazane z mieszanka. Jak zrobie IMRC to mam spokoj do nastepnego razu. :fcp4 Pozdrawiam |
||