Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fusion
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-04-2007, 08:06   #11
Pavlis83
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-03-2006
Model: Ford Fiesta
Silnik: TDCi
Rocznik: 05
Postów: 181
Domyślnie

ja mam trzy koncepcje montazu -
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

[ Dodano: 2007-04-05, 09:15 ]
Cytat:
Napisał elnika
Witam, zastanawiam sie nad umieszczeniem linijki diodowej nad halogenami
nawet chyba wiem skad ten pomysl...
w audi jest taki patent zrobiony w przednim zderzaku po 6 diod na strone <bodaj audi s8> Niemcy sie smieja ze jak masz silnik V12 to jedna dioda sygnalizuje prawidlowe dzialanie jednego cylindra i tłoka, nevermind do rzeczy...
Pomysl diodowy sam w sobie nie jest glupi. Pech polega na tym ze w audi te diody pelnia role swiatel POZYCYJNYCH a nie dziennych...
W audi 6 i 8 <hella ma to juz opracowane> mozna zalozyc <zamowic> diodowe swiatla dzienne. One sa zintegrowane w lampie przedniej. Przy tych diodach jest odblysnik, zeby bylo lepiej widac snop swiatla.

Przy Twojej listewce boje sie ze swiatlo bedzie ledwo widoczne

[ Dodano: 2007-04-05, 09:18 ]
Cytat:
Napisał elnika
Ewentualna utrata gwarancji dotknie tylko plastikowe panele z halogenami
przeczytaj sobie dkladnie warunki gwarancji... grzebiac w elektryce <dokonujac nieuprawnionej ingerencji> stracisz gwarancje na caly pojazd. Dlatego to sie robi tak ze np kupujesz lampy i w ASO dajesz do montazu i wtedy jak sie zgodza zalozyc to jest wszystko ok z gwarancjaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... 794#194794
Zapraszam do oglądania i komentowania tych dwoch filmów o wyścigach
Pavlis83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-04-2007, 08:55   #12
Skolmi
ford::expert
 
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,510
Domyślnie

Cytat:
Napisał Krzysztof Cyza
a doległość pomiędzy lampami min 60 cm
Pamiętam, jak u mnie wyszło 59 cm i się stresowałem, żeby mi na przeglądzie nie wyskoczyli z linijką :fcp12
__________________
Tylko floty!
Skolmi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-04-2007, 21:02   #13
maniek
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Białystok
Postów: 237
Domyślnie propozycja

u dealera zaproponowano mi możliwość założenia czegoś (słaba wiedza w cienkich kablach) co będzie zapalało światła w fusionie po załączeniu silnika nie mylić z przekręceniem kluczyka w stacyjce i oczywiście wyłączy wszystko jak silnik zgaśnie za 150 zł może taki pomysł
maniek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2007, 12:35   #14
miroli
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-06-2004
Skąd: siemianowice slaskie
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 26
Domyślnie

Witam po długiej przerwie.
Zakupiłem sobie komplet lampek dziennych i postaram się je zamontować w ten weekend.
Podeślę zdjęcia z efektu moich prac :-)
__________________
Fusion X100 1.4 80 KM
miroli jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2007, 13:26   #15
pk40
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 25-02-2007
Skąd: Zabrze
Postów: 558
Domyślnie

Przeglądając Internet, można też znaleźć ofertę dla oszczędnych i tych, którzy nie chcą szpecić auta dodatkowymi reflektorami bądź nie mają miejsca na ich montaż. Za niespełna 40 zł mogą oni kupić tzw. regulator świateł dziennych. Instalacja nie jest skomplikowana, bo urządzenie podłącza się do istniejących reflektorów. Regulator automatycznie włącza światła po przekręceniu kluczyka. Działają one jednak na 40 proc. mocy.
Np takie urządzonko
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
To się lubi, co się ma. A Foczkę da się lubić.
pk40 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2007, 14:09   #16
Krzysztof Cyza
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-01-2006
Skąd: Tarnów
Postów: 14
Domyślnie

Cytat:
Napisał pk40
Działają one jednak na 40 proc. mocy.
Np takie urządzonko
Sądze że na pewno są jakieś oszdzędnośc,i ale jakie :fcp9 to juz nie bardzo wiadomo, ponieważ jak zapytałem jednego z producentów takiego typu ustrojstwa jakie są straty na ich urządzeniach to powiedział że " nie sprawdzali tego " :fcp18 , a widząc jakie to urządzenie ma radiatory do odprowadzenia ciepła to może rzeczywiście na żarówki idzie 40% mocy, ale sam regulator ciągnie np. drugie 40%, stąd zostaje już tylko 20% na mniejsze zużycie prądu. Dodatkowe światła dzienne lub regulatory mocy świateł mają jednak sens w przypadku gdy tak jak ja używam bardzo dobrych i drogich żarówek H4, które są niezastąpione w czasie jazdy w pogorszonych warunkach: w nocy, podczas mgły, śnieżycy, itp. :fcp15
Krzysztof Cyza jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2007, 16:14   #17
miroli
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-06-2004
Skąd: siemianowice slaskie
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 26
Domyślnie

Zgadzam się z Krzysztofem.
To że światła świecą słabiej po zamontowaniu takiego "czegoś", nie znaczy że pobór prądu jest niższy. To jest poprostu zestaw opornościowy i tyle.

Jeszcze pytanko do Krzysia.

Może zamiast wyłącznika w komorze silnika można by podłączyć te kabelki jakoś pod stacyjkę, która rozłączała by je w momencie przekręcenia w całkowicie "martwą" pozycję, podobnie jak wyłącza się radio.
__________________
Fusion X100 1.4 80 KM
miroli jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-04-2007, 18:01   #18
jokrzycho
ford::advanced
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Karczew
Model: SEAT Toledo III
Silnik: 1.9 TDi
Rocznik: 2008
Postów: 222
Domyślnie

Czołem,
tutaj jest ulotka, która przystępnie wyjaśnia problem świateł do dziennej jazdy:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

a tutaj FAQ'i:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

no i instrukcja montażu:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
jokrzycho, FFu"100" 1.4 TDCi
jokrzycho jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-04-2007, 02:23   #19
miroli
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-06-2004
Skąd: siemianowice slaskie
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 26
Domyślnie

Cytat:
Napisał jokrzycho
Czołem,
tutaj jest ulotka, która przystępnie wyjaśnia problem świateł do dziennej jazdy:
Dzięki jokrzycho, ten opis był już wielokrotnie, tak myslę.
Potrzebujemy praktycznego pomysłu na podłączenie świateł z samodzielnego montarzu.
pozdroofka ;-)
__________________
Fusion X100 1.4 80 KM
miroli jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-04-2007, 08:10   #20
Krzysztof Cyza
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-01-2006
Skąd: Tarnów
Postów: 14
Domyślnie

Cytat:
Napisał miroli
Jeszcze pytanko do Krzysia.

Może zamiast wyłącznika w komorze silnika można by podłączyć te kabelki jakoś pod stacyjkę, która rozłączała by je w momencie przekręcenia w całkowicie "martwą" pozycję, podobnie jak wyłącza się radio.
Witam.
Poniewaz mam auto na gwarancji, po 1 przeglądzie, nic się złego z autem nie dzeje, ale w razie czego to zrobiłem prosty układ, a zarazem taki który mozna w 5 min zdemontować bez zauważalnego śladu. :fcp17 Lampy dzienne w kształcie logo Forda przykręcane śrubami do kratki wlotu powietrza ( dolne skrajne kwadratopodobne otwory ), kabel prowadzony w masce, zasilanie dziennych ze kabelka pozycyjnych przy lampie zespolonej, stąd też drugim kabelkiem wyłączanie dziennych przez zasilane + ze świateł mijania przekaźnika, połączenie zaciskami samochodowymi, więc bez rozcinania czy lutowania, sam przekaźnik i wyłącznik zamontowany koło górnego mocowania amora. Najprostszy, a zarazem sprawdzony, pracujący od 2 tygodni układ. :fcp4
Oczywiście prawda jest taka, że fachowy układ to taki że z pozycyjnych jest tylko sygnał do włączenia dziennych, zasilanie powinno być po stacyjce, a najlepiej gdy juz pracuje silnik, wszystko na przekaźnikach lub elektronicznie plus wyłącznik w kabinie, ale to wymaga wpięcia kilku kabli, a może i kilku odseparowywujących diód; np przy tablicy bezpieczników lub gdzieś w punkt po altelmatorze, do tego musiałbym mieć dokładny schemat instalacji elektrycznej, oraz to czego nie lubię więc to ciągnięcie dodatkowych przewodów, a wiadomo jak to w aucie koło silnika: temperatura, brak miejsca w przepustach, możliwośc zawilgocenia, zalania itp. ( stąd nawet czujniki cofania zamontowałem bezprzewodowe, aby mieć od kabli święty spokój :fcp14 )
Pozdrawiam: Krzysztof
Krzysztof Cyza jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:51.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.