|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-07-2007, 12:09 | #41 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-02-2007
Model: explorer
Silnik: 4,0
Rocznik: 1993
Postów: 146
|
już sobie właśnie go terez robię więc całe szczęście nie muszę wydawać szelestów :fcp23 :fcp23 :fcp23
|
16-07-2007, 11:42 | #42 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 15-07-2007
Skąd: WARSZAWA
Postów: 6
|
Witam
od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem explorera :fcp1 z 1997 5,0 v8 i niestety ale musze zalozyc gaz czy moze polecacie jakias instalacje i warsztat w warszawie? Pozdrawiam |
16-07-2007, 12:00 | #43 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-07-2006
Skąd: WND
Model: Explorer
Silnik: 4.0
Rocznik: 1991
Postów: 722
|
Kuta motors
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i A jeśli chodzi o blos, to polecałbym raczej Ursus ul. Regulska (nie pamiętam ile) 601618620.
__________________
Explorer '91 4.0L V6 Manual, LPG, 4" up, 7x15 ET-25, 31x10,5x15 AT Forumowym oszołomom stanowczo mówimy nie a innych zapraszamy na: EXPLORER CLUB POLSKA ...a gdzie moje ostrzezenia? chce je zpowrotem |
16-07-2007, 12:34 | #44 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-08-2006
Skąd: Kampinos
Postów: 320
|
po waszym poleceni tez robilem w kutamotors... no i mam jazde (na razie nawet nie moge jechac na reklamacje bo explo stoi) - niepoizlowane kable kilka razy zrobily spiecie w instalacji, wyciekal gaz - nie byly zalozone dwie obejmy na przewodach od gazu.. po prostu jakas amatorka kompletna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Autobus czerwony... ---------------------------------------------- http://www.explorerfanklub.org.pl |
16-07-2007, 12:39 | #45 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-07-2006
Skąd: WND
Model: Explorer
Silnik: 4.0
Rocznik: 1991
Postów: 722
|
Eeee...
To się popsuli. Focusa żonki robiłem u nich i hula do dziś. :fcp19
__________________
Explorer '91 4.0L V6 Manual, LPG, 4" up, 7x15 ET-25, 31x10,5x15 AT Forumowym oszołomom stanowczo mówimy nie a innych zapraszamy na: EXPLORER CLUB POLSKA ...a gdzie moje ostrzezenia? chce je zpowrotem |
16-07-2007, 21:16 | #46 | |
ford::average
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 19-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 B
Rocznik: 2007
Postów: 138
|
Cytat:
Jak kupię rury do dolotu kolanko 90st, 2 szt 120 st i kawałek rury z końcówką do odmy to mi obiecali podjęcie się założenia blosa. Narazie nawet nie pomierzyłem jakia tam jest średnica potrzebna (Jacky są 67mm i 77mm) może koś wie ?
__________________
Pzdr kszesz "Witaj w krainie, gdzie obcy zginie"-A.Pilipiuk |
|
17-07-2007, 09:36 | #47 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-07-2006
Skąd: WND
Model: Explorer
Silnik: 4.0
Rocznik: 1991
Postów: 722
|
Cytat:
Też chcę Blosa założyć. Okazało się że ma instalację I gen albo gorzej :fcp5 Jeżdzi jak by go za dupe ktoś trzymał. Za motaż Blosa (gościu sprzedaje na allegro) chcą ok. 400 PLN. Ale za to jest to stacja diagnos :fcp12 yczna więc i przegląd przejdzie. :fcp12 Trzeba poszukać gdzie będzie można na analizator pojechać i samemu założyć i wyregulować. Tylko skąd kolanka? Zastanawiam się czy do mojego wejdzie, troche komorę silnika zagraciłem. DB! Nemrod
__________________
Explorer '91 4.0L V6 Manual, LPG, 4" up, 7x15 ET-25, 31x10,5x15 AT Forumowym oszołomom stanowczo mówimy nie a innych zapraszamy na: EXPLORER CLUB POLSKA ...a gdzie moje ostrzezenia? chce je zpowrotem |
|
17-07-2007, 17:32 | #48 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
w sprawie BLOSa polecam kontakt z Maup, jest tu na forum i na scorpio. A blosy pewnie nadal ma w rozsadnej cenie. A z samym montazem powinniscie sobie dac sami rade. Regulacja BLOSa to tez zaden wyczyn. W temacie wiedze tez ma kolega Struna, od scoprio.
Sam na blosie przesmigalem ponad 40kkm. A montowalem razem ze Struna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W dziale LPG tez znajdziecie co nieco o tym urzadzeniu. |
17-07-2007, 18:00 | #49 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-07-2006
Skąd: WND
Model: Explorer
Silnik: 4.0
Rocznik: 1991
Postów: 722
|
znamy ten temat z forum LPG prawie na pamięć.
a Maup chyba już nie deal-uje. DB! Nemrod
__________________
Explorer '91 4.0L V6 Manual, LPG, 4" up, 7x15 ET-25, 31x10,5x15 AT Forumowym oszołomom stanowczo mówimy nie a innych zapraszamy na: EXPLORER CLUB POLSKA ...a gdzie moje ostrzezenia? chce je zpowrotem |
17-07-2007, 21:22 | #50 | |
ford::average
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 19-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 B
Rocznik: 2007
Postów: 138
|
Cytat:
Wydrukowałem sobie zdjecie Mysia i podjechałem na Regulską z pytaniem czy da rade tak samo zrobić. Dostałem odpowiedż, że czemu nie tylko rury muszę dostarczyć bo takich nie mają. Rury to chyba trzeba dobrać z oferty Jacky bo jakos innych nie znalazłem tylko jeszcze obmierzyć srednicę. Blos ma 71 mm. Najlepiej tam podjechać niech zerkną na instalkę czy się nadaje, parownik musi mieć odpowiednia pojemność zeby wszystko hulało. Cene wystawiają na allegro 330 zł za blosa i ok 150 za montaż, z własnymi rurami to pewnie zejdą z ceny. Mają tam jakiś komputerek do diagnostyki więc pewnie od razu ustawią choć napewno nie robili jeszcze takich dużych silników i pewnie po jakimś czasie trzeba bedzie podjechac do korekty ustawień. W soboty nie pracują :fcp5 a na tygodniu teoretycznie do 17.00 ale jak byłem po 18.00 to jeszcze pracowali. Co może być gorzej od I generacji, jakoś mnie wyobraźnia zawodzi :fcp18
__________________
Pzdr kszesz "Witaj w krainie, gdzie obcy zginie"-A.Pilipiuk |
|