|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-10-2007, 17:06 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-09-2007
Postów: 53
|
falujące obroty
wiem ze juz wiele razy ten temat był posruszany nawet przezemnie ale dalej nie moge sobie poradzić z tymi falującymi obrotami do tej pory wymieniłem
-świece -kable -krokowy -czujnik cieczy chłodzącej -wyczysciłem przepływomierz nie wiem czy on działa poprawnie byłem na kompie ale niby nie wykazało błedu albo nie sprawdził - szczelno0sc przewodów -filtry -zawór odp skrzyni korbowej -sprawdziłem uszczelnienia pod listwą wtryskową objawy gasnie jak przestanie działac ssanie jak jade to na biegu jałowym gasnie i pluje z wydechu nie wiem czy wodą czy penzyna i z poczatku jest mułowaty dopuki sie nie zagrzeje podejrzewam jeszcze -czujnik temp powietrza dolotowego -sonde -przepływomierz czy jeszcze coś bo walcze z tym juz koło 3 miesiecy i szla.... mnie trafia
__________________
a złota rybka ?? do piwnicy !! |
05-10-2007, 17:14 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Warszawa/Białystok
Postów: 120
|
Może uszczelka głowicy. Może cewka zapłonowa...
__________________
Ford Cougar 2.5, Peugeot 407Coupe 3.0 |
05-10-2007, 17:16 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-09-2007
Postów: 53
|
raczej nie bo wymieniałem przepalony zawór i mam nowa uszczelke przed wymianą działo sie to samo
__________________
a złota rybka ?? do piwnicy !! |
05-10-2007, 17:38 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Warszawa/Białystok
Postów: 120
|
Ewentualnie nieszczelny układ zasysyania powietrza. Jak przebiega odpalanie na zimnym i na ciepłym silniku?
__________________
Ford Cougar 2.5, Peugeot 407Coupe 3.0 |
05-10-2007, 17:58 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-10-2007
Skąd: Wieliczka
Postów: 1
|
Ja miałem coś takiego i wymieniłem trójnik gumowy odpowietrzenia skrzyni korbowej i głowicy.Znajduje sie on pod cewką zapłonową.Pomoglo w 100% Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.DDDDD
|
05-10-2007, 18:04 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Koszalin
Model: Honda Civic
Silnik: 1.8 i-VTEC
Rocznik: 2007
Postów: 889
|
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wraz ze trójnikiem ( oraz zawór EGR
Poniżej masz artykuł na ten temat: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Honda Civic 1.8 i-VTEC 140KM.................V-?? Mazda 6 2,3L 170KM .............V-max-230km/h był: Ford Mondeo HB 1997r i Ford Fiesta |
05-10-2007, 20:07 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-09-2007
Postów: 53
|
wiec tak po kolei
- węzyki podcisnieniowe już sprawdziłem -tego trójnika tod cewką to nie mam na 100% od zaworu odp skrzyni korbowej idzie wezyk metalowy i łaczy sie pod cewką z wezykiem gumowym który wchodzi do korektora dolotowego (ssacego) od pokrywy klawiatóry idzie wezyk do obudowy filtra a jeśli chodzi o odpalanie na zimnym czy ciepłym to bez problemu szybko i łatwo jutro sprawdze zawór EGR dzieki wszystkim za podpowiedzi bo już sił mi brakuje
__________________
a złota rybka ?? do piwnicy !! |
05-10-2007, 22:44 | #8 |
Postów: n/a
|
a co sie dzieje, jak wciskasz hamulec na zimnym chodzącym silniku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy sprawdzałeś rurki od pochłaniacza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
06-10-2007, 19:22 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-09-2007
Postów: 53
|
wiec tak kolego w sprawie wcisniecia hamulca jak chodzi na ssaniu i zuce na luz auto pracuje równo obroty jakies 1200 i wcisne hamulec wszystko ok wystarczy ze ssanie przestanie działać wrzucę na luz obroty spadają o gasnie ...a rurki pochłaniacza to które są ?? niby szysciłem wszystkie ale moze te omonołem .. przed chwilą zaslepiłem zawór EGR i czekam zeby auto wystygło bo przed zabiebiem jezdziłe a mam jeszcze pytanie a co z cewka moze coś by nie tak ?
i sprawdziłem po zaslepieniu zawora EGR i dalej to samo gasnie ( jeszcze sprawdze raz zaslepiłem tak jak było na forum wyciołem blaszke w kształcie uszczelki i podłozyłem miedzy zawór a uchwyt do przykręcania ) moze jeszcze jakieś podpowiedzi kolejne pytanie jak moge sprawdzić''''' przetwornik różnicy ciśnień, regulator podciśnienia i elektrozawór podciśnienia'''''''''''''''' czy jak ich odłoncze to powinna być jakas reakcja czy kom wyłapie jakies błedy jak to bedzie uszkodzone bo byłem raz na badaniu i nic nie wykazła moze mechanik był do du... brak mi sił juz może to cos z elektryką być ????
__________________
a złota rybka ?? do piwnicy !! |
06-10-2007, 21:06 | #10 |
ford::professional
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
|
Z tego co wiem raczej EGR nie ma nic do falowania obrotów
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r |