|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-04-2007, 20:38 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-04-2007
Skąd: Zembrzyce
Postów: 14
|
disel nie chce palic
kupilem sobie focusa 2 dni temu, silnik 1.8TD 99rok pod domem chcialem go odpalic i zonk, krece a tu nic wiec stwierdzilem ze nie ma paliwa, wlalem wiec wiec 10litrow i poi dlugim kreceniu odpalil zatankowalem do fulla i znowu to samo odpalilem go pochodzil pare sekund i zgasl , odaplil po dlugotrwalym kreceniu i duzej chmurze dymu, i nie zawsze pali od kopa czse musi pare razy zakrecic, boje sie ze jak zrobi sie zima to nie bedzie palil ,milem seicento i palilo na dotyk dolozylem kasy i boje sie ze moge zalowac zmiany
|
18-04-2007, 21:11 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-04-2007
Skąd: Białogard
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 106
|
na początek musiałbyś sprawdzić świece żarowe, być może świece sie spaliły i należy je wymienić.
|
18-04-2007, 21:20 | #3 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Podlasie
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1,256
|
Cytat:
i dlatego musisz długo kręcić zanim napompuje a jak kupiłeś to filtr paliwa mieniałeś tak jak kolega powiedział sprawdzić świece żarowe mogą siedzieć wtryskiwacze |
|
20-04-2007, 16:29 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-04-2007
Skąd: Zembrzyce
Postów: 14
|
bylem u mechanika zostawilem auto na caly dzien jak przyszedlem auto podlaczal do komputera i wedlug niego wykazalo mu jakias awerie czujnkiow gazu powiedzial zebym przyjechalk w pon a on skonsutltuje ta z serwisem forda ktory czujnik wymienic bo pokazl mi dwa przy przedniej szybie skasowal 30zl auto nie naprawione i powiedzial jeszcze ze normalnie bierze 50 za podlaczenie , sorry ja pracuje w branzy GSM i noigdy nie kasuje za nie naprawiony telefon, zastanawiam sie czy nie uderzyc do serwisu forda moze oni jak mnie skasuja to naprawia
|
20-04-2007, 18:57 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-02-2007
Postów: 42
|
wiesz co odnośnie serwisu ASO to przynajmniej w Toruniu nie jest najlepiej.Jedziesz z reklamacją a oni każą płacić za zdjęcie pokrywy 200 zł więc... a jak oddwałem wszystko bylo o.k. co lepsze powiedzieli że koszt naprawy 1100 zł a w pogwarancyjnym serwisie forda zapłaciłem 300 zł. wszystko zależy od serwisu. Ja osobiście nie mam miłego doświadczenia z nimi.
|
20-04-2007, 20:11 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-04-2007
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 5
|
Mam podobny problem. Samochód sprowadzony z Niemiec, od tygodnia użytkowany. I nagle dziś nie chce odpalić. Jeszcze wczoraj sprawował się bez zarzutów. Kręci, ale nie podaje paliwa, bo nie czuć z tłumnika, żeby ropę wyrzucał. Czy może to być wina pompy paliwowej? I teraz mam kilka pytań odnośnie pompy w baku. Kiedy się ona uruchamia? Czy jak włączy się stacyjkę, czy jak zaczyna pracować rozrusznik? I czy w ogóle jest ona słyszalna? Czy słychać jakiekolwiek bzyczenie koło baku w chwili ełączenia stacyjki?
|
20-04-2007, 21:44 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-08-2004
Postów: 45
|
nie ma zadnej pompy w baku! wszystko robi ta vp-40 czy jakie tam macie firmy bosch. co do tego "naglego nie odpalania" posprawdzajcie czy sie nie zapowietrza, tj czy oringi na fajkach od filtru paliwa (tego przy szybie) sa cale, powinno sie je co wymiane filtra wymieniac. wystarczy maly pecherzyk powietrza i ta pompa nie zadziala! powodzenia
[ Dodano: 2007-04-20, 22:48 ] te czujniki przy szybie to jeden jest od EGR to mozesz go sobie podarowac a drugi jest od cisnienia w kolektorze, ale jak walniety to i tak odpala. komputer nie pokaze ci powietrza w paliwie, wiec od tego zacznij kolego. propunuje tez wstawic rurke "8" przezroczysta, gumowa w szereg z przewodami paliwowymi idacymi do pompy i bedziesz widzial czy jest powietrze. |
20-04-2007, 22:34 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-04-2007
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 5
|
A w jaki sposób go odpowietrzyć? poluzować coś na pompie czy np. lekko zluzować wtryskiwacze? Nie bardzo się na tym znam, więc będę bardzo wdzięczny za wskazówki.
|
21-04-2007, 09:25 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-08-2004
Postów: 45
|
prosta sprawa. zdejmujesz faje z otworu oznaczonego jako "O" jak wyjscie we FILTRZE (nie pompie czy innych) nagladasz wezyk "osemke na ta faje metalowa. Mocne ssanie (nie kojarzyc sobie...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) az ropa wejdzie w ten wezyk tak gdzies na 50 cm. potem odlaczasz cala konstrukcje przypinasz waz co idzie do pompy i oczywiscie z wezyka ci sie ropa wyleje, to zebys sie nie uwalil. i pokrecic, gaz do dechy. zapali bez bolu. ale jak oringi bys mial wywalone to bedzie syczal przy filtrze i powietrze zbieral. Wtedy jak troche postoi, ropa cofnie sie do baku i dlatego nie chce zapalic. uff sorry za ktorka wypowiedz :fcp23
|
21-04-2007, 10:08 | #10 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-04-2007
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 5
|
Harryd dzięki za wyjaśnienie. Może się to przydać, ale chyba jest inny powód mojego problemu. Dziś na chwile wpadł do mnie mechanior, żeby z grubsza oblookać o co biega. Być może jest to wina świec żarowych. Po poluzowaniu wtryskiwaczy okazuje się że paliwo dochodzi do silnika, pompa pracuje. Jednak świece żarowe są zimne. Napięcie jest na nich ok. 5 razy wlączałem po kolei stacyjkę, żeby je rozgrzać i ciągle zimne były. Palcami nie czuć żadnej różnicy. Czy jest to częsta usterka w dieslach? Jak to możliwe, że wszystkie nagle odmówiłyby posłuszeństwa? Czy mogło być tak, że np. 2 już wcześniej były spalonei na 2 pozostałych odpalał?
|
|
|
|