Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-01-2007, 19:43   #11
RST
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-01-2007
Postów: 13
Domyślnie

Nie opłaca sie wymienić sterownika pompy lub jej regenerować, nowa pompa kosztuje ok 3500 PLN z gwarancją. Jeżeli chcesz jeździć dalej tym samochodem, przy wymianie pompy musisz dokupić przynajmniej dwie uszczelki i kompletny rozrząd. Pozdro

RST jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-01-2007, 07:35   #12
PP
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 31-08-2006
Skąd: POMORZE
Model: Focus Ghia kombi
Silnik: 1,8 TDDI 90KM
Rocznik: grudzień 1999
Postów: 415
Domyślnie

Nie wiem czy w TDCI jest ta sama pompa i ta przypadłość, wiem tylko z ASO i Serwisów Boscha o wadzie w TDDI. Moja pompa jest ponownie uszczelniona , zaplombowana i ma wymieniony sterownik. Na 100% nowa pompa nie kosztuje 3500 zł, nie jestem tępy i napewno wymieniłbym całą przy cenie 3500zł !!! Powiedziano mi że immobilliser jest w pompie lub sterowniku (już nie pamiętam), więc o używkach pomp nie ma mowy. Napewno będę jeździł moją foką dopóki mam gwarancję , później go prawdopodobnie sprzedam. :fcp24

POZDRAWIAM
PP jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-01-2007, 08:01   #13
dragan36
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Mława
Postów: 23
Domyślnie

No nie do konca te 3500 za nowa pompa, jak dzwonilem po serwisach roznych zawsze pierwsza cena byla okolo 3500 ale kiedy draze temat i pytam juz o konkretny model w magazynie czesi nale zdziwko bardziej goscia z magazynu niz moje bo ja juz wiem :fcp14
to jest cos takiego "no jednak troszke sie pomylilem poniewaz nowa pompa kosztuke 9k a regenerowana 4k". 3,5k to taka sciema zeby w ogole przyjechac do serwisu, za to w serwisie boscha nowa mowili ze okolo 4000 za nowa z tym ze to pewnie cena netto i nigdzie nie chcieli mi powiedziec dokladnej ceny bo oni maja tylko numer pompy boscha a ja mialem fordoski numer wiec i owszem trzeba przyjechac wtedy bedzie pelna wycena. Pozatym to chyba oczywiste ze skoro sterownik kosztuje 3500 to cala pompa nie bedzie w tej samej cenie.
mnie calosc wyniosla 5500 PLN 4000 pompa plus filtr paliwa plus uszczelki plus robota w serwisie i rok gwarancji na to Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A pompe i owszem regenerowac.... iza rok opchnac foke jak najszybciej :fcp1
pozdrawiam
dragan36 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2007, 19:44   #14
Splendid
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-04-2007
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 5
Domyślnie

No i stało się... Padła pompa wtryskowa, a dokładniej elektronika sterująca. Czy zna ktoś jakiś dobry i sprawdzony warsztat, który zajmuje się regeneracją pomp oraz potrafi później ją wysterować? Dobrze byłoby żeby nie podawał także astronomicznych cen za usługi. Interesują mnie miasta jak Warszawa, Lublin, Radom.
Splendid jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2007, 21:52   #15
Nurek 76
ford::average
 
Avatar Nurek 76
 
Zarejestrowany: 22-12-2006
Model: Fikus I kombi
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 138
Domyślnie

Witam

Przerabiałem taki scenariusz z tą drobną różnicą, że oprócz elektroniki sterującej w pompie padł też czujnik kąta obrotu wału w pompie. Cała "przyjemność" mnie wyniosła 3800 za całość: materiały plus robocizna, w tym też wyregulowali mi wtryskiwacze, wymienili filtr paliwa (warunek konieczny gwarancji pompy), wyczyścili instalacje paliwową łącznie z bakiem a szukając usterki sprawdzili mi pół elektryki w samochodzie. Udzielili mi gwarancji na pompę na rok. Naprawa była w styczniu w Warszawie. Gdybyś był zainteresowany daj znać na gg.
Nurek 76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-04-2007, 14:34   #16
Kangur
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 03-02-2007
Postów: 42
Domyślnie

witam, czytam o tych problemach i jak pomyśle co mnie czeka to czas opylić fokę tym bardziej że też najprawdopodobniej siada mi pompa - autko traci moc i nikt nie jest wstanie powiedzieć co chociaż obstawiają pompę.Nigdy więcej forda w dieslu.. gó... wo....
Kangur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-04-2007, 17:59   #17
Qurall
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-04-2007
Postów: 10
Domyślnie

Właśnie dołączyłem do grona szczęśliwców "PADNIĘTEJ POMPY".
Zaczynam szukać stron o możliwości zregenerowania jej.
Nie chce mi sie wierzyć że wszysttko jest do wyrzucenia
Na Allegro widziałem faceta wystawiającego pompy po regeneracji ale,
różnica w cenie za oddanie zużytej jest tylko 300zł.To kpina.
Jeden elektromechanik powiedział mi że ,raczej nie jest prawdopodobne żeby układ elektroniczny był związany z imobilajzerem, Raczej imobilajzer związany jest z komputerem.Co sądzicie?
Qurall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-04-2007, 19:52   #18
Kangur
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 03-02-2007
Postów: 42
Domyślnie

a ja zadam pytanie z innej beczki.. jakie mieliście objawy zanim pompa padła ?? autko traciło może moc ?? Odpukać ale jeszcze mogę jeździć ale autko traci na mocy.Podobno jak pompa pada to obroty falują ale u mnie obroty są o.k. Możecie napisać jakie mieliście objawy ?? czy po prostu pad i koniec. Tak już spytam zna ktoś dobry serwis który regeneruje pompy w Toruniu albo kujawsko-pomorskim ?
Kangur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-04-2007, 20:23   #19
Qurall
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-04-2007
Postów: 10
Domyślnie

Z mojego krótkiego doświadczenia uważam że utrata mocy jest powiazana w dużej mierze.
Silnik mój pracował lekko falując jak był zimny a po kilku minutach wszystko było ok. Właśnie jestem po rozmowie z młodym człowiekiem który zapewnił mnie że jest w stanie naprawić moduł sterowania bez wyciągania pompy i bez zmiany modułu sterującego.Poradził również ,żeby dodawać do pełnego zbiornika ropy 300g mixolu w celu zrobienia tłuściejszej ropy.Powiedział że cały problem z pompami wtryskowymi i modułami sterującymi jest w tym że ,nasza ropa jest za sucha.Ciekawe czy ma rację?
Qurall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-05-2007, 07:33   #20
pawello
ford::average
 
Zarejestrowany: 04-04-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 81
Domyślnie

Qurall odpisz czy udało się Tobie naprawić ten sterownik bez wyciągania pompy .
pawello jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:16.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.