|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-11-2007, 18:31 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-11-2007
Model: MK2
Silnik: zetec 1.8
Rocznik: 99
Postów: 26
|
Jak poluzować napinacz paska wieloklinowego?
Witam!
Czy ktoś z was zdejmował samodzielnie pasek wieloklinowy w zetec 1.8? Nie mogę zdjąć paska wieloklinowego aby się dostać do rozrządu/wymiana paska rowkowego i rolek/.W jaki sposób się luzuje napinacz paska? Rady z ksiązki "Sam naprawiam" można sobie wsadzić. Tam się nic nie pokrywa, nawet błędnie narysowano ułożenie tego paska, nie mówiąc o innych błędach. Nie chcę ryzykować "siłowego" zdejmowania paska z rolek. Proszę o pomoc bo nie mam zaufania do mechaników. Pozdrawiam |
07-11-2007, 19:13 | #2 |
ford::professional
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
Pociągnij za pasek ręką i przypatrz się w którą stronę przechyla się ramię napinacza.Załóż klucz oczkowy tak, żeby przedłużyć ramie napinacza i pociągnij w ta samą stronę.Pasek powinien sie wtedy poluzować.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec )) |
15-11-2007, 10:28 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-11-2007
Model: było focus, mondeo MK1, MK3, jest Mondeo MK4, Fiesta MK7, MUSTANG
Silnik: Mondeo MK3 2.0 TDCI by HEKO, MK4 2.0 tdci 163KM, Fiesta 1,6TDCI
Rocznik: 1994 już recykling, 2002, 2004, 2011, 2012, 2017
Postów: 30
|
klucz raczej 13 i pociągnij w stronę sciany grodziowej
|