|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-04-2007, 11:17 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-04-2007
Postów: 10
|
Zapaliła się lampka oleju i świecy żarowej
Jestem posiadaczem Fokusa 1.8 TDDI 2002 z przebiegiem ok 90tys (kto to wie?),tyle licznik pokazuje. Przed kupnem tego modelu uważnie przeczytałem wiele postów na tym Forum zniechęcających mnie do kupienia ale,dędąc użytkownikiem innego Forda do którego lałem tylko paliwo i zmieniałem części eksploatacyjne zrobiłem ten błędny krok. Z te pieniądze mogłem tylko taki model kupić .Fokus rano pali z małymi oporami, pierwszy dym kolor biały,spada mu moc ( na 1 biegu trzeba wiecej gazowac bo moze zgasnąć). Na plus spalanie 8,2l miasto 5,8l trasa.Wczoraj wracając do domu stała sie Apokalipsa .
Przy predkosci ok 90km/h nagle samochód zwolnił zapaliła się lampka oleju i świecy żarowej. Po zjechaniu na pobocze ponowiłem próbę zapłonu i nic. Został mi tylko sznurek dla fokusa :fcp11 . Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem. Jutro zostaje mi udanie sie na komputer. |
29-04-2007, 11:56 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-08-2004
Postów: 45
|
w 2002 roku byly jeszcze tddi? no ale moze jak byly to przyczyn moze byc wiele, od prozaicznych tj ktorys z czujnikow umarl lub sie odlaczyl np. czujnik polozenia walu, do takich jak pompa vp44. Najlepiej bedzie jak podlaczysz sie pod kompa to ci pokaze i staraj sie raczej podlaczac w "znajomym" serwisie. zeby cie na mine nie wrzucili, bo rownie dobrze moze byc pedal gazu a ci powiedza ze pompa, ze wtryski i wydoja z ciebie jak z jałowki na lace....
|
30-04-2007, 14:27 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-04-2007
Postów: 10
|
Dziękuję za radę .Już miałem podobną za ok 500zł a chodziło o klimatyzację.Byłem u fachowca podobnierz jednego z lepszych w okolicy ale ,choć poczciwy chłop bo kasę bierze po zrobionej robocie to dopiero po wspólnej naradzie udało mi się ją naprawić. Chciał mi wymieniać cewkę i czujnik temperatury na agregacie ,lecz ja uparłem się za usunięciem podładki pod sprzęgiełkiem.Oczywiście moja wiedza wzięła sie z forum Forda tylko podobny problem był opisany na foum Mondeo.Dla czytających mój post chciałbym powiedzieć że , prawidłowo pracująca cewka powinna brać ok 3,5A.Czyli jej rezystancja wynosi ok 4 Ohm.
A wracając do mojego problemu to poszukuje kodów które mi pomogą w interpretacji odczytu na komputerze co może być przyczyną że,samochód mój nie pali. Wszyscy specjaliści od samochodów posiadających oprogramowanie diagnostyczne mówią że na odzczycie też może nic nie wyjść.Tylko jeden SPEC bez podłączania się powiedział że, to pompa jest walnięta na 100%.Że to jest urok tych modeli i dziwi sie że ludzie jeszcze takie G....O kupuje. Nic dodać nic ująć. [ Dodano: 2007-04-30, 18:50 ] Jestem właśnie po inspekcji komputerowej i.... jak stała się rzecz taka że, mój samochód będzie droższy o jakieś 3500zł. Komputer stwierdził błędy: P1665-MODUŁ STERUJĄCY WTRYSKIEM POMPY P0149 WYPRZEDZANIE PODAWANIA PALIWA P1564 PRĘDKOŚĆ POJAZDU I REGULACJA BIEGU JAŁOWEGO. Czyżby numerki te mówiły że padła pompa ? !!!!! |