|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-04-2007, 08:06 | #11 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 28-03-2006
Model: Ford Fiesta
Silnik: TDCi
Rocznik: 05
Postów: 181
|
ja mam trzy koncepcje montazu -
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [ Dodano: 2007-04-05, 09:15 ] Cytat:
w audi jest taki patent zrobiony w przednim zderzaku po 6 diod na strone <bodaj audi s8> Niemcy sie smieja ze jak masz silnik V12 to jedna dioda sygnalizuje prawidlowe dzialanie jednego cylindra i tłoka, nevermind do rzeczy... Pomysl diodowy sam w sobie nie jest glupi. Pech polega na tym ze w audi te diody pelnia role swiatel POZYCYJNYCH a nie dziennych... W audi 6 i 8 <hella ma to juz opracowane> mozna zalozyc <zamowic> diodowe swiatla dzienne. One sa zintegrowane w lampie przedniej. Przy tych diodach jest odblysnik, zeby bylo lepiej widac snop swiatla. Przy Twojej listewce boje sie ze swiatlo bedzie ledwo widoczne [ Dodano: 2007-04-05, 09:18 ] Cytat:
__________________
http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... 794#194794 Zapraszam do oglądania i komentowania tych dwoch filmów o wyścigach |
||
05-04-2007, 08:55 | #12 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,510
|
Cytat:
__________________
Tylko floty! |
|
12-04-2007, 21:02 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Białystok
Postów: 237
|
propozycja
u dealera zaproponowano mi możliwość założenia czegoś (słaba wiedza w cienkich kablach) co będzie zapalało światła w fusionie po załączeniu silnika nie mylić z przekręceniem kluczyka w stacyjce i oczywiście wyłączy wszystko jak silnik zgaśnie za 150 zł może taki pomysł
|
20-04-2007, 12:35 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-06-2004
Skąd: siemianowice slaskie
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 26
|
Witam po długiej przerwie.
Zakupiłem sobie komplet lampek dziennych i postaram się je zamontować w ten weekend. Podeślę zdjęcia z efektu moich prac :-)
__________________
Fusion X100 1.4 80 KM |
20-04-2007, 13:26 | #15 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-02-2007
Skąd: Zabrze
Postów: 558
|
Przeglądając Internet, można też znaleźć ofertę dla oszczędnych i tych, którzy nie chcą szpecić auta dodatkowymi reflektorami bądź nie mają miejsca na ich montaż. Za niespełna 40 zł mogą oni kupić tzw. regulator świateł dziennych. Instalacja nie jest skomplikowana, bo urządzenie podłącza się do istniejących reflektorów. Regulator automatycznie włącza światła po przekręceniu kluczyka. Działają one jednak na 40 proc. mocy.
Np takie urządzonko [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
To się lubi, co się ma. A Foczkę da się lubić. |
20-04-2007, 14:09 | #16 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-01-2006
Skąd: Tarnów
Postów: 14
|
Cytat:
|
|
20-04-2007, 16:14 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-06-2004
Skąd: siemianowice slaskie
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 26
|
Zgadzam się z Krzysztofem.
To że światła świecą słabiej po zamontowaniu takiego "czegoś", nie znaczy że pobór prądu jest niższy. To jest poprostu zestaw opornościowy i tyle. Jeszcze pytanko do Krzysia. Może zamiast wyłącznika w komorze silnika można by podłączyć te kabelki jakoś pod stacyjkę, która rozłączała by je w momencie przekręcenia w całkowicie "martwą" pozycję, podobnie jak wyłącza się radio.
__________________
Fusion X100 1.4 80 KM |
21-04-2007, 18:01 | #18 |
ford::advanced
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Karczew
Model: SEAT Toledo III
Silnik: 1.9 TDi
Rocznik: 2008
Postów: 222
|
Czołem,
tutaj jest ulotka, która przystępnie wyjaśnia problem świateł do dziennej jazdy: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] a tutaj FAQ'i: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] no i instrukcja montażu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
jokrzycho, FFu"100" 1.4 TDCi |
22-04-2007, 02:23 | #19 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-06-2004
Skąd: siemianowice slaskie
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 26
|
Cytat:
Potrzebujemy praktycznego pomysłu na podłączenie świateł z samodzielnego montarzu. pozdroofka ;-)
__________________
Fusion X100 1.4 80 KM |
|
23-04-2007, 08:10 | #20 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-01-2006
Skąd: Tarnów
Postów: 14
|
Cytat:
Poniewaz mam auto na gwarancji, po 1 przeglądzie, nic się złego z autem nie dzeje, ale w razie czego to zrobiłem prosty układ, a zarazem taki który mozna w 5 min zdemontować bez zauważalnego śladu. :fcp17 Lampy dzienne w kształcie logo Forda przykręcane śrubami do kratki wlotu powietrza ( dolne skrajne kwadratopodobne otwory ), kabel prowadzony w masce, zasilanie dziennych ze kabelka pozycyjnych przy lampie zespolonej, stąd też drugim kabelkiem wyłączanie dziennych przez zasilane + ze świateł mijania przekaźnika, połączenie zaciskami samochodowymi, więc bez rozcinania czy lutowania, sam przekaźnik i wyłącznik zamontowany koło górnego mocowania amora. Najprostszy, a zarazem sprawdzony, pracujący od 2 tygodni układ. :fcp4 Oczywiście prawda jest taka, że fachowy układ to taki że z pozycyjnych jest tylko sygnał do włączenia dziennych, zasilanie powinno być po stacyjce, a najlepiej gdy juz pracuje silnik, wszystko na przekaźnikach lub elektronicznie plus wyłącznik w kabinie, ale to wymaga wpięcia kilku kabli, a może i kilku odseparowywujących diód; np przy tablicy bezpieczników lub gdzieś w punkt po altelmatorze, do tego musiałbym mieć dokładny schemat instalacji elektrycznej, oraz to czego nie lubię więc to ciągnięcie dodatkowych przewodów, a wiadomo jak to w aucie koło silnika: temperatura, brak miejsca w przepustach, możliwośc zawilgocenia, zalania itp. ( stąd nawet czujniki cofania zamontowałem bezprzewodowe, aby mieć od kabli święty spokój :fcp14 ) Pozdrawiam: Krzysztof |
|