Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-10-2007, 16:20   #51
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Cytat:
Napisał MAG
Cytat:
Napisał skurcz
.....kup sobie jest gdzies na alegro RS2000 F1 200 kucy ...
A skąd Ci się wzięło że F1 ma 200kucy :fcp12

"F1 edition" to tak naprawdę zwykłe RS2000 Mk7 w granatowym metaliku z wykończeniami wnętrza a'la carbon i na środkowym tunelu śliczny napisik z numerem seryjnym (wyszło tylko 500 numerowanych sztuk). Do tego fotele Recaro, pełna elektryka, białe zegary i parę innych "gadgetów" które można znaleść w innych Mk7.
Mechanicznie to autko nie różni się niczym od seryjnego RS2000, a żeby osiągnać 200 kucy z RS'a to już jest naprawdę wyższa szkoła jazdy,
BTW - tak naprawdę mało który RS trzyma obecnie seryjne 150KM :fcp27

Jeśli chodzi o inną fabryczną wersję RS'a Mk7, to występowała też opcja "Sauber edition", która charakteryzowała się umieszczonym na tylnym błotniku logo Saubera i paskiem przez cały bok, a wykończenia wnętrza było takie jak w F1, ale zamiast numeru seryjnego na osłonie środkowego tunelu było logo Saubera.
Tutaj czasami spotyka się wersję 160KM - podobno inne wałki były montowane, ale też nie zawsze, więc tak naprawdę ciężko być pewnym co do mocy, na dodatek bardzo mało informacji jest na necie o tej wersji.
sie czasami zastanawiam czy skurcz nie pomylil f1 z cosworthem :fcp2 :fcp2 bo jego pojecie jest niske .

tomiscorpio jest offline  
Stary 01-10-2007, 17:16   #52
skurcz
ford::beginner
 
Avatar skurcz
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 23-09-2007
Skąd: Turobin
Model: Mondeo Mk4 Titanium S
Silnik: 2.2TDCI 200KM
Rocznik: 2011
Postów: 47
Domyślnie

Tak napewno NISKIE POJECIE TO TY MASZ O TYM JAK POWSTALES szczerze to dajecie co niekturzy tu takie rady ze na polowie sie mozna niezle przejechac.
Wydawac kase kazdy potrafi to nie rada KUP SOBIE NOWE
skurcz jest offline  
Stary 01-10-2007, 18:53   #53
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Podaj przyklady?? bo jak czytam Twoje wypowiedzi to rece opadaja.

Escort f1 dobrze utrzymany to w niemczech wmiaree kosztuje. A escort rs ktory ma 200km czyli po dobrym tuningu za 6 tys nikt nie sprzedaje , wiec te Twoje rady sa tak kretynskie + komentarze ze szkoda gadac. Masz jakis kompleks we wszystkim spec jestes.
tomiscorpio jest offline  
Stary 01-10-2007, 23:51   #54
escort_xr3i
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
Domyślnie

wszyyyscy tutaj się super znają a nikt nie wie ( naprzykład ) ile panwek mieści się w silniku
RS'a...
kolega yez z tego co wiem zmienia pogląd odnośnie tuningu a turbina to była tylko jedna z opcji. Chłopak lubi swoje auto i nie chce go sprzedać bo mu się podoba a Wy zamiast w miare wiedzy pomagać do sobie na wzajem publicznie pociskacie...
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK
escort_xr3i jest offline  
Stary 02-10-2007, 10:51   #55
emceha
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-08-2007
Skąd: zagłębie
Postów: 183
Domyślnie

To się robi troszkę chore ale cóż. Rózni ludzie, różna wiedza, różne opinie, różne doświadczenia i co najważniejsze różna kultura osobista Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Znaleźć w dobrym stanie wersję limitowaną graniczy z cudem. Przykład: Peugeot 205 1.3 Rallye na dwóch gaźnikach Solex. Nie ma nawet we francji ludzi którzy chcieliby się tego pozbyć jesli mają egzemplarz kolekcjonerski. O dostępności części już nie wspomnę. Był ostatnio jeden w Krakowie do sprzedania za śmieszne pieniądze ale w życiu bym tego nie kupił (szukając oczywiście tego konkretnego samochodu)> nie wsponę że właśnie tym samym egzemplarzem jeszcze 2 lata temu poginał kumpel z osiedla. Sprzedał wodpowiednim momencie :fcp2 a teraz kolo z Kraka męczy się jak dzika świnia żeby się tego pozbyć. Nie ma co się pakować w okzaje typu F1 edition czy Sauber za 6, 7 czy 8 tysi. Kiedyś orientacyjnie zrobiłem rozeznanie w Cosworth-ach i zwątpiłem. Co z tego że były w polsce ze 3 szuki na sprzedaż w granicach 35-40 tysi każda jak w Anglii te same roczniki chodziły po 10k funciaków w zwyż. Znalazłem przepiękny egzemplarz z kompletną historią (facet miał wrzucone skany wszystich papierków w ogłoszenie od przeglądów po rachunki za olej) ale cena rzędu 16 tysięcy funtów mnie powaliła na kolana. Śliczne auto. Kawał historii ale co z tego jak nie na kieszeń zwykłego śmiertelnika. O takie coś dba się lepiej niż o żonę bo bym się chyba zapłakał jak bym zmarnował takie auto. Chcecie mieć coś do zapierdzielania to zbudujcie od podstaw malca z jakimś sensownym silnikiem na turbinie i po problemie. Koszt porównywalny do uturbiania escorta czy robienia mu konkretnych modów N/A z przyrostem rzędu 50 - 60 koni a dam sobie głowę uciąć że nikt na tego awszego esa z niewiadomoczytm pod maską nie spojży jak was wypierdzieli lewym pasem malac z 200 paczkami na blacie. Yeżozwierz kombinuj jak tylko masz chęć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja Ci życzę powodzenia. Z resztą moje zdanie znasz bo nie raz rozmawialiśmy o tym. Ja sobię daję spkój ze wzrostem mocy. Wole doprowadzić cabrio do stanu bardzo dobrego wizualnego i technicznego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chociaż tak mogę uratować egzemplarz limitowany sygnowany nazwiskiem Schumachera choc od zwyłego się różnił kolorami lakieru i tapicery :fcp13
emceha jest offline  
Stary 02-10-2007, 16:58   #56
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Cytat:
Napisał emceha
To się robi troszkę chore ale cóż. Rózni ludzie, różna wiedza, różne opinie, różne doświadczenia i co najważniejsze różna kultura osobista Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Znaleźć w dobrym stanie wersję limitowaną graniczy z cudem. Przykład: Peugeot 205 1.3 Rallye na dwóch gaźnikach Solex. Nie ma nawet we francji ludzi którzy chcieliby się tego pozbyć jesli mają egzemplarz kolekcjonerski. O dostępności części już nie wspomnę. Był ostatnio jeden w Krakowie do sprzedania za śmieszne pieniądze ale w życiu bym tego nie kupił (szukając oczywiście tego konkretnego samochodu)> nie wsponę że właśnie tym samym egzemplarzem jeszcze 2 lata temu poginał kumpel z osiedla. Sprzedał wodpowiednim momencie :fcp2 a teraz kolo z Kraka męczy się jak dzika świnia żeby się tego pozbyć. Nie ma co się pakować w okzaje typu F1 edition czy Sauber za 6, 7 czy 8 tysi. Kiedyś orientacyjnie zrobiłem rozeznanie w Cosworth-ach i zwątpiłem. Co z tego że były w polsce ze 3 szuki na sprzedaż w granicach 35-40 tysi każda jak w Anglii te same roczniki chodziły po 10k funciaków w zwyż. Znalazłem przepiękny egzemplarz z kompletną historią (facet miał wrzucone skany wszystich papierków w ogłoszenie od przeglądów po rachunki za olej) ale cena rzędu 16 tysięcy funtów mnie powaliła na kolana. Śliczne auto. Kawał historii ale co z tego jak nie na kieszeń zwykłego śmiertelnika. O takie coś dba się lepiej niż o żonę bo bym się chyba zapłakał jak bym zmarnował takie auto. Chcecie mieć coś do zapierdzielania to zbudujcie od podstaw malca z jakimś sensownym silnikiem na turbinie i po problemie. Koszt porównywalny do uturbiania escorta czy robienia mu konkretnych modów N/A z przyrostem rzędu 50 - 60 koni a dam sobie głowę uciąć że nikt na tego awszego esa z niewiadomoczytm pod maską nie spojży jak was wypierdzieli lewym pasem malac z 200 paczkami na blacie. Yeżozwierz kombinuj jak tylko masz chęć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja Ci życzę powodzenia. Z resztą moje zdanie znasz bo nie raz rozmawialiśmy o tym. Ja sobię daję spkój ze wzrostem mocy. Wole doprowadzić cabrio do stanu bardzo dobrego wizualnego i technicznego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chociaż tak mogę uratować egzemplarz limitowany sygnowany nazwiskiem Schumachera choc od zwyłego się różnił kolorami lakieru i tapicery :fcp13
jak budowa malucha z turbo itp itd to koszt taki sam jak uturbienie escorta to chyba cos Ci sie poprzewracalo.
tomiscorpio jest offline  
Stary 02-10-2007, 17:51   #57
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

Wydaje mi się że nic nowego nie napiszecie więc zakończę tą nierówną walkę



Zamykam
Assan jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:44.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.