Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-06-2007, 18:11   #101
Marcin78
ford::average
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 19-02-2005
Skąd: Warszawa
Model: V40
Silnik: T4
Rocznik: 2001
Postów: 88
Domyślnie

jeszcze tylko jedno wtrące Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., ciekawe ile czasu pociągnie diesel równo z beznynka bez awarii ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. sorki ale musiałem to dodac bo nie wszyscy biora to pod uwage Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Marcin78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 18:16   #102
snoopy
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-05-2007
Model: mkndeo mk3
Silnik: tddi
Rocznik: 2001
Postów: 11
Domyślnie

Śmiem twierdzić, że gdyby diesle kosztowały dokładnie tyle samo co benzyna o podobnej pojemności (zakładając identyczną awaryjność chociaż to temat na nową wojnę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) to większość zakupiłaby właśnie diesla. Jednak w sytuacji gdy trzeba do niego sporo dopłacić to ludzie zaczynają liczyć i często wybierają benzynę.
Właśnie niewielkie zużycie paliwa jest podstawową zaletą diesla a nie osiągi bo te są bardzo podobne w dieslu i benzynie (mówię o serii).
Sam przy normalnej jeździe zmieniam biegi w okolicach 3000 obr. i jakoś poruszam się tak samo jak wszyscy i nie przeszkadza mi to, że korzystam z 30- 40% mocy.
Jak już muszę albo raczej mam ochotę przedmuchać troszkę autko na ”estakadzie” Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to w poszukiwaniu uśpionych kucy kręcę go wysoko i nie mam się czego wstydzić stając obok tak chwalonych przez niektórych za osiągi diesli a mina ich właścicieli czasem należy do tych bezcennych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
__________________
Śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka ....................

Moje ferrari
snoopy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 18:41   #103
ziutekk
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-10-2005
Postów: 114
Domyślnie

Cytat:
teraz to nie rozumiem o czym piszesz...
No prościej to już tego nie umiem wyjaśnić, więc jak masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu, to są specjalne kursy.
Najśmieszniejsze jest to, że choćby nie wiem jak tłumaczyć i popierać faktami "czarno na białym", że diesel ma lepszy współczynnik wykorzystania mocy, to właściciele benzynowców i tak wbrew wszystkiemu i wszystkim, będą upierać się, że to oni kupili samochody z lepszymi silnikami. Mam gdzieś jakie samochody kupiliście, ale uszanujcie fakty! Obstawanie przy swoim za wszelką cenę, sugeruje tylko, że jesteście niedowartościowani i w ten sposób bronicie resztek swojego spaczonego ego. Powodzenia! I tak będziecie wąchali smród spalonej ropy za moim dieslem i temu już nijak nie będziecie mogli zapobiec. No chyba, że założycie węglowy filtr przeciwpyłkowy :fcp16
Dla mnie EOT, bo ta "dyskusja" przypomina mi niestety przysłowiową scenkę z serii: tłumaczył chłop krowie na rowie, a krowa swoje.
ziutekk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 19:06   #104
Marcin78
ford::average
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 19-02-2005
Skąd: Warszawa
Model: V40
Silnik: T4
Rocznik: 2001
Postów: 88
Domyślnie

wlasnie biorąc pod uwage zakup mondeo musze sobie odpowiedziec na 3 wazne pytania :

1.Cena zakupu
2.Eksploatacja
3.Awaryjnośc (ew.ceny napraw awarii)

Co bys polecil mi ? I jak bys to uzasadnil ?

Moze mnie przekonasz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bo w sumie sam niewiem co brac czy diesla czy PB
Marcin78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 19:11   #105
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

ziutekk, ty po prostu nie możesz zrozumieć, że większości ludzi nie są potrzebne te niutonometry, czy konie mechaniczne, które mają lub nie w zapasie, albo ile ich mają w zapasie. Im jest potrzebny samochód do normalnego poruszania się, do którego moc i moment benzyniaka 2.0 to świat i ludzie. I na dodatek chcą za to jak najmniej zapłacić (tak na początek, jak i później podczas eksploatacji).
W dieslu tańszy jest koszt paliwa, ale za to wygórowana wartość początkowa, a także ryzykowność awarii znacznie większa. Tyle.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 19:22   #106
Bauma
ford::expert
 
Avatar Bauma
 
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: CB
Model: Mondeo
Silnik: 1/2 DB9
Rocznik: '04
Postów: 2,209
Domyślnie

Cytat:
Napisał ziutekk
Mam gdzieś jakie samochody kupiliście, ale uszanujcie fakty
sam sobie przeczysz.... podalem link do pojedynku 2 takich samych fur tyle ze diesel a druga benzi a Ty nadal ze diesel szybszy.....jednym slowem sam faktow nie szanujesz ale swoje wlasne teorie i wymyslone regulki (wspolczynnik wykorzystania mocy) na sile pakujesz.....idac tym sladem to zaraz bedziesz twierdzil ze diesel ma lepsza charakterystyke pracy od scigacza badz F1 bo za wysoko sie kreca.... badz fair i porownaj doladowanego diesla z doladowana benzyna w ktorej Nm jest praktycznie rowny jak stol od poczatku do konca a nie jak w dieslu po chwili przepasc w dol....
Cytat:
Napisał ziutekk
I tak będziecie wąchali smród spalonej ropy za moim dieslem i temu już nijak nie będziecie mogli zapobiec
tak a swistak siedzi bo.....w dieslu masz zludzenie ze jestes szybszy przez wciskanie w fotel.....na dzien dzisiejszy to nawet 1,4 w benzynie polyka dowolne TDCi nie mowiac juz o TDDi :fcp2 no chyba ze sadza z Twojej rury zasloni przednia szybe :fcp23

z tego co czytam to najmniej obiektywny i kulturalny jest Twoj sposob wyrazania zdania... wiekszosc postow jest ze kazdy kupuje to co lubi (charakterystyke) badz co bardziej sie oplaca a nie obraza tak jak Ty juz zaczales robic wyrazajac swoje nerwy na ekranie(biedna klawiatura pewnie ostro waliles paluchami :fcp23 )...
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24
Bauma jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 19:35   #107
Marcin78
ford::average
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 19-02-2005
Skąd: Warszawa
Model: V40
Silnik: T4
Rocznik: 2001
Postów: 88
Domyślnie

diesle sa naprawde fajne,no moze gdyby sie wyzej krecily Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nawet mi nie przeszkada ich praca jak ursusa c-30/60 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ,ale ich skomlikowana budowa powoduje naprawde duzo awarii, niech ktos mi udowodni ze benzyna jest zawodniejsza ? Jest ktos taki kto mial beznyne i na nia narzekal a potem po przesiadce na diesla przestal ? Jest tutaj ktos taki ?
Marcin78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 19:59   #108
ziutekk
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-10-2005
Postów: 114
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bauma
podalem link do pojedynku 2 takich samych fur tyle ze diesel a druga benzi a Ty nadal ze diesel szybszy.....
Wcale tak nie twierdzę. Twierdzę tylko, że w normalnym użytkowaniu, czyli bez konieczności robienia z benzynowego silnika szlifierki, diesel lepiej wykorzystuje swój potencjał mocy i momentu obrotowego.

Cytat:
Napisał Bauma
badz fair i porownaj doladowanego diesla z doladowana benzyna w ktorej Nm jest praktycznie rowny jak stol od poczatku do konca a nie jak w dieslu po chwili przepasc w dol....
Kupię z przyjemnością takiego benzynowca, jeśli będzie kosztował tyle co diesel i wizyty na stacji benzynowej nie będą mnie kosztowały 2 razy tyle co w przypadku diesla.

Cytat:
Napisał Bauma
w dieslu masz zludzenie ze jestes szybszy przez wciskanie w fotel.....na dzien dzisiejszy to nawet 1,4 w benzynie polyka dowolne TDCi nie mowiac juz o TDDi :fcp2
To pozostawiam bez komentarza, bo trudno komentować podobną głupotę, ale rozumiem, emocje i brak rzeczowych argumentów robią z ludzi kretynów. Ale można na tym zajść daleko (patrz Andrzej Lepper). Notabene lubię wciskanie w fotel, Ty w swoim benzynowcu nigdy tego nie doświadczysz, żałuj!

Cytat:
Napisał Bauma
ale swoje wlasne teorie i wymyslone regulki (wspolczynnik wykorzystania mocy)
To dopowiem, współczynnik wykorzystania mocy w przedziale najczęściej używanych obrotów. Myślałem, że rozmawiam z inteligentnymi ludźmi. Najwyraźniej się myliłem w tej ostatniej kwestii.

Cytat:
Napisał Bauma
tak jak Ty juz zaczales robic wyrazajac swoje nerwy na ekranie(biedna klawiatura pewnie ostro waliles paluchami :fcp23 )...
Moja klawiatura ma się dobrze.
ziutekk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 20:31   #109
Bauma
ford::expert
 
Avatar Bauma
 
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: CB
Model: Mondeo
Silnik: 1/2 DB9
Rocznik: '04
Postów: 2,209
Domyślnie

Cytat:
Napisał ziutekk
Bauma napisał/a:
w dieslu masz zludzenie ze jestes szybszy przez wciskanie w fotel.....na dzien dzisiejszy to nawet 1,4 w benzynie polyka dowolne TDCi nie mowiac juz o TDDi

To pozostawiam bez komentarza, bo trudno komentować podobną głupotę, ale rozumiem, emocje i brak rzeczowych argumentów robią z ludzi kretynów. Ale można na tym zajść daleko (patrz Andrzej Lepper). Notabene lubię wciskanie w fotel, Ty w swoim benzynowcu nigdy tego nie doświadczysz, żałuj!
oj mistrzu pewnie nie slyszales jeszcze o 1,4TFSI,ktore zmajstrowal VAG???? w takim ukladzie mniej odwage cywilna i przepros bo glupot nie wypisuje....

z pewnoscia 3,0 nie wciska tak jak 2,2TDCi no ale nie ubolewam nad tym faktem bo i tak jest wolniejsze od V6....

Cytat:
Napisał ziutekk
Kupię z przyjemnością takiego benzynowca, jeśli będzie kosztował tyle co diesel i wizyty na stacji benzynowej nie będą mnie kosztowały 2 razy tyle co w przypadku diesla.
to juz zamawiac mozesz 1,4 TFSI ktore ma i kompresor i turbine.....
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24
Bauma jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2007, 20:42   #110
Marcin78
ford::average
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 19-02-2005
Skąd: Warszawa
Model: V40
Silnik: T4
Rocznik: 2001
Postów: 88
Domyślnie

Cytat:
Napisał ziutekk
Wcale tak nie twierdzę. Twierdzę tylko, że w normalnym użytkowaniu, czyli bez konieczności robienia z benzynowego silnika szlifierki, diesel lepiej wykorzystuje swój potencjał mocy i momentu obrotowego.
Mam znajomych ktorzy maja silniki np. 1.6 VTI i jezdzac normalnie spokojnie maja obr/min miedzy 2500 a 5000 czy to jest duzo ? A mam znajomka ktory ma zakres normalnej jazdy miedzy 3000 a 7000 (tylko ze to S2000) i czy to tez duzo ?
Kiedy dla Ciebie sie konczy zakres uzytkowania ?

Cytat:
Napisał ziutekk
Kupię z przyjemnością takiego benzynowca, jeśli będzie kosztował tyle co diesel i wizyty na stacji benzynowej nie będą mnie kosztowały 2 razy tyle co w przypadku diesla.
No wizyta samochodem na PB zawsze bedzie drozsza na stacji, ale napewno duzoooo tansza w warsztacie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I nie porownuj mi teraz juz tego ropniaka do beznyny turbo... to przepasc .....

Cytat:
Napisał ziutekk
To dopowiem, współczynnik wykorzystania mocy w przedziale najczęściej używanych obrotów. Myślałem, że rozmawiam z inteligentnymi ludźmi. Najwyraźniej się myliłem w tej ostatniej kwestii.
O zakresie pracy juz pisalem wiec pewnie w tym momencie juz to rozumiesz....

Pozdrawiam
Marcin78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:02.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.