|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-10-2007, 16:20 | #51 | ||
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Cytat:
|
||
01-10-2007, 17:16 | #52 |
ford::beginner
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 23-09-2007
Skąd: Turobin
Model: Mondeo Mk4 Titanium S
Silnik: 2.2TDCI 200KM
Rocznik: 2011
Postów: 47
|
Tak napewno NISKIE POJECIE TO TY MASZ O TYM JAK POWSTALES szczerze to dajecie co niekturzy tu takie rady ze na polowie sie mozna niezle przejechac.
Wydawac kase kazdy potrafi to nie rada KUP SOBIE NOWE |
01-10-2007, 18:53 | #53 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Podaj przyklady?? bo jak czytam Twoje wypowiedzi to rece opadaja.
Escort f1 dobrze utrzymany to w niemczech wmiaree kosztuje. A escort rs ktory ma 200km czyli po dobrym tuningu za 6 tys nikt nie sprzedaje , wiec te Twoje rady sa tak kretynskie + komentarze ze szkoda gadac. Masz jakis kompleks we wszystkim spec jestes. |
01-10-2007, 23:51 | #54 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
wszyyyscy tutaj się super znają a nikt nie wie ( naprzykład ) ile panwek mieści się w silniku
RS'a... kolega yez z tego co wiem zmienia pogląd odnośnie tuningu a turbina to była tylko jedna z opcji. Chłopak lubi swoje auto i nie chce go sprzedać bo mu się podoba a Wy zamiast w miare wiedzy pomagać do sobie na wzajem publicznie pociskacie...
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
02-10-2007, 10:51 | #55 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-08-2007
Skąd: zagłębie
Postów: 183
|
To się robi troszkę chore ale cóż. Rózni ludzie, różna wiedza, różne opinie, różne doświadczenia i co najważniejsze różna kultura osobista Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Znaleźć w dobrym stanie wersję limitowaną graniczy z cudem. Przykład: Peugeot 205 1.3 Rallye na dwóch gaźnikach Solex. Nie ma nawet we francji ludzi którzy chcieliby się tego pozbyć jesli mają egzemplarz kolekcjonerski. O dostępności części już nie wspomnę. Był ostatnio jeden w Krakowie do sprzedania za śmieszne pieniądze ale w życiu bym tego nie kupił (szukając oczywiście tego konkretnego samochodu)> nie wsponę że właśnie tym samym egzemplarzem jeszcze 2 lata temu poginał kumpel z osiedla. Sprzedał wodpowiednim momencie :fcp2 a teraz kolo z Kraka męczy się jak dzika świnia żeby się tego pozbyć. Nie ma co się pakować w okzaje typu F1 edition czy Sauber za 6, 7 czy 8 tysi. Kiedyś orientacyjnie zrobiłem rozeznanie w Cosworth-ach i zwątpiłem. Co z tego że były w polsce ze 3 szuki na sprzedaż w granicach 35-40 tysi każda jak w Anglii te same roczniki chodziły po 10k funciaków w zwyż. Znalazłem przepiękny egzemplarz z kompletną historią (facet miał wrzucone skany wszystich papierków w ogłoszenie od przeglądów po rachunki za olej) ale cena rzędu 16 tysięcy funtów mnie powaliła na kolana. Śliczne auto. Kawał historii ale co z tego jak nie na kieszeń zwykłego śmiertelnika. O takie coś dba się lepiej niż o żonę bo bym się chyba zapłakał jak bym zmarnował takie auto. Chcecie mieć coś do zapierdzielania to zbudujcie od podstaw malca z jakimś sensownym silnikiem na turbinie i po problemie. Koszt porównywalny do uturbiania escorta czy robienia mu konkretnych modów N/A z przyrostem rzędu 50 - 60 koni a dam sobie głowę uciąć że nikt na tego awszego esa z niewiadomoczytm pod maską nie spojży jak was wypierdzieli lewym pasem malac z 200 paczkami na blacie. Yeżozwierz kombinuj jak tylko masz chęć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja Ci życzę powodzenia. Z resztą moje zdanie znasz bo nie raz rozmawialiśmy o tym. Ja sobię daję spkój ze wzrostem mocy. Wole doprowadzić cabrio do stanu bardzo dobrego wizualnego i technicznego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chociaż tak mogę uratować egzemplarz limitowany sygnowany nazwiskiem Schumachera choc od zwyłego się różnił kolorami lakieru i tapicery :fcp13
|
02-10-2007, 16:58 | #56 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Cytat:
|
|
02-10-2007, 17:51 | #57 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Wydaje mi się że nic nowego nie napiszecie więc zakończę tą nierówną walkę
Zamykam |
|
|
|