Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-09-2007, 21:59   #11
skurcz
ford::beginner
 
Avatar skurcz
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 23-09-2007
Skąd: Turobin
Model: Mondeo Mk4 Titanium S
Silnik: 2.2TDCI 200KM
Rocznik: 2011
Postów: 47
Domyślnie

Nie ma na to regoly jezeli amory sa ok to nawet po zalozeniu nie orginalnych (nizszych) sprezyn oczywiscie lepszych firm to amorom sie nic nie stanie zazwyczaj sie zmienia tylko amory nikt normalny nie zmienia za kazdym razem amorow ze sprezynami bo jezeli chodzi o sprezyny to od niowosci wystarczaja na bardzo dlugi okres(zaleznosc od jazdy i ciezar)

skurcz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-09-2007, 22:33   #12
darnel
ford::expert
 
Avatar darnel
 
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
Domyślnie

Cytat:
Napisał skurcz
wystarczaja na bardzo dlugi okres(zaleznosc od jazdy i ciezar)
No wiesz. Niektórzy oczekują nieco więcej, niż tylko tego, żeby się nie rozpadły. One też intensywnie pracują. Myślę, że wymiana z amorkami to dobra decyzja. To, że nie widac ich fizycznego zużycia nie oznacza, że im nic nie dolega. Producent essiego chyba nawet zaleca wymianę sprężyn z amorkami
__________________
zostań bliźniakiem genetycznym -> Zachęcam.
Jest mondeo i kilka innych fordów
darnel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-09-2007, 22:41   #13
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał binari
A tak gwoli tego wątku, to wina amorków, czy sprężyn, czy może docisku w skrzyni, że jeżeli depnę na starcie i zerwie przyczepność, to mam uczucie, jakby mi coś porządnie łupało z przodu auta i auto podskakiwało, a przynajmniej koła.
ani amorów ani spręzyn. Za lekki przód do twardości spręzyn i amorów. cos za coś.

A jak juz chcesz ruszac z buksowaniem, to wybieraj zapiaszczoną nawierznie-efekt wtedy nie wystepuje.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-09-2007, 23:15   #14
skurcz
ford::beginner
 
Avatar skurcz
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 23-09-2007
Skąd: Turobin
Model: Mondeo Mk4 Titanium S
Silnik: 2.2TDCI 200KM
Rocznik: 2011
Postów: 47
Domyślnie

Cytat:
Napisał darnel
Cytat:
Napisał skurcz
wystarczaja na bardzo dlugi okres(zaleznosc od jazdy i ciezar)
No wiesz. Niektórzy oczekują nieco więcej, niż tylko tego, żeby się nie rozpadły. One też intensywnie pracują. Myślę, że wymiana z amorkami to dobra decyzja. To, że nie widac ich fizycznego zużycia nie oznacza, że im nic nie dolega. Producent essiego chyba nawet zaleca wymianę sprężyn z amorkami
Tak jak kazdy inny ale zdarzaja sie ludzie którzy laduja kase w starego grata myslac ze zrabia z tego mercedesa. Chlopie powiedz mi jaki sens jest w wymianie sprezyn z amorami na raz (np co dwa lata) no chyba ze twoj ma przelatane ze 300tys. km tacy jak ty twierdza ze to jest BEZPIECZENSTWO gu..o prawda to samo sie tyczy plynu hamulcowego pewnie tez zmieniasz co 3 lata (producent zaleca) a producent tez zaleca wszystkie naprawy oraz przeglady w autoryzowabych punktach bo zwykly mechanior podworkowy moze ci cos spi....yc.
Moge sie zalozyc ze zalujesz paru zl za wymiane np amorow ze sprezynami bo koszta przewyzszyly by ci wartosc auta a innym radzisz ladowanie kasy.
Ajezeli o mnie chodzi to ja amory wymieniam i ze sprezynami nie mam problemu bo wiem czym jezdze
skurcz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2007, 08:01   #15
binari
ford::average
 
Zarejestrowany: 14-08-2006
Skąd: Koszalin
Postów: 152
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slawko
Cytat:
Napisał binari
A tak gwoli tego wątku, to wina amorków, czy sprężyn, czy może docisku w skrzyni, że jeżeli depnę na starcie i zerwie przyczepność, to mam uczucie, jakby mi coś porządnie łupało z przodu auta i auto podskakiwało, a przynajmniej koła.
ani amorów ani spręzyn. Za lekki przód do twardości spręzyn i amorów. cos za coś.

A jak juz chcesz ruszac z buksowaniem, to wybieraj zapiaszczoną nawierznie-efekt wtedy nie wystepuje.
ja nie chce tak ruszac, szkoda opon. Ale czasem jak trzeba gdzies na skrzyzowaniu ruszyc szybciej, bo korki sa i trzeba wyjechac a nawierzchnia jest mokra,deszcz albo cos, to wlasnie jak straci przyczepnosc, to tak sie dzieje.
Czyli ze rozwiazaniem bylaby zmiana na bardziej miekkie sprezyny i teleskopy? Bo tutaj sa zalozone twardsze, bo auto jest obnizone. Ale taki juz kupilem. Jeden amor na pewno jest dobity, bo prawy przedni przod sie buja, wiec i tak musze wymienic. Najlepiej oba, a chcialbym wyeliminowac rowniez to trzepanie przodu samochodu, bo mnie to strasznie denerwuje.
__________________
"ZUS z pewnością jest instytucją przestępczą, lecz nie można nazwać jej zorganizowaną."
binari jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2007, 08:32   #16
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał binari
Jeden amor na pewno jest dobity, bo prawy przedni przod sie buja, wiec i tak musze wymienic.
to wymień oba na takie same. to by tłumaczyło te twoje "trzepanie"(tylko bez podtekstów, bo chodzi o samochód Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ). To co napisałem dotyczy sprawnego auta i na suchym, na mokrym nie powinno tak byc.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2007, 12:00   #17
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Cytat:
Napisał skurcz
Nie ma na to regoly jezeli amory sa ok to nawet po zalozeniu nie orginalnych (nizszych) sprezyn oczywiscie lepszych firm to amorom sie nic nie stanie zazwyczaj sie zmienia tylko amory nikt normalny nie zmienia za kazdym razem amorow ze sprezynami bo jezeli chodzi o sprezyny to od niowosci wystarczaja na bardzo dlugi okres(zaleznosc od jazdy i ciezar)
Tylko mi nie chodzilo o to ze jak ktos zmienia sobie amory to musi zmieniac sprezyny i odwrotnie jak sie zmienia na takie jakie maja byc.

Jak sie zmienia np na sportowe sprezyny, amory tez trzeba zmienic.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2007, 23:11   #18
darnel
ford::expert
 
Avatar darnel
 
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
Domyślnie

Cytat:
Napisał skurcz
Moge sie zalozyc ze zalujesz paru zl za wymiane np amorow ze sprezynami bo koszta przewyzszyly by ci wartosc auta
Przegrałbyś zakład. Kupiłem tanie auto godząc sie na późniejsze wydatki. Mam nowe amory i sprężyny przód i tył, że o wachaczach, kpl hamulcach z przodu i tyłu nie wspomnę. Wożę tym autem rodzinę i nie widzę w tym nic dziwnego, że wydałem więcej na części niż na auto. Oszczędzam na robocie-wszystko robię sam. Zanim zaczniesz pisac takie brednie, to upewnij się czy mają one sens.
Cytat:
Napisał skurcz
laduja kase w starego grata myslac ze zrabia z tego mercedesa
Nie mercedesa. Żałosne masz spojrzenie. Chcę, żeby był to bezpieczny samochodzik. Nadal escort. Żegnam :fcp27

[ Dodano: 2007-10-01, 00:17 ]
Cytat:
Napisał skurcz
to samo sie tyczy plynu hamulcowego pewnie tez zmieniasz co 3 lata
Escorta mam ponad rok, więc się nie wypowiem
Cytat:
Napisał skurcz
Chlopie powiedz mi jaki sens jest w wymianie sprezyn z amorami na raz (np co dwa lata)
Nie ma, chyba ze z 200 tys robisz w 2 lata. Amory wytrzymają dłużej niż 2 lata, ale Ty zapewne uznajesz zakup nowych za bezsens i zakładasz używane :fcp23 . Sprężyny się zużywają, ale Ty tego nie pojmiesz, więc nie będę próbował Ci wyjaśnic dlaczego.
Cytat:
Napisał skurcz
no chyba ze twoj ma przelatane ze 300tys. km
Wtedy już będzie sensowne wymieniac co 2 lata??? Jakiś przełom nastąpi???
__________________
zostań bliźniakiem genetycznym -> Zachęcam.
Jest mondeo i kilka innych fordów
darnel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-10-2007, 06:45   #19
rabe
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-09-2007
Postów: 3
Domyślnie

Witam! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

No i niektórzy "wykrakali"...

Sprawdzili mi amorki... Podobno są ok... Mechanik powiedział, że wkręci mi wspomniane sprężyny... zzamontował i teraz eski nie siada... zobaczymy jak będzie z wytrzymałością takiego rozwiązania... ale na razie jestem zadowolony, bo koszta niewielkie i rozwiązanie działające... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
samochód się nie "buja"...

dzięki za podpowiedzi...

pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
rabe jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:20.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.