|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-06-2007, 07:59 | #61 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
do zborniczka od sprzęgła wlej płyn hamulcowy(DOT-4),do wspomagania olej taki jak do skrzyni automatycznej(lub typowy do wspomagania)może być HIPOL-ATF,dextron,elf-atf.jedno i drugie na każdej stacji cpn.
__________________
] |
21-06-2007, 21:30 | #62 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-07-2006
Skąd: WND
Model: Explorer
Silnik: 4.0
Rocznik: 1991
Postów: 722
|
zalałem płyny
ale nalałem za dużo do wpomagania. ulewać to jakoś? Stanie się coś jak będzie za dużo?? DB! Nemrod
__________________
Explorer '91 4.0L V6 Manual, LPG, 4" up, 7x15 ET-25, 31x10,5x15 AT Forumowym oszołomom stanowczo mówimy nie a innych zapraszamy na: EXPLORER CLUB POLSKA ...a gdzie moje ostrzezenia? chce je zpowrotem |
21-06-2007, 21:41 | #63 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
nic się nie stanie.nadmiar ci wycieknie przez odpowietrznik w korku.
__________________
] |
26-06-2007, 16:07 | #64 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-06-2007
Postów: 15
|
nie wiem czy moge sie podlaczyc bo mam mondeo 2.5 v6 ale grzeje mis sie silnik. plyn wywala a wskaznik temperatury nawet nie dochodzi do polowy.
silnik byl caly robiony wlacznie z z uszczelkami itp. moze to zapieprzona chlodnica ale pewnosci nie mam. mechanik tez mi sie nie pali z robota wiec pytam czy ktos ma jakis pomysl jeszcze (poza chlodnica) [ Dodano: 2007-06-26, 17:25 ] dodam ze pompa wody tez byla wymieniona. |
26-06-2007, 16:41 | #65 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
zacznij od wyjęcia termostatu i zobacz co się będzie działo.jak będzie dalej wode wywalał to prawdopodobnie pęknięta głowica lub głowice nie były planowane i przepuszcza pod uszczelką.
__________________
] |
26-06-2007, 16:48 | #66 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-06-2007
Postów: 15
|
hmm...
mechank niby wyjmowal termostat i nadal grzalo. glowice byly planowane. czyli istineje mozliwosc ze moga byc pekniete? :/ |
26-06-2007, 17:14 | #67 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
no niestety jest taka możliwość.czy odrazu po odpaleniu silnika przy odkręconym korku chłodnicy wywala wodę,czy dopiero jak się nagrzeje?
__________________
] |
26-06-2007, 17:55 | #68 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-06-2007
Postów: 15
|
tego jeszcze nie sprawdzalem
a jesli tak? |
26-06-2007, 19:30 | #69 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
jeżeli odrazu po odpaleniu na zimnym to na bank uszczelka lub głowica pęknięta,jeżeli tylko na gorącym to jeszcze można podumać.
__________________
] |
26-06-2007, 20:34 | #70 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-06-2007
Postów: 15
|
jednak wywala dopiero jak sie nagrzeje.
zastanawia mnie jeszcze ze wskazowka temperatury nie pokazuje ze sie grzeje. to w takim razie musze zaczac od wyciagniecia i sprawdzenia chlodnicy. |