Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-10-2007, 18:54   #11
alaska
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 01-09-2007
Skąd: Bielsko-Biała
Postów: 3
Domyślnie

Sprawdz przepływomierz.
Wypnij wtyczkę od przepływomierza i przejedz się, jeżeli poczujesz różnicę na plus to go mamy do d.... :fcp20
Pozostaje Ci kupić nowy lub jeździć z wypiętym. :fcp11

alaska jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2007, 23:09   #12
TOMEK07
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 23-06-2005
Skąd: Śląskie Pszów
Model: mondeo mk2 i mk3
Silnik: 1.8 i 2.0 PB
Rocznik: 2000 i 2005
Postów: 678
Domyślnie

a w który m miejscu jest przepływomierz :fcp19 ? bo w moim nawet przy dluższym postoju i gorącym silniku obroty nie spadają poniżej 1100 :fcp6 co mnie lekko wkurza w przy jeździe w miescie spalanie skoczyło do 9 litrów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
były Fiesta 1,1 '89 , Escort 1,3 '96 , Fusion 1,4 '03
Mondeo MII 1,6 95KM 99r
TOMEK07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 00:05   #13
kristopher
ford::advanced
 
Avatar kristopher
 
Zarejestrowany: 22-11-2004
Skąd: Łódź
Model: Laguna
Silnik: 1,9 Dci
Rocznik: 2003
Postów: 452
Domyślnie

Cytat:
Napisał TOMEK07
w który m miejscu jest przepływomierz
Między filtrem powietrza a kolektorem dolotowym..
w załączniku oznaczony czerwonym prostokątem.
Cytat:
Napisał TOMEK07
w miescie spalanie skoczyło do 9 litrów
To miałeś mniejsze :fcp9 :fcp9 :fcp15
__________________
Pozdrawiam
kristopher jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 15:18   #14
TOMEK07
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 23-06-2005
Skąd: Śląskie Pszów
Model: mondeo mk2 i mk3
Silnik: 1.8 i 2.0 PB
Rocznik: 2000 i 2005
Postów: 678
Domyślnie

o ile tę mieścinkę można nazwać miastem ponad 50 tyś ludzi.
jednak przejeźdzajac przez centrum trasa 3 km jedziesz 20 minut.
to i tak może nei w mieście ale srednie spalanie miałem 7,8
__________________
były Fiesta 1,1 '89 , Escort 1,3 '96 , Fusion 1,4 '03
Mondeo MII 1,6 95KM 99r
TOMEK07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 16:43   #15
maciuch1075
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 22-02-2007
Skąd: Poznań
Postów: 2
Domyślnie

Witam!Ja też mam problem z obrotami.Gdy silnik jest już ciepły i wduszę sprzęgło żeby zmienić bieg,obroty oscylują w granicach 3000-4000.Spadają dopiero gdy zatrzymam auto.W czasie postoju obroty wahają się w granicach 500-1200(różnie),czasami są w normie,ale gdy pokręcę kierownicą prawie gaśnie(jak przestanę wchodzi na normalne).Może i mi ktoś doradzi co może być przyczyną takiego zachowania?
maciuch1075 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-11-2007, 11:02   #16
andy3city
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Postów: 4
Domyślnie

Cytat:
Napisał TOMEK07
a w który m miejscu jest przepływomierz :fcp19 ? bo w moim nawet przy dluższym postoju i gorącym silniku obroty nie spadają poniżej 1100 :fcp6 co mnie lekko wkurza w przy jeździe w miescie spalanie skoczyło do 9 litrów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam mam identyczny problem. Odpalam auto mam jakieś 750-950 obrotów na minutę (w zalezności od temp. na zewnątrz). Stoję, wcisnę pedał gazu na luzie tak aby obroty wskoczyły ponad 2000. Puszczam noge z gazu i obroty spadają do ok. 1100-1150. Wcześniej było ok. czyli obroty spadały do 800-850. Spalanie paliwa ogólnie poszło o jakiś litr w górę i również mnie to wkurza. W przyszłym tygodniu jadę do warsztatu zobaczę co mi powiedzą.

Pozdrawiam.
andy3city jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-11-2007, 20:51   #17
sebastian_w
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
Domyślnie

według mnie obroty rzędu 1500 przy prędkości 60 km/h to ciut za duże.
Naj prawdopodobnie ssie gdzieś lew powietrze, a można to bardzo łatwo sprawdzić, wyjmujesz przepływomierz nie odłączając kabli z obudowy filtra powietrza, zatykasz szczelnie ręką, jeśli ssie to silnik będzie chodził i będzie słychać gdzie ssie, jeśli nie to zgaśnie.
Ja tak mojego zdiagnozowałem, ssał lewizną pod przepustnicą, powyrywało mocowania z kolektora.
sebastian_w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2007, 21:47   #18
TOMEK07
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 23-06-2005
Skąd: Śląskie Pszów
Model: mondeo mk2 i mk3
Silnik: 1.8 i 2.0 PB
Rocznik: 2000 i 2005
Postów: 678
Domyślnie

Cytat:
Napisał sebastian_w
ssał lewizną pod przepustnicą, powyrywało mocowania z kolektora.
tzn poluzowały sie śrubki? czy coś jeszcze wyrwało?

Cytat:
Napisał sebastian_w
Naj prawdopodobnie ssie gdzieś lew powietrze,
przypuszczalnie może to być przyczyna u mnie teraz jak się ochłodziło materiał sie kurczy jest większa różnica temperatur między silnikiem a otoczeniem (albo sie lekko przytkało brudem) obroty spadają już do 1tyś ale to jeszcze ciut za dużo.
spadło też spalanie może nie dużo ale prawie 0,5 litra teraz wychodzi mi średnio 8,2 więc może zejdę do książkowej normy :fcp2
__________________
były Fiesta 1,1 '89 , Escort 1,3 '96 , Fusion 1,4 '03
Mondeo MII 1,6 95KM 99r
TOMEK07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:25.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.