|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-07-2007, 10:15 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2007
Skąd: Kutno(łódzkie)
Postów: 116
|
no wlasnie teraz nie moge sobie przypomniec czy pedal drzy. czyli jakby drzal to bembny do wymiany?
|
29-07-2007, 21:36 | #12 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Cytat:
Cytat:
|
||
29-07-2007, 21:50 | #13 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 15-07-2007
Skąd: MILANÓWEK
Postów: 5
|
do Dark Funeral
do Dark Funeral - zmień jeszcze gumy stabilizatora
|
30-07-2007, 02:49 | #14 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
No bicie kiery to nie zawsze tarcze.
Przeczytajcie to , tarcze i klocki przod kupione zmienione , przejechane 1 tys km wszystko ok , przy okolo 3 tys kiera bije strasznie mocno przy lekkim hamowaniu przy mocnym ciut mniej ale tez wali. Przy wolniejszej predkosci tak dziwnie hamuje mocniej slabiej mocniej slabiej , tak szybko. No tarcze krzywe jak nic, czekalem na kolesia z allegro jak wroci z urlopu zeby tarcze mi wyslal, tez nie mialem czasu itp itd i po miesiacu takiej jazdy zacisk lewy sie zapiekl. reperaturki kupione zaciski wyczyszczone. Wyjazd od mechanika , bicia w kierownicy nie ma. To dopiero mialem duze oczy :fcp1 :fcp1 |
30-07-2007, 08:54 | #15 |
ford::advanced
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Berlin/Kościerzyna/W-wa
Model: Grand C-Max
Silnik: EcoBoost 1.0 (125PS)
Rocznik: 04/2015
Postów: 219
|
Tak odrazu po wymienie drzalo ,a widac to bylo po moim zegarku na rece ze az zona sie dziwila jak brzeczy .Gumu stabilizatora sa wymienione.
__________________
Był Escort MK7 1,3 :02/95r ,Focus MK2 FL 1,8 :02/10 Pozdrawiam Bartek |
30-07-2007, 09:06 | #16 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Dark Funeral, jezeli załozyłeś mowe tarcze i klocki i nadal drży przy hamowaniu to te "nowe" tarcze sa wadliwe (krzywe)
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
30-07-2007, 10:09 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2007
Skąd: Kutno(łódzkie)
Postów: 116
|
czyli chcecie powiedziec ze jak drzy to na 1000000% tarcze i klocki? tomiscorpio napisal ze mial tylko zapieczone. wiec ja juz nie wiem. inni pisza ze to nie wystarcza i trzeba wymienic jakies gumy. wiec pewnie cholera wie co jest nie tak. no bo nowe tarcz i klocki to koszt okolo 190 zl Brembo-ferodo. wiec co uwazacie?
|
30-07-2007, 13:20 | #18 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Jezeli miales stare tarcze i wymieniles na nowe i nadal jest to samo to wedlug mnie napewno nie sa to tarcze. Mi tez kazdy mowil tarcze tarcze a takie wibrajce moga powodowac zaciski, bo przyciska tylko z jednej strony i tarcza wpada w wibracje.
|
30-07-2007, 15:57 | #19 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2007
Skąd: Kutno(łódzkie)
Postów: 116
|
a jak to spr lub co mozna zrobic zeby to wyeliminowac??
|
30-07-2007, 16:00 | #20 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Trzeba wjac zacisk , wyczyscic tloczek i zobaczyc czy lekko chodzi. Zreszta profilaktycznie tez to mozna zrobic. Jezeli to nigdy wczesniej nie bylo robione to napewno jest tam pelno syfu
|