Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-04-2007, 11:17   #1
Qurall
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-04-2007
Postów: 10
Domyślnie Zapaliła się lampka oleju i świecy żarowej

Jestem posiadaczem Fokusa 1.8 TDDI 2002 z przebiegiem ok 90tys (kto to wie?),tyle licznik pokazuje. Przed kupnem tego modelu uważnie przeczytałem wiele postów na tym Forum zniechęcających mnie do kupienia ale,dędąc użytkownikiem innego Forda do którego lałem tylko paliwo i zmieniałem części eksploatacyjne zrobiłem ten błędny krok. Z te pieniądze mogłem tylko taki model kupić .Fokus rano pali z małymi oporami, pierwszy dym kolor biały,spada mu moc ( na 1 biegu trzeba wiecej gazowac bo moze zgasnąć). Na plus spalanie 8,2l miasto 5,8l trasa.Wczoraj wracając do domu stała sie Apokalipsa .
Przy predkosci ok 90km/h nagle samochód zwolnił zapaliła się lampka oleju i świecy żarowej. Po zjechaniu na pobocze ponowiłem próbę zapłonu i nic. Został mi tylko sznurek dla fokusa :fcp11 . Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem. Jutro zostaje mi udanie sie na komputer.

Qurall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2007, 11:56   #2
harryd
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 15-08-2004
Postów: 45
Domyślnie

w 2002 roku byly jeszcze tddi? no ale moze jak byly to przyczyn moze byc wiele, od prozaicznych tj ktorys z czujnikow umarl lub sie odlaczyl np. czujnik polozenia walu, do takich jak pompa vp44. Najlepiej bedzie jak podlaczysz sie pod kompa to ci pokaze i staraj sie raczej podlaczac w "znajomym" serwisie. zeby cie na mine nie wrzucili, bo rownie dobrze moze byc pedal gazu a ci powiedza ze pompa, ze wtryski i wydoja z ciebie jak z jałowki na lace....
harryd jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-04-2007, 14:27   #3
Qurall
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-04-2007
Postów: 10
Domyślnie

Dziękuję za radę .Już miałem podobną za ok 500zł a chodziło o klimatyzację.Byłem u fachowca podobnierz jednego z lepszych w okolicy ale ,choć poczciwy chłop bo kasę bierze po zrobionej robocie to dopiero po wspólnej naradzie udało mi się ją naprawić. Chciał mi wymieniać cewkę i czujnik temperatury na agregacie ,lecz ja uparłem się za usunięciem podładki pod sprzęgiełkiem.Oczywiście moja wiedza wzięła sie z forum Forda tylko podobny problem był opisany na foum Mondeo.Dla czytających mój post chciałbym powiedzieć że , prawidłowo pracująca cewka powinna brać ok 3,5A.Czyli jej rezystancja wynosi ok 4 Ohm.
A wracając do mojego problemu to poszukuje kodów które mi pomogą w interpretacji odczytu na komputerze co może być przyczyną że,samochód mój nie pali. Wszyscy specjaliści od samochodów posiadających oprogramowanie diagnostyczne mówią że na odzczycie też może nic nie wyjść.Tylko jeden SPEC bez podłączania się powiedział że, to pompa jest walnięta na 100%.Że to jest urok tych modeli i dziwi sie że ludzie jeszcze takie G....O kupuje. Nic dodać nic ująć.

[ Dodano: 2007-04-30, 18:50 ]
Jestem właśnie po inspekcji komputerowej i.... jak stała się rzecz taka że, mój samochód będzie droższy o jakieś 3500zł. Komputer stwierdził błędy:
P1665-MODUŁ STERUJĄCY WTRYSKIEM POMPY
P0149 WYPRZEDZANIE PODAWANIA PALIWA
P1564 PRĘDKOŚĆ POJAZDU I REGULACJA BIEGU JAŁOWEGO.
Czyżby numerki te mówiły że padła pompa ? !!!!!
Qurall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:35.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.