|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-07-2007, 08:23 | #21 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-07-2007
Skąd: Kraków
Model: Chrysler
Silnik: Grand Voyager 3301cm3
Rocznik: 1996
Postów: 133
|
w Focusach pierwszej generacji lubiał się przesuwać drążek stabilizatora na jedną stronę i tak zostawał i obijał się on belkę zawieszenia przód (tzn był to jeden stuk i tyle), podczas skręcania samochodem w daną stronę w którą był przesunięty i do końca zakrętu nic nie było (np jak drążek był przesunięty w prawo to stukał z lewej storny i na odwrót).
Bardzo ładnie widać na belce wytarcia od drążka stabilizatora jeżeli jest przesunięty.
__________________
Była : Fiesta 1,6 16v Była : Sierra 2,0i DOHC |
31-07-2007, 19:44 | #22 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-09-2004
Skąd: Skarszewy
Model: Focus II
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 19
|
Cytat:
Też chciałbym taki dzień. Czy ktoś z Was podejmie się tematu, mając pod ręką aparat fotograficzny. Nie wiem gdzie się dotknąć. A po przeczytaniu postu o drążku stabilizatora to mam już rozdwojenie jaźni - nie wiem, która opcja u mnie puka. Normalnie nic, tylko się puknąć. |
|
01-08-2007, 12:01 | #23 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-07-2007
Postów: 8
|
Pisalem juz o tym ,ze w Koszalinie za 200zl. podregulowali mi pedaliere i odzyskalem blogi spokoj,Zapomnialem juz o pukaniu( skret w prawo i wusprzeglanie) i doswiadczam ciszy.O swojej wviktorii powiadomilem brata,ktorego foka cierpi na podobne dolegliwosci.Jednak przed wizyta w serwisie sami podjelismy probe naprawy,zgodnie ze wzkazowkami vasylix.Punkt po punkcie przerobilismy zadanie ,wszystko razem moze 40 min.Pelen sukces!!!podkladka ok 3mil,klucz nasadowy-lamany 15-to wszystko.Wszystkie problemy z pukaniem z przodu minely !!!Co za radosc i satysfakcja.za 100zl.napilismy sie lychy i 100 zostalo.Zachecam do podjecia proby z pomoca wskazan vVasylixa.pozdro
|
01-08-2007, 16:59 | #24 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-09-2004
Skąd: Skarszewy
Model: Focus II
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 19
|
to może tak dla przypomnienia ktoś poda punkt po punkcie:
+ plastik rozebrać pod kierownicą, ok + tunel ogrzewania rozebrać, ok + śrubę znaleźć, ok + śrubę odkręcić, ok - podkładkę, podkładki, założyć pod śrubę, pod blachę, pod nie wiem co - poprawcie mnie + skręcić wszystko z powrotem, ok + wypić pół pół litra płynu zawierającego alkohol, ok + enjoy the silence, ok no i niech ktoś się za to zabierze z aparatem foto pod ręką, bo ja jak jutro zapłacę za wymianę rozrządu i uszczelniaczy, to przez dwa miesiące nie dotknę auta z żalu i bólu, więc nie naprawię tej pedaliery... jak się zabiorę to zdjęcia porobię dla potomnych |
01-08-2007, 17:44 | #25 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-07-2007
Postów: 8
|
wszystko ok.Natomiast podkladke(moja ma 3-4mm) wsun po wyjeciu oryginalnej sruby(15) pomiedzy wspornik a karoserie.Dokrec ponownie oryg. sruba.Juz widze jak odzyskujesz spokoj.Naprawa skuteczna,ale w dalszum ciagu nie potrafie znalezc zaleznosci miedzy skrecaniem w prawo a mocowaniem wspornika pedaliery.Aha,obedzie sie bez zdjec.Po sciagnieciu plastikow wszystko widac jak na dloni.palcem wedruj w gore,wyczujesz c-ownik wspornika i na koncu srube.Do roboty !
|
01-08-2007, 18:25 | #26 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-05-2007
Skąd: Koszalin
Postów: 234
|
No, no, no. Jestem pod wrażeniem tej edukacji. :fcp15 :fcp15 :fcp15
Przepraszam za OT. :fcp19 |
01-08-2007, 22:51 | #27 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-03-2007
Skąd: Opolskie
Postów: 102
|
Panowie!
Z wielkim żalem i iskierką nadzieji (na lepsze jutro) dołączam się do tych , których problem ten dotyczy. Wszędzie czytam na temat "pedaliery"... jednak zrozumaiłem z tego tyle, że dotyczy do stukania tylko przy skręcaniu w prawo...? U mnie stuki te dochodzą także z lewej strony, jednakże objawiają się nie tylko przy zakręcaniu, lecz podczas "lekkiego toczenia się auta" po nierównej drodze, w trakcie delikatnego naciśnięcia na hamulec...idt. są to stuki ( o "głuchym - metalicznym" dzwięku) nie regularne. Diagnosta po sprawdzeniu auta nic nie znalazł. Podobnie mechanik sprawdzał cały spód na podnośniku i także nic. POMÓŻCIE! BO DOSTAJĘ POWOLI K...ICY! CZY TO TAKŻE JEST TA PEDALIERA?!
__________________
Wszystko da się zrobić... - trzeba tylko chcieć. :-) |
02-08-2007, 06:07 | #28 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-05-2007
Skąd: Koszalin
Postów: 234
|
Tak to jest ta pedaliera.
|
02-08-2007, 07:14 | #29 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-03-2007
Skąd: Opolskie
Postów: 102
|
Tak więc skorzystam z rad "wasylix" i zabieram się do roboty...
"OBY WREŚCIE NASTAŁA CISZA..." Podzielę się z wami moimi efektami. Pozdr.
__________________
Wszystko da się zrobić... - trzeba tylko chcieć. :-) |
02-08-2007, 11:09 | #30 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-02-2007
Skąd: Przasnysz
Postów: 24
|
Kurcze... wszedłem na forum z pytaniem dot. pompy wspomagania a okazuje się że "pedaliera" dotyczy także mojej Foczki. Przy delikatnym naciskaniu hamulca czuć wyraźne trzeszczenie i stuki. Jak rozumiem stosując w/w tutorial odnośnie przykręcenia śruby - pozbędę sie tego problemu?
Dziękuję. Nie ma to jak forum miłośników tego mimo wszystko i tak cudownego autka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Moje problemy z Foczką to nic w porównaniu do horroru jaki przeżyłem z 525i... :fcp16 |