Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-10-2007, 19:25   #41
Jackiller
ford::average
 
Zarejestrowany: 15-08-2005
Skąd: PRUSZKÓW
Postów: 82
Domyślnie

Cytat:
Napisał DZIDA_ZGO
Powiedz mi dlaczego jazda TDCi na luzie jest tak bardzo niebezpieczna?
nie zmieniaj płyty - podlącz se żarówkę i sprawdź kiedy wtrysk działa

Jackiller jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 19:27   #42
tom seaman
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI,AFN,110KM
Rocznik: 1999
Postów: 629
Domyślnie

Cytat:
Napisał DZIDA_ZGO
Powiedz mi dlaczego jazda TDCi na luzie jest tak bardzo niebezpieczna?
oj, ty naprawde nas nie czytasz i tylko walisz posty jeden za drugim.., cofnij sie w postach...było tłumaczone...
nikt nie mówi że jest tak niebezpieczna jak jazda na podwójnym gazie :fcp29
ale napewno bezpieczniej jak masz na biegu...oczywiście nie mówimy o jeżdzie 100m od świateł do świateł, choć też nie wyrzucam zawsze..
__________________
Ford Escort 1.6i r.89, 90KM
VW Golf III Variant 1.9TD r.97, 90KM
Opel Vectra 1.6i r.96, 74KM

Wybaczcie mi moje "czeskie błędy"
Pozdrawiam
Tomasz
tom seaman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 19:33   #43
DZIDA_ZGO
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-07-2007
Skąd: Zgorzelec (DZG)
Postów: 152
Domyślnie

Cytat:
Napisał tom seaman
Powiedz mi dlaczego jazda TDCi na luzie jest tak bardzo niebezpieczna?
oj, ty naprawde nas nie czytasz i tylko walisz posty jeden za drugim.., cofniej sie w postach...było tłumaczone...
nikt nie mówi że jest tak niebezpieczna jak jazda na podwójnym gazie :fcp29 ale napewno bezpieczniej jak masz na biegu...oczywiście nie mówimy o jeżdzie 100m od świateł do świateł, choć też nie wyrzucam zawsze..
_________________
Ty moich też nie czytasz....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cofnij się i poczytaj wszystkie dokładnie


Cytat:
Napisał Jackiller
nie zmieniaj płyty - podlącz se żarówkę i sprawdź kiedy wtrysk działa
Jeśli tej płyty nie znasz to zostaw komentowanie innym...
__________________
2fast4U
DZIDA_ZGO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 19:34   #44
ford_driver
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 30-01-2006
Skąd: podkarpacie
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 745
Domyślnie

z racji przytoczenia tu argumentu tragedi polskiego autobusu pozwole sobie do niej wrocic i zacytowac co przyczynilo sie do niej

"Co mógł zrobić kierowca?

Po pierwsze .......................

Po trzecie - oszczędzać hamulec przy kołach. Na drodze o tak znacznym spadku nie wolno używać hamulca nożnego w sposób ciągły, lecz sporadycznie (krótko i mocno), podczas dohamowywania przed co ostrzejszymi zakrętami. Ciężarówki i autokary mają systemy spowalniania silnikiem (retarder hydrokinetyczny lub elektromagnetyczny, hamulec wydechowy), z których należy korzystać w pierwszym rzędzie.

W zasadzie losy Scanii z polskimi pielgrzymami były przesądzone w momencie, gdy osiągnęła 70-80 km/h na końcowej stromiźnie. Teoretycznie kierowca mógł jeszcze skierować autokar na pobocze i ryjąc nadwoziem o skały starać się wytracić prędkość, .............
...........5) Nauczyć się kontrolować prędkość pojazdu nie tylko gazem i hamulcem, ale też dźwignią zmiany biegów. Taka umiejętność przydaje się w górach (pochyłości), zimą (śliska nawierzchnia) oraz wtedy, gdy ciągniemy przyczepę."

zródło: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

sorry za OT ale

DZIDA_ZGO w kazdym samochodzie ale w szczegolnosci tym o duzej masie hamulca przy zjezdzie z gory uzywa sie mozliwie najzrzadziej, kontrole nad predkoscia zjazdu utrzymuje sie przez wlasnie hamowanie silnikem oraz jesli auto jest w to wypozazone dodatkowe sytemy
nigdy nie puszcza sie auta na luzie - raz jeszcze nigdy

pozdrowienia


ford_driver
ford_driver jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 19:40   #45
DZIDA_ZGO
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-07-2007
Skąd: Zgorzelec (DZG)
Postów: 152
Domyślnie

Cytat:
Napisał ford_driver
DZIDA_ZGO w kazdym samochodzie ale w szczegolnosci tym o duzej masie hamulca przy zjezdzie z gory uzywa sie mozliwie najzrzadziej, kontrole nad predkoscia zjazdu utrzymuje sie przez wlasnie hamowanie silnikem oraz jesli auto jest w to wypozazone dodatkowe sytemy
nigdy nie puszcza sie auta na luzie - raz jeszcze nigdy

pozdrowienia
Dziękuję za uświadomienie...

Z koniem kopał się nie będę......

Ostatnie pytanie i już się nie wypowiadam bo nie widzę sensu:

Jakby w tym samym źródle napisali, że swoim Fordem możesz wjechać w ogień i stać tam 2 godziny i nic się nie stanie to wjechałbyś nie???

pozdrawiam..
__________________
2fast4U
DZIDA_ZGO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 19:45   #46
tom seaman
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI,AFN,110KM
Rocznik: 1999
Postów: 629
Domyślnie

Cytat:
Napisał DZIDA_ZGO
Ty moich też nie czytasz....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja czytam ale ty sie przyznałeś że nie..
dobra, rób jak chcesz, ale radzę popytać sie innych swoich kolegów których zdanie przyjmujesz, ja kończe, bo zrobiliśmy z forum GG i nie chcę dostać kopa od Modera..
ciebie nie przekonam, ale może inni sobie poczytają i zrobią własną ocenę...
__________________
Ford Escort 1.6i r.89, 90KM
VW Golf III Variant 1.9TD r.97, 90KM
Opel Vectra 1.6i r.96, 74KM

Wybaczcie mi moje "czeskie błędy"
Pozdrawiam
Tomasz
tom seaman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 19:47   #47
DZIDA_ZGO
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-07-2007
Skąd: Zgorzelec (DZG)
Postów: 152
Domyślnie

[quote=tom seaman]
Cytat:
Napisał "DZIDA_ZGO":kvhvlnme
Ty moich też nie czytasz....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja czytam ale ty sie przyznałeś że nie..
dobra, rób jak chcesz, ale radzę popytać sie innych swoich kolegów których zdanie przyjmujesz, ja kończe, bo zrobiliśmy z forum GG i nie chcę dostać kopa od Modera..
ciebie nie przekonam, ale może inni sobie poczytają i zrobią własną ocenę...[/quote:kvhvlnme]


dobsz.....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
2fast4U
DZIDA_ZGO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 20:45   #48
Gaiger
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-04-2005
Skąd: Łódz
Postów: 117
Domyślnie

Cytat:
Napisał Jackiller
Cytat:
Napisał Gaiger
Diesel spali tyle samo na luzie co przy hamowaniu biegami.
TDCI (nie wiem jak starsze konstrukcje) przy hamowaniu silnikiem NA BIEGU - pali "0" ZERO - zanim nie osiągnie obrotów, które powodują zgon.
Na luzie pali tyle co na postoju...

Jazda z hamowaniem silnikiem NA BIEGU znacznie (nawet o 20%) zmniejsza zużycie paliwa
Faktycznie.
Nie zajarzyłem że to TDCI.
A starsze diesle, D i TD zawsze lały paliwo, dawkę taką jak na luzie.
Czyli po mojemu: po co hamować hamulcami jak można silnikiem.
Ale czasem dojeżdżam na luzie.
Gaiger jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 20:53   #49
PP
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 31-08-2006
Skąd: POMORZE
Model: Focus Ghia kombi
Silnik: 1,8 TDDI 90KM
Rocznik: grudzień 1999
Postów: 415
Domyślnie

Witam
Często wrzucam na luz dojeżdżając i nie widzę w tym nic złego.
We wrześniu dwa razy załapałem się na radar (8pkt.400zł,6pkt.300zł) więc trochę nogę ostatnio mam lżejszą i przy dzisiejszym tankowaniu wyliczyłem że fox spalił mi 5,2l/100km (Shell V-Power).
Wcześniej spalanie wypadało między 6,2 a 6,5l/100km.
Pzdr :fcp29
Piotr
PP jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2007, 21:07   #50
tom seaman
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI,AFN,110KM
Rocznik: 1999
Postów: 629
Domyślnie

Cytat:
Napisał PP
Często wrzucam na luz dojeżdżając i nie widzę w tym nic złego.
wszystko należy wypośrodkować, ja też jak jadę 60 na 4.bieg a dojeżdzam do skrzyżowania nie zrzucam biegi aż do 1. ale jadę na 4. do obr.bliskich 1300 i potem luz lub jak z górki to na 3.i znów do 1300 i luz..i hamulce do zatrzymania..nikt chyba niemyślal że piszemy o zrzucaniu do 1.biegu :fcp4
prędzej o sytuacji że po autostradzie/obwodnicy jadę 150km/h i za 300-400m mam zjazd (50km/h) to zamiast wyrzucać na luz i męczyć hamulce poprostu zdejmę nogę z gazu i jade "zadarmo" na 5.biegu aż do 1300obr. potem wrzucam 4.lub 3.i jade se te 50km/h...
__________________
Ford Escort 1.6i r.89, 90KM
VW Golf III Variant 1.9TD r.97, 90KM
Opel Vectra 1.6i r.96, 74KM

Wybaczcie mi moje "czeskie błędy"
Pozdrawiam
Tomasz
tom seaman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:11.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.