|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-05-2007, 11:16 | #51 | |
ford::average
Zarejestrowany: 16-02-2006
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 131
|
Cytat:
A tak na powaznie.. Czy przed zakupem auta da sie zdiagnozowac ze pompa juz pada? Mam do kupienia FF 1.8TDdi z 2001 roku. Wlasciciel mowil ze od jazdy po miescie troche stracil na mocy ale jak przegonil go A4 do wrocka to mu wrocilo i smiga ladnie. A Wy piszecie ze pierwszymi objawami jest spadek mocy.. Nie wiem co o tym myslec :|
__________________
Pozdrawiam |
|
21-05-2007, 13:10 | #52 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Płock
Postów: 135
|
Co do spadku mocy , zauwazcie ze moc traci jak jest cieploGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Widocznie sprezarka tloczyc cieple powietrze , w chlodniejsze dni widac wyraznnie ze samochod dostaje niezlego kopa- u siebie zauwazylem ze dopiero idzie jak ma oklo 2300 obrotow Jak jest chlodno to okolo 2000 i czuc , ze sie zbiera :fcp23 |
21-05-2007, 13:44 | #53 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-02-2006
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 131
|
a intercooler? przeciez to on ma za zadanie schladzanie powietrza pobieranego przez turbine ktore pozniej jest wtlaczane do silnika.
Przy ok2400rpm turbina zaczyna pracowac na pelnych obrotach i dostarcza do silnika wiecej powietrza stad takie wrazenia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam |
21-05-2007, 15:41 | #54 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-04-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 81
|
witaj Qurall ,pewnie ze wybrałes najlepsza opcje ,a co do diagnozowania pompy to straszne złdziejstwo
|
21-05-2007, 15:55 | #55 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-04-2007
Postów: 10
|
tag napisał:Czy przed zakupem auta da sie zdiagnozowac ze pompa juz pada? Mam do kupienia FF 1.8TDdi z 2001 roku. Wlasciciel mowil ze od jazdy po miescie troche stracil na mocy ale jak przegonil go A4 do wrocka to mu wrocilo i smiga ladnie.
A Wy piszecie ze pierwszymi objawami jest spadek mocy.. Nie wiem co o tym myslec Focus TDCi ma już inną pompę.,ale za to co innego sie psuje. |
21-05-2007, 18:16 | #56 | |
ford::average
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Płock
Postów: 135
|
Cytat:
Powienien byc chlodzony cieklym azotemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
22-05-2007, 07:49 | #57 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-02-2007
Postów: 42
|
Witam, tak na początek możesz podesłać nicka gościa, który sprzedaje pompy (czy oddawałaś starą)? Czekam, kiedy mi padnie, chociaż nie do końca zgadzam się z tym, że jeżeli jest ciepło autko traci moc.U mnie dzieje się to losowo, ale coraz częściej, więc czekam na pad. Zrobiłem wprawdzie już 10 tysiaków i jeszcze nie padło, ale...Można wiedzieć ile dostałeś gwarancji na nową pompę, co kupiłeś. Ja osobiście zastanawiałem się nad regeneracją w [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] koszt 1800 -2300. Wg. mnie nie powinno być żadnej różnicy czy nowa czy używka, chociaż w sumie nowe to nowe. Pojeżdżę jeszcze rok tym cudownym autkiem i czas na zmiany. No i oczywiście marce ford czas będzie podziękować.
|
22-05-2007, 19:57 | #58 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-08-2004
Postów: 45
|
u mnie tyz tak jest ze jak mu cieplo to idzie slabiej. mysle ze kulera trzeba bedzie wymyc czyms
|
24-05-2007, 11:35 | #59 | |
ford::average
Zarejestrowany: 17-04-2007
Model: Mondeo MKIV Titanium X kombi
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2009/2010
Postów: 199
|
Cytat:
Pomiędzy spręzarką a intercoolerem jest "wpięta" odma - opowietrzenie ze skrzyni korbowej. Przy częstych jazadach miejskich intercooler "zapycha się" skroplinami oleju. Niektórzy wpadają w panike bo olej w intercoolerze może też sygnalizować uszkodzenie panewek turbiny. Gdy pogoni się troszeczkę "lepiej" autko - 3000 obr. to intercooler samoczynnie się oczyszcza. Można wtedy odnieść wrażenie że poprawiła się moc silnika. |
|
24-05-2007, 18:27 | #60 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-08-2006
Skąd: POMORZE
Model: Focus Ghia kombi
Silnik: 1,8 TDDI 90KM
Rocznik: grudzień 1999
Postów: 415
|
Tak czytam o tym spadku mocy i muszę powiedzieć że też odnoszę takie wrażenie, jakby autko było mulaste. Do pracy codziennie jeżdże 50km w obie strony, w tym przez miasto ok 5km. Ostatnio nawet stojąc na czerwonym z włączoną klimą , przy ruszaniu autko mi zgasło (ciepełko pod sercem), ale odpaliłem i pojechałem. Zacząłem w/w temat o sterownikach Bosch i mam nadzieję że problem mojej pompy nie zdąży wrócić zanim go sprzedam w czerwcu. Sterownik mi padł jak miałem 130 tyś. km, teraz mam 155 tyś. km. Gwarancja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na sterownik kończy się w grudniu 2007, ale już zauważyłem parę innych mankamentów. padł podnośnik szyb z tyłu, centralny wiecznie szwankuje, skrzypi podsufitka i roleta i zaczyna falować tył auta jak jest mokro i marna nawierzchnia drogi. Co by nie było naprawie co się da i pcham go w czerwcu. Obecnie szukam auta w benzynie do LPG : omegi C (silnik 2,2DTI ma też tą pompę) lub primery z roczników 2000,2001. Jedynie to ciężko mi znaleźć taki wielki kufer jak kombi fokusa.
Pozdrawiam Piotr |
|
|
|