|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-08-2007, 21:35 | #11 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 245
|
Cytat:
__________________
Życie zaczyna sie powyżej 3000rpm ;-] |
|
13-08-2007, 02:24 | #12 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-02-2004
Model: mk5 mk3 mkI
Silnik: 2,0, V6 1,8
Rocznik: 15,04 95
Postów: 1,328
|
ja powiem że jestem zadowolony z 8000k w nocy na prawdę świecą bielą i nie męczą wzroku jedyny feler to że w reflektorach widać niebieskie światło ale na asfalcie czysta biel
|
13-08-2007, 02:25 | #13 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 245
|
Cytat:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Życie zaczyna sie powyżej 3000rpm ;-] |
|
13-08-2007, 08:04 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-07-2006
Postów: 185
|
Sorki ale ja mogę zgodzić się tylko z ostatnim obrazkiem który zamieściłeś. Reszta mija się z tym co tak naprawdę widać na drodze.
A tu porównanie 6000K i 8000K. Chcesz mi powiedzieć, że Twoje swiecą na drodze na biało? Nie uwierzę. A poza tym zwróc uwagę o ile mniej widać na poboczach, oraz o ile mniejsza i ciemniejsza jest plama jasności w oddali. I przypominam że to 6000K, przy 4300K rożnica jest masakryczna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprzedam zderzak tył kombi ST220 i przedni RS - pytania na PW . Dla forumowiczów taniej |
13-08-2007, 09:08 | #15 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-07-2007
Skąd: Lublin / Zamość
Model: Mondeo
Silnik: Duratec V6 2.5
Rocznik: 99
Postów: 5
|
To powyzsze zdjecie kolego jest obrabiane komputerowo.
Tzn zostalo zrobione jedno swiatło a nastepnie nałożony filtr został o barwie załóżmy 6000K, tak uzyskano te oba zdjecia wiec ciezko na ich podstawie wnioskowac jak na drodze sie spisza poszczegolne żarniki. |
13-08-2007, 09:16 | #16 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Bełchatów
Postów: 646
|
aksel, przecież ten obraz co wkleiłeś, z temp barw i oświetleniem drogi, tak samo jak kolega wyżej z dwoma porównaniami to przecież jest nierealne, to nic innego jak zwyczajnie zmieniona barwa światła w programie, np. Photoshop, nie uwzględniając zasięgu, refleksu, oświetlenia pobocza, światła tuż przed maską i w najdalszym punkcie, to zwyczajna zmiana barwy programem, to moje zdanie.
Ja bym wziął 6000 i bym nie cudował, bo żałować jest nie problem.
__________________
Pozdrawiam ______________ Moje autko Nakarm głodne dziecko! Sprzedam do Mk2: grill oryginał, cały, kompletny; halogeny przeciwmgielne w zderzak, oprawki na halogeny, zaślepke zderzaka pod hak, reflektor przód. |
13-08-2007, 12:25 | #17 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-02-2004
Model: mk5 mk3 mkI
Silnik: 2,0, V6 1,8
Rocznik: 15,04 95
Postów: 1,328
|
wszystko ok ale ja uważam że te światło 4300k bardziej męczy wzrok 8000k nie odbija sie tak drastycznie od asfalty i nie męczy wzroku przy dłuższej jeździe w nocy
|
13-08-2007, 15:48 | #18 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 245
|
Można zauważyć z tabeli że najbardziej odpowiednie światło to zakres od 5500K do 6500K czyli światło dzienne a nie 4300K. Zaletą 8000K jest również to że nie oślepiają tak mocno w nocy kierowców z naprzeciwka jak 4300K. Kolejną jest ładny kolor, a przecież na pustej drodze w nocy to i tak włączę długie, a tam gdzie jest oświetlenie drogi to 8000K w zupełności wystarczy, tak mi się wydaje.
__________________
Życie zaczyna sie powyżej 3000rpm ;-] |
13-08-2007, 15:57 | #19 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
aksel, po co ty w ogóle zadajesz takie pytania? Piszą ci ludzie, że będzie kiepsko, a ty dalej swoje. Zainstaluj sobie 15kK i będziesz miał najpiękniejszy kolor na świecie. Tylko się zastanów czy w światłach chodzi o piękno koloru, czy o jakość oświetlenia.
|
13-08-2007, 16:00 | #20 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 245
|
Masz racje chodzi o jakość oświetlenia, ale nie raz doświadczyłem w nocy jak jasny xenon potrafi oślepić kierowce. Miałem kiedyś sytuację że nie było latarni i przed ostrym zakrętem wyjechał mi passat z xenonami. Nie wiele brakowało abym w drzewo wjechał!
__________________
Życie zaczyna sie powyżej 3000rpm ;-] |