|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-08-2007, 06:32 | #11 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,608
|
Witam.
Z powyższych postów doszedłem do wniosku że trzeba będzie dokładnie ustawić rozrząd, ale to dopiero jak będę paski wymieniał. Jeśli chodzi o moje spostrzeżenia to jest kolejne... Po zapaleniu na zimnym silniku mój TD ma niecałe 1000 obrotów/min (ok 950) i co dziwne nie ważne czy zimny czy ciepły zawsze ma tyle samo po odpaleniu... Wydaje mi się ze na zimnym silniku obroty powinny być ciut większe... albo źle mi się wydaje - juz sam nie wiem. Pozdrawiam.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
18-08-2007, 15:59 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-10-2005
Skąd: Sląsk
Postów: 37
|
jesli chodzi o obroty to zawierac sie winny min.750 max.950 umnie 840-850obrotów niezależnie od temperatury-wartosci wg.TUV wg. ksiązki użytkownika 850 +/- 50
|