|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-07-2007, 10:18 | #1 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Ford C-MAX Panther Black (Metallic)
Silnik: 1.8L Duratorq-DI HPCR Lynx
Rocznik: 2009
Postów: 142
|
Czego moge się obawiać kupując [Focus'a II 1.6TDCi] ?
Czego mogę się spodziewać przy takim przebiegu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kiedy wymiana rozrządu i innych pasków Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak się spisują turbiny w/w silniku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na co zwrócić uwagę podczas oglądania auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam Krzysztof. [ Dodano: 2007-07-30, 21:48 ] Tu mjr, nikt nie ma odp na moje pytania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
01-08-2007, 20:50 | #2 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-12-2006
Skąd: Ustka
Postów: 23
|
Re: Czego moge się obawiać kupując [Focus'a II 1.6TDCi] ?
Cytat:
Rozrząd przy 160, bo jest pasek i łańcuch. Bardzo dobrze, pompują równo, bardzo dobra suszarka, podstawa to dobry olej nawet ten 5W30 Ford Formula E. Czekac minutke po katowaniu motoru aby sie wyrównały temperatury. Na zapach w samochodzie bo wiesz jak działa klima, na hamulce, co wylatuje z rury jak jest gorący po dodaniu na gaz, aż suszarka dmuchnie. Poza tym bardzo fajny motor do chipowania, podatny bardziej niż 1.8. Ja mam 2.0 TDCi, żona 1.6 TDCi 109, oba zachipowane, super jeżdzą. W miarę możliwości tankuj dobrą gnojówke. Pozdrówka
__________________
-= Ford RESPECT =- |
|
02-08-2007, 06:10 | #3 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 15-01-2007
Skąd: Kalisz
Model: S - Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 71
|
Może Ci się spalić żarówka w reflektorze zaraz jak go odbierzesz. Może też walnąć dwumasówka. Jakby ktoś mógł przewidzieć co w jakim aucie się popsuje to byłby rozchwytywanym fachowcem. A zasady kupowania aut są stare i znane. Poprostu drążyć i sie nie napalać.
|
02-08-2007, 07:30 | #4 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Ford C-MAX Panther Black (Metallic)
Silnik: 1.8L Duratorq-DI HPCR Lynx
Rocznik: 2009
Postów: 142
|
DaymoN, dziękuje za rzeczowy opis.
Ja zawsze z chłodną głową wszystko kupuje. Z czystej ciekawości, na ile chipowałeś oda Focusy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I czy przy seryjnym osprzęcie, czy może "suszarkę" wymieniałeś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
02-08-2007, 08:01 | #5 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-12-2006
Skąd: Ustka
Postów: 23
|
Cytat:
Focus 2.0 TDCi, wyszło 177KM, 407Nm. Miał 136KM, 342Nm Focus 1.6 TDCi, wyszło 136KM, 292Nm. Miał 109KM, 236Nm Dałoby radę więcej ale już filtr PFD czy jakoś tak czytałby NOFAULT silnika (sorki jeśli źle napisałem). Oba nie puszczają z rury czarnych bąków, różnica kolosalna! Olej w silnikach to Motul 5W30 Ford Specific 913A - 250zł/5litrów. Wymiana co 10.000km + filtry. W 2.0 zmieniłem płyn hamulcowy na Motul bo seryjny się zagotował i podziękowałem. Suszarki nie ruszałem, bo Ford nie lubi innych większych, tak powiedział mi tuner. Całość zabawy wykonałem w Warszawie u Pana Marka Staszewskiego w Master's Tuning. Polecam z zamkniętymi oczami....przyjemność 1700zł-1750zł, hamowanie, program, hamowanie, testowanie aż do zadowolenia i wymagań klienta.
__________________
-= Ford RESPECT =- |
|
04-03-2008, 15:57 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-03-2008
Skąd: Warszawa
Postów: 16
|
Re: Czego moge się obawiać kupując [Focus'a II 1.6TDCi] ?
Troche stary temat, ale moze spróbuje szczesciaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
Zastanawiam sie nad zawirusowaniem 1.6 TCDI ale tak patrze, ze DaymoN ze napisałes ze płyty wymieniasz co 10kkm (ford mówi zeby co 20kkm). Robisz tak bo jest wirus? Czy też masz jakieś inne przesłanki? Pozdr
__________________
Ford Focus 1.6 TDCI 109KM, 2005 rok były: Nissan Almera 1.8 (115KM) 2002, Nissan Micra 1.0 (55KM) 1999, VW Polo 1.4 (60KM) 1996 |