|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-06-2007, 13:29 | #1 |
ford::beginner
Imię: Przemo
Zarejestrowany: 18-11-2004
Model: Transit
Silnik: 2,4 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 40
|
Zapytanie o pasek klinowy w escorcie-PILNIE
Witam
Zwracam sie z zapytaniem u wlasciwy ukldad paska klinowego w escorcie 1.6 16V 95r. Wczoraj sciagnalem i nieprzyjrzalem sie wczesniej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., a dzis widzialem dwie opcje ułożenia jak na rysunku. Prosze o pomoc Pozdrawiam
__________________
FORD |
29-06-2007, 13:36 | #2 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 12-09-2006
Skąd: Łódź
Model: Brak forda
Silnik: Brak forda
Rocznik: Brak forda
Postów: 75
|
Ekspertem nie jestem - ale w jednym i drugim będzie tak samo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Odpowiednie koła będą obracać się w odpowiednią stronę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie wiem tylko czy na oba sposoby fizycznie da się założyć pasek (czy "po drodze" nie ma jakichś elementów uniemożliwiających jeden z tych sposobów)
__________________
.:: FOTKI MOJEGO ESCORTA ::. |
29-06-2007, 14:38 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-07-2005
Skąd: Kartuzy
Postów: 28
|
Opcja nr. 1 jest prawidłowa.
|
29-06-2007, 15:00 | #4 |
ford::beginner
Imię: Przemo
Zarejestrowany: 18-11-2004
Model: Transit
Silnik: 2,4 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 40
|
Zastanawia mnie fakt taki , iż wdaje mi sie ze w poradach [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jest widoczne na zdjeciach ustawienie nr2. Chociaz patrzylem u znajomego i ma ustawienie nr1.
Pozdr
__________________
FORD |
29-06-2007, 18:10 | #5 |
ford::advanced
Imię: Marek
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: małopolska
Model: Focus Mk II
Silnik: 2,0 Duratec 145 KM
Rocznik: 2008
Postów: 475
|
W ust 2 jest bardzo możliwe ślizganie na kole alternatora, pasek pracuje mniejszą powierzchnią :fcp17
__________________
Uśmiechnij się!Jutro może być gorzej! |
13-11-2007, 19:37 | #6 |
ford::average
Imię: artur
Zarejestrowany: 17-04-2007
Skąd: inowrocław
Model: mkVII
Silnik: 1,8 115ps
Rocznik: 1997
Postów: 55
|
Odkopuje temat.
Rozebrałe klamota i nie przyjżałem się jak jest pociagnięty pasek wieloklinowy. Mam silnik 1,8 zetec z klimą i wspomaganiem więc jest jeszcze jedna rolka czy układ bedzie taki? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z tym ze jak pisze nie 1,6 a 1,8 97r. Mi sie wydaje że to opcja 1. czy moze inaczej Nie moge znależć żadnego rysunku gdziebyłoby to opisane. |
13-11-2007, 20:37 | #7 |
Postów: n/a
|
arti31, zdecydowanie 1
|
13-11-2007, 22:45 | #8 | |
ford::professional
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
Cytat:
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec )) |
|
16-11-2007, 16:04 | #9 |
ford::average
Imię: artur
Zarejestrowany: 17-04-2007
Skąd: inowrocław
Model: mkVII
Silnik: 1,8 115ps
Rocznik: 1997
Postów: 55
|
ok dzieki
Faktycznie trzeba było tak założyć (rys. 1) zamotałem sie bo sprzedawca podając pasek wg katalogu stwierdził że ten stary jest za długi i musi mi dac krótszy. nie mogłem go załoożyć ... wszystko było za sztywne . Ale chodzi i jest git. Tak poza tematem widziałem na forum tutaj zadnie że nie wymienia się rolek na pasku wieloklinowym. U mnie były w katastrofalnym stanie. Wymieniłem wszystkie i silnik od razu chodzi inaczej (nie ma dziwnych dżwięków) Pozdrawiam |