|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-06-2007, 21:25 | #21 | |||
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-04-2007
Model: Mondeo
Silnik: 2000
Rocznik: 2004
Postów: 587
|
Cytat:
|
|||
10-06-2007, 21:26 | #22 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: Łódź
Model: Fiesta
Silnik: 1.25
Rocznik: '99
Postów: 572
|
Cytat:
__________________
http://img260.imageshack.us/img260/9921/atestcp1tr7.gif |
|
10-06-2007, 21:28 | #23 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
jagrall, w tym zakresie obrotów przy których ciągnie jeden czy drugi silnik to bardziej się liczy nie długość przedziału, a stosunek obrotów max do obrotów min, przy których masz sensowny moment obrotowy. Resztę się robi przełożeniami w skrzyni biegów.
|
10-06-2007, 21:29 | #24 | ||
ford::expert
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
|
Cytat:
Cytat:
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
||
10-06-2007, 21:30 | #25 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: Łódź
Model: Fiesta
Silnik: 1.25
Rocznik: '99
Postów: 572
|
Cytat:
__________________
http://img260.imageshack.us/img260/9921/atestcp1tr7.gif |
|
10-06-2007, 22:31 | #26 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-02-2007
Skąd: Zabrze
Postów: 558
|
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
To się lubi, co się ma. A Foczkę da się lubić. |
|
11-06-2007, 07:42 | #27 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: Łódź
Model: Fiesta
Silnik: 1.25
Rocznik: '99
Postów: 572
|
Cytat:
__________________
http://img260.imageshack.us/img260/9921/atestcp1tr7.gif |
|
11-06-2007, 08:01 | #28 | |
ford::average
Zarejestrowany: 05-10-2005
Postów: 114
|
Cytat:
A do wszystkich, którzy cenią sobie większą moc benzyniaków. Silnik benzynowy, nawet, gdy ma napisane, że posiada np. 150 KM, eroguje taką moc tylko w wąziutkim przedziale obrotów na poziomie 6-7 tyś obrotów. Spróbujcie jeździć z takimi obrotami, to zobaczycie jak długo pociągnie silnik i ile zapłacicie na stacji benzynowej. W normlnej jeździe, między 2-4 tyś obrotów, eroguje tych koni zaledwie 40-50%, czyli 60-75 KM. Diesel, w tym samym zakresie obrotów, czyli tych najczęściej używanych, wykorzystuje 80-100% swojej mocy i posiadając nawet 115KM jak w moim przypadku, ma 92-115KM do dyspozycji. W tym tkwi tajemnica diesla. Nie wierzycie? Sprawdźcie sobie wykresy mocy Waszych benzyniaków i porównajcie je z dieslami. Życzę pouczającej lektury. |
|
11-06-2007, 08:23 | #29 | ||
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: Łódź
Model: Fiesta
Silnik: 1.25
Rocznik: '99
Postów: 572
|
Cytat:
Co do reszty-Twój obiektywizm i wiedza mnie powala, np.: Cytat:
Pomijając fakt, że przebiegi momentu obr. są w tym wypadku nieco bardziej na miejscu, niż mocy.
__________________
http://img260.imageshack.us/img260/9921/atestcp1tr7.gif |
||
11-06-2007, 08:42 | #30 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-02-2007
Skąd: Zabrze
Postów: 558
|
Cytat:
__________________
To się lubi, co się ma. A Foczkę da się lubić. |
|