|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-10-2007, 19:47 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-09-2007
Postów: 53
|
przepustnica
koledzy mam takie pytanie czy przepustnica z silnika 1.8 16v DOHC będzie pasować do silnika 1.6 16v Zetek jest tylko taka różnica ze w tym silniku w przepustnicy niema tego otworu a w moim zeteku jest czy jak spasuje ta przepustnica to czy taen otworek bedzie miał jakiś wpływ na prace silnika ( bo już imam sie wszystkiego co moze wpływac na falowanie obrotów moze przepustnica nie trzyma nie wiem ale juz brakuje mi koncepcji )
__________________
a złota rybka ?? do piwnicy !! |
10-10-2007, 08:46 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Warszawa/Białystok
Postów: 120
|
Sprawdzales czy nie lapie gdzies lewego powietrza?
__________________
Ford Cougar 2.5, Peugeot 407Coupe 3.0 |
10-10-2007, 09:30 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 27-08-2007
Skąd: Nowa Ruda/Wrocław
Model: Ford Mondeo MKI
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1995
Postów: 1,098
|
Witam!
Spotkałem sie z falowaniem obrotów w silniku 1.6 16V ZETEC (mondeo rodziców) po długotrwałych poszukiwaniach udało mi się namierzyć wężyk umieszczony koło kolektora po prawej stronie stojąc przodem do silnika. On był chyba podłączony dokładnie do kolektora. Wygląda mniej więcej tak długość ok 5 cm zagięty pod kątem prostym. po wyjęciu jego okazało się że ma malutką dziurkę którą zasysał lewe powietrze. Wystarczyło owinąć taśma izolacyjna i problem zniknął. Oczywiście później wężyk został wymieniony.
__________________
Ford Mondeo MK1 1.6 16V hatchback 95r. |