Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-07-2007, 08:23   #21
mario82
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-07-2007
Skąd: Kraków
Model: Chrysler
Silnik: Grand Voyager 3301cm3
Rocznik: 1996
Postów: 133
Domyślnie

w Focusach pierwszej generacji lubiał się przesuwać drążek stabilizatora na jedną stronę i tak zostawał i obijał się on belkę zawieszenia przód (tzn był to jeden stuk i tyle), podczas skręcania samochodem w daną stronę w którą był przesunięty i do końca zakrętu nic nie było (np jak drążek był przesunięty w prawo to stukał z lewej storny i na odwrót).
Bardzo ładnie widać na belce wytarcia od drążka stabilizatora jeżeli jest przesunięty.

__________________
Była : Fiesta 1,6 16v
Była : Sierra 2,0i DOHC
mario82 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-07-2007, 19:44   #22
leo74
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-09-2004
Skąd: Skarszewy
Model: Focus II
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 19
Domyślnie

Cytat:
Napisał wasylix
witam ponownie,
Właśnie dziś nastąpił ten dzień kiedy powiedziałem dość i zdjąłem plastik pod kierownicą, ten z gniazdem diagnostycznym, następnie tunel powietrzny do nawiawiewu (10min), wszystko widać jak na dłoni, kilka prób poruszania kierownicą w prawo, posłuchanie tu i tam i rzeczywiście na samej górze jest mocowanie do pedałów na srubie, wyraznie przy skrącaniu kierownicy i jednoczesnym przytrzymywaniu śruby czuc było przeskok no i ptzy tym stuknięcie. Juz po odkręceniu tej śruby było lepiej. Podłożyłem dość grubą podkładkę i jak na razie jest pięknie :fcp1 Aaaa i jeszce jedno, przed rozebraniem spróbujcie pedał hamulca przycisnąć ręką w lewą strone (nie w dół) i juz nie powinno być nic słychać przy skręceniu kierownicą. Powodzenia :fcp29

Też chciałbym taki dzień. Czy ktoś z Was podejmie się tematu, mając pod ręką aparat fotograficzny. Nie wiem gdzie się dotknąć.

A po przeczytaniu postu o drążku stabilizatora to mam już rozdwojenie jaźni - nie wiem, która opcja u mnie puka. Normalnie nic, tylko się puknąć.
leo74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2007, 12:01   #23
KABAT1
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 13-07-2007
Postów: 8
Domyślnie

Pisalem juz o tym ,ze w Koszalinie za 200zl. podregulowali mi pedaliere i odzyskalem blogi spokoj,Zapomnialem juz o pukaniu( skret w prawo i wusprzeglanie) i doswiadczam ciszy.O swojej wviktorii powiadomilem brata,ktorego foka cierpi na podobne dolegliwosci.Jednak przed wizyta w serwisie sami podjelismy probe naprawy,zgodnie ze wzkazowkami vasylix.Punkt po punkcie przerobilismy zadanie ,wszystko razem moze 40 min.Pelen sukces!!!podkladka ok 3mil,klucz nasadowy-lamany 15-to wszystko.Wszystkie problemy z pukaniem z przodu minely !!!Co za radosc i satysfakcja.za 100zl.napilismy sie lychy i 100 zostalo.Zachecam do podjecia proby z pomoca wskazan vVasylixa.pozdro
KABAT1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2007, 16:59   #24
leo74
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-09-2004
Skąd: Skarszewy
Model: Focus II
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 19
Domyślnie

to może tak dla przypomnienia ktoś poda punkt po punkcie:

+ plastik rozebrać pod kierownicą, ok
+ tunel ogrzewania rozebrać, ok
+ śrubę znaleźć, ok
+ śrubę odkręcić, ok
- podkładkę, podkładki, założyć pod śrubę, pod blachę, pod nie wiem co - poprawcie mnie
+ skręcić wszystko z powrotem, ok
+ wypić pół pół litra płynu zawierającego alkohol, ok
+ enjoy the silence, ok

no i niech ktoś się za to zabierze z aparatem foto pod ręką, bo ja jak jutro zapłacę za wymianę rozrządu i uszczelniaczy, to przez dwa miesiące nie dotknę auta z żalu i bólu, więc nie naprawię tej pedaliery... jak się zabiorę to zdjęcia porobię dla potomnych
leo74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2007, 17:44   #25
KABAT1
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 13-07-2007
Postów: 8
Domyślnie

wszystko ok.Natomiast podkladke(moja ma 3-4mm) wsun po wyjeciu oryginalnej sruby(15) pomiedzy wspornik a karoserie.Dokrec ponownie oryg. sruba.Juz widze jak odzyskujesz spokoj.Naprawa skuteczna,ale w dalszum ciagu nie potrafie znalezc zaleznosci miedzy skrecaniem w prawo a mocowaniem wspornika pedaliery.Aha,obedzie sie bez zdjec.Po sciagnieciu plastikow wszystko widac jak na dloni.palcem wedruj w gore,wyczujesz c-ownik wspornika i na koncu srube.Do roboty !
KABAT1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2007, 18:25   #26
JAB02
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 23-05-2007
Skąd: Koszalin
Postów: 234
Domyślnie

No, no, no. Jestem pod wrażeniem tej edukacji. :fcp15 :fcp15 :fcp15
Przepraszam za OT. :fcp19
JAB02 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2007, 22:51   #27
p.doppler
ford::average
 
Zarejestrowany: 02-03-2007
Skąd: Opolskie
Postów: 102
Domyślnie

Panowie!
Z wielkim żalem i iskierką nadzieji (na lepsze jutro) dołączam się do tych , których problem ten dotyczy.
Wszędzie czytam na temat "pedaliery"... jednak zrozumaiłem z tego tyle, że dotyczy do stukania tylko przy skręcaniu w prawo...? U mnie stuki te dochodzą także z lewej strony, jednakże objawiają się nie tylko przy zakręcaniu, lecz podczas "lekkiego toczenia się auta" po nierównej drodze, w trakcie delikatnego naciśnięcia na hamulec...idt. są to stuki ( o "głuchym - metalicznym" dzwięku) nie regularne. Diagnosta po sprawdzeniu auta nic nie znalazł. Podobnie mechanik sprawdzał cały spód na podnośniku i także nic.
POMÓŻCIE! BO DOSTAJĘ POWOLI K...ICY!

CZY TO TAKŻE JEST TA PEDALIERA?!
__________________
Wszystko da się zrobić... - trzeba tylko chcieć. :-)
p.doppler jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-08-2007, 06:07   #28
JAB02
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 23-05-2007
Skąd: Koszalin
Postów: 234
Domyślnie

Tak to jest ta pedaliera.
JAB02 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-08-2007, 07:14   #29
p.doppler
ford::average
 
Zarejestrowany: 02-03-2007
Skąd: Opolskie
Postów: 102
Domyślnie

Tak więc skorzystam z rad "wasylix" i zabieram się do roboty...

"OBY WREŚCIE NASTAŁA CISZA..."

Podzielę się z wami moimi efektami.
Pozdr.
__________________
Wszystko da się zrobić... - trzeba tylko chcieć. :-)
p.doppler jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-08-2007, 11:09   #30
Agnus78
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-02-2007
Skąd: Przasnysz
Postów: 24
Domyślnie

Kurcze... wszedłem na forum z pytaniem dot. pompy wspomagania a okazuje się że "pedaliera" dotyczy także mojej Foczki. Przy delikatnym naciskaniu hamulca czuć wyraźne trzeszczenie i stuki. Jak rozumiem stosując w/w tutorial odnośnie przykręcenia śruby - pozbędę sie tego problemu?
Dziękuję. Nie ma to jak forum miłośników tego mimo wszystko i tak cudownego autka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Moje problemy z Foczką to nic w porównaniu do horroru jaki przeżyłem z 525i... :fcp16
Agnus78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:28.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.