|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-11-2007, 18:44 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
kręcenie kierownicą i podwyższone obroty
Witam
Chciałbym zapytać Was koledzy czy jak kręcicie kierownicą lub hamujecie to obroty wam wzrastają. Wiem iż za podwyższenie obrotów odpowiada czujnik ciśnienia w układzie wspomagania.Jak go odłączyłem to obroty zostawały na wysokim poziomie, dopiero ruchy kierownicą obniżają ich do normalnego poziomu. Jak powinny zachować się obroty przy tych manewrach ? |
05-11-2007, 18:59 | #2 |
ford::advanced
Imię: Damian
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Model: 2x Mondeo MK3 1xTDDi
Silnik: TDCI TDDi
Rocznik: 2001/2004/2001
Postów: 425
|
Było na forum.Obroty powinny się zwiększyć jak kręcisz kierą, rzecz normalna.
__________________
Definicja młotka? - Impulsator kinetyczny z naprowadzaniem trzonkowym TDCi - To Dla Ciebie Idioto... |
06-11-2007, 10:58 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-03-2005
Skąd: WROCŁAW
Model: FOCUS MK1
Silnik: 1.8 16V 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 18
|
No właśnie powinny wzrosnąć, a co jeżeli spadją tak że silnik się dławi a nawet potrafi zgasnąć?
|
06-11-2007, 11:58 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-10-2007
Skąd: SŁUPSK
Postów: 122
|
Sprawdż czy pompa wspomagania ci nie siada?
__________________
Mondeo kombi TDDi Ghia X + ksenony 2002r |
06-11-2007, 15:14 | #5 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-12-2006
Skąd: Praszka
Model: Passat B7
Silnik: 1.8 TSI
Rocznik: 2011
Postów: 426
|
Cytat:
__________________
Mondeo kombi 1.8 125KM FUTURA X 2006r. |
|
06-11-2007, 18:21 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
sprawdziłem na zimnym podnosi jak pokręcę nie znacznie lecz jednak, test oczywiście na parkingu.
Lecz jest jeszcze jedna rzecz która bardzo obciąża silnik jak zimny. Po przejechaniu kilku metrów i wysprzęgleniu spadają obroty i może zgasnąć. Sytuacja trwa dopóki lambda nie zacznie działać i korygować mieszanki. Co może jeszcze obciążać silnik jak zimny i wpływać na spadek obrotów. |
06-11-2007, 18:40 | #7 |
ford::professional
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 14-09-2004
Skąd: Bielsko - Biała
Model: Kuga
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1,930
|
Pompa wody, pompa wspomagania, gęsty olej.... . A bezpośrednio po zapaleniu na zimnym silniku jakie masz obroty? Zastanawiam się czy czujnik temperatury, ten do PCM'a sie nie skończył.
|
06-11-2007, 19:07 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
bezpośrednio po odpaleniu są oki, po kilku metrach po wysprzęgleniu spadają do 800-500 lub gaśnie, dopiero jak lambda zaskoczy to wracają do normy czyli około 1500-1200 jak na ssaniu, czyli jak po odpaleniu zaraz.
|