Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-07-2007, 10:51   #1
adamkaktus
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 30-05-2006
Postów: 9
Domyślnie przepływomierze-jakie, gdzie kupić, co polecacie?

Przeglądając forum w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie dlaczego galaxiorek(wersja TDI-trzy czerwone-130Kucy) ma dziurę w gazie, ma niby pełną moc przy przyspieszaniu ale w pewnym mmencie jak starszy pan w łóżku-słabnie i kupa...znalazłem parę informacji na temat takich problemów i z nich wynikało że winę ponosi zakatowany przepływomierz (300000 już na szafie i jeszcze jeździ), no i teraz pytanie: jaki kupić, gdzie(w Warszawie), jakie to pieniążki są itd.Bowidziałem na allegro-nawet no0we Bosche-pasują do duuuuużej ilości różnych pojazdów, albo jakby się przyjrzeć to ze dwie sztuki są do wersji VX/VY czyli 130KM.MOże ktoś ma jakieś wskazówki co do tego jakie, od czego ewentualnie pasują -chodzi mi o pełną zamienność bo to ma dobrze chodzić.Na najbliższy czas planuję przeczyści ten stary, a po wakacjach planowana jest wymiana rozrządu na nowy więc może wtedy i przepływomierzyk.Pozdrawiam wszystkich Użytkowników w końcu wypasionego Galaxiorka!


Ostatnio edytowane przez deku ; 08-03-2016 o 14:30
adamkaktus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-07-2007, 08:35   #2
setaszi
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 12-10-2004
Skąd: okolice Lublina
Model: ford
Silnik: DW10C , DW10F
Rocznik: 2012 , 2016
Postów: 689
Domyślnie

zanim zdecydujesz się na wymiane proponuje podjechać na komputer i przejechać się zobaczyć parametry pod obciążeniem, objawy o których piszesz nie wskazują jednoznacznie na przepływke , oczywiście nie można jej wykluczyć ale jest jeszcze EGR , czujnik doładowania , zawór sterujący pracą turbiny , po co wymieniać po omacku dignoza na kompie powie prawde, ten silnik diagnozuje się popularnym np. VAGiem dedykowanym dla grupy VW, a jeżeli chodzi o oznaczenie silnika to muszą być trzy litery np ASV znajdziesz je na obudowie rozrządu na białej naklejce. pozdrawiam
setaszi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2007, 17:29   #3
adamkaktus
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 30-05-2006
Postów: 9
Domyślnie

Zdaje się że problem(przynajmniej chwilowo) został rozwiązany.Zawory na 100% są ok. Ten przepływomierz nie pracował prawidłowo, gdyż po wstępnych oględzinach okazało się że wtyk nie jest pewnie umocowany co mogło powodować swoiste wariactwa i zafałszowanie danych.Zasadniczo silniczek odzyskał wigor, i teraz ładnie "idzie", prędkość max. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. osiąga w realnych czasach i zniknęła dziura w gazie.Pozdrawiam!
adamkaktus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:00.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.