|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-07-2007, 08:30 | #31 | |
ford::advanced
Imię: Marek
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: małopolska
Model: Focus Mk II
Silnik: 2,0 Duratec 145 KM
Rocznik: 2008
Postów: 475
|
Cytat:
__________________
Uśmiechnij się!Jutro może być gorzej! |
|
29-07-2007, 10:20 | #32 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2007
Skąd: Kutno(łódzkie)
Postów: 116
|
wlasnie przeczytalem rownoległy post i wychodzi na to ze rozne czujniki na rozna temperature ktore mowia przy jakiej ma sie zalaczyc wentylator. i tu pewnie jest przyczyna
|
29-07-2007, 10:45 | #33 |
ford::average
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 02-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.6 Zetec - SE
Rocznik: 2000
Postów: 87
|
byku1401, Jak nie zaczniesz sprawdzać kelejno tak jak Ci tutaj koledzy piszą, to będziemy mogli tak gdybać następne dwa miesiące!! :039:
__________________
Escort 1.3 Entura E Escort 1.6 Zetec Focus 1.6 Zetec S 6.8l/100km w mieście :] |
20-06-2008, 19:59 | #34 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-05-2008
Postów: 13
|
Re: jeszcze raz temperatura
witam
dołacze sie z zapytaniem takim mam czujnik załaczania wentylatora 102stopnie. i oto pytanie czy to nie za duzo? tu mnie kilku znajomych umoralnia ze 100 to sie gotuje i ze to nie dobrze ze dopiero przy 102st sie wentylator włacza. ale silnik powinien wytrzymac wieksza temperature,nie? |
20-06-2008, 21:08 | #35 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-06-2008
Skąd: Mazury/UK
Model: Focus
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2001
Postów: 17
|
Re: jeszcze raz temperatura
Witam kolegów.Nie chce tworzyć zbędnego tematu,zapytam Was tutaj.
Kupiłem Escorta kombi Mk7 1,8 i nie działa mi wentylator.Jakiś mądry elektryk garażowiec ,zamiast zrobic zworkę na przekaźniku czy cos takiego to powycinał połowe kabelków i poprowadził na krótko wentylator do aku. Szlag mnie trafia ,bo nawet kostkę z czujnika wywalił .Mam tam pęczek kabli i nie wiem co z tym zrobic.Juz zamówiłem nowy czujnik /ten w rurze / czyli włącznik wentylatora ,kupiłem na szrocie kostke ,mam nadzieje ,ze dobrą. I teraz prośba do Was .... macie jakis schemat albo ktos by porobił fotki co gdzie mam podłaczyc.Kolory kabli .Chodzi mi o kostkę tego czujnika na 4 piny ,gdzie jaki pin ma byc podłączony i wentylator plus ten dziwny rezystor przy went. Bede wdzieczny za pomoc. Markom13 /Marecki/
__________________
FSO 1500 -> Ford Taunus -> Ford Escort Mk6 -> Audi A4 -> Opel Vectra B -> Honda Civic MA8 ->i znowu Ford Escort Mk7 -> Ford Focus ,ale "negatyw" europejczyka |
21-06-2008, 09:01 | #36 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Re: jeszcze raz temperatura
arkadek11, Przy 100 stopniach gotuje się woda. Ty masz pewnie płyn chłodniczy, he? byku1401, Termostat musisz wyjąć z jego obudowy i obudowę przykręcić na swoje miejsce. Tak upewnisz się o tym, że po pełnym otwarciu dużego obiegu, układ chłodzący radzi sobie z odprowadzeniem ciepła, co będzie wtedy sygnałem, że termostat jest do wymiany. Jasne?
Markom13-nie masz książki? Tam jest gotowy schemat. Jeśli nie masz to daj znać. Po pracy podeślę Ci info co i jak |
21-06-2008, 11:18 | #37 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-04-2008
Skąd: dolnośląskie, DSW
Model: tucson
Silnik: 2.0d
Rocznik: 2005
Postów: 713
|
Re: jeszcze raz temperatura
Cytat:
__________________
... |
|
21-06-2008, 11:44 | #38 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-05-2008
Postów: 13
|
Re: jeszcze raz temperatura
darnel, to znaczy ze nie przeszkadzaja te 102st? nic sie nie dzieje w silniku?
|
21-06-2008, 21:01 | #39 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-06-2008
Skąd: Mazury/UK
Model: Focus
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2001
Postów: 17
|
Re: jeszcze raz temperatura
No właśnie ta opornica jest jakby odłączona.Jeden kabelek który idzie juz za wtyczką jest obciety.Ogólnie cały bałagan tam jest .Tasma izolacyjna i mnóstwo kabli. :fcp24
Ja bym powiesił poprzednika za takie naprawy. Darnel ,nie mam książki.Błagam o pomoc.Musze po niedzieli ruszyć z koksem ,aby móc smigac.Dzisiaj rozebrałem pół przodu ,aby łatwo sobie dojsc do wszystkiego. Czekam na podpowiedzi ,dzieki :fcp29
__________________
FSO 1500 -> Ford Taunus -> Ford Escort Mk6 -> Audi A4 -> Opel Vectra B -> Honda Civic MA8 ->i znowu Ford Escort Mk7 -> Ford Focus ,ale "negatyw" europejczyka |
22-06-2008, 11:58 | #40 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-04-2008
Skąd: dolnośląskie, DSW
Model: tucson
Silnik: 2.0d
Rocznik: 2005
Postów: 713
|
Re: jeszcze raz temperatura
Czy on się w ogóle kręci pod 12V? Jeśli tak, to
ja bym doraźnie zwarł czerwony i czarny kabel w gnieździe, do którego dochodzą kable opornicy. Wtedy wentylator włączy się pokrętłem od klimy, ale to już zapewnia jazdę. Potem ew. dalsze poszukiwania. P.S. Czy wiesz, dlaczego ktoś pociągnął wentylator do akumulatora? Stary trik, po prostu przepaliła się opornica i wentylator włączał się dopiero na czerwonym polu powodując szok i omdlenie u kierowcy...albo się nigdy nie włączał bo i tak bywa. Do tego zabita chłodnica, która powoduje szybki skok wskazówki w górę np w korku...te escorty to jest tajemnica tajemnic.
__________________
... |
|
|
|