|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-06-2007, 21:22 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 106
|
Wymiana przepływomierza FM MKI
Witam!! Mam do was takie pytanie. Byłem na komputerze i wykazał mi błąd przepływomierza i powiedzieli że jest do wymiany. Tylko teraz wymieniać cały przepływomierz czy tylko ten moduł czarny u góry?? proszę o odpowiedz. (Ogólnie podjołem taką akcje ze względu na MEGA SPALNIE 20 litrów/100KM. Sonda nowa motocrafta tylko teraz ten przepływomierz.)
__________________
"Drzemie we mnie siła, którą uwolni... Ford Shelby WSS Mustang GT...." -=>PooZDRoo<=- |
20-06-2007, 22:45 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-05-2006
Skąd: Brzeg
Model: MKI
Silnik: 2.0 16V STAG
Rocznik: 1994
Postów: 231
|
a czysciles przeplywomierz ?? wykrec go, pędzelek + nitro i do dzieła, tylko delikatnie. Po tej operacji restart kompa, samoadaptacja ECU bodajze tak to sie nazywa.
|
20-06-2007, 22:51 | #3 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Cytat:
|
|
21-06-2007, 07:30 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 106
|
tak był czyszczony ale to nic nie dało. proszę nadal o pomoc.
__________________
"Drzemie we mnie siła, którą uwolni... Ford Shelby WSS Mustang GT...." -=>PooZDRoo<=- |
23-06-2007, 20:34 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-11-2006
Skąd: Dębno
Postów: 18
|
Witaj Jasa. Ja tez miałem problem z przepływomierzem, tylko tego typu że musiałem go mieć cały czas odpiętego bo inaczej mi silnik gasł. Wiele razy go czyściłem bo myślałem że cud się stanie i zaoszczedze troche kasy, ale tak się nie stało. Kupiłem używany i teraz jest ok. Co do spalanie to nie wiem ile mi pali ale wiem że jest mocniejszy i lepiej pracuje. Więc przygotuj sie na wydatek. Pozdrawiem.
|
24-06-2007, 07:58 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-03-2007
Skąd: Wieden
Postów: 86
|
Odradzam te jazde na odpietym przeplywomierzu! Padł mi kiedyś przepływomierz w Ka. Objawy: na wolnych obrotach silnik pracował równo, przy dodaniu dlawil sie i krztusil. Odłaczylem go, zeby przynajmniej wrocic do domu,bo bylem daleko. Silnik pracował nienajgorzej, a ze koszt przepływomierza był wtedy dla mnie znaczny wiec go nie wymieniałem. Nie chce opisywac listy rzeczy, które sie wykończyły na jezdzie bez niego (sonda, katalizator itd.)
Radze tez wiele ostroznosci przy kupowaniu ich na szrotach. Przepływomierz to dwa cienkie druciki, które sa wprawiane w ruch przez przeplywajace powietrze. Padaja wlasnie te druciki. Jasa, wymienia sie generalnie całość, ale wymiana samego modulu wydaje mi sie tez ok bo to własnie on pada. Po odkreceniu tych 4srub beda widoczne te druciki. Trzeba bardzo uwazac, zeby ich nie oberwac. |