Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-12-2006, 11:12   #51
jurij
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 10-05-2006
Skąd: Kwidzyn
Postów: 9
Domyślnie

Z reguly wtryski sie zapychaja, wiec aby je zregerowac wystarczy "odetkac" koncowke, lub blokuje sie iglica wskutek dostania sie tam zabrudzen.

Nalezy wiec:

1. Wymontowac wtrysk

2. rozkrecic go (lapiac nie za koncowke, ale ze "leb" w ksztalcie nakretki przy koncowce i z drugiej strony na wyskosci przewodu przelewowego), krecimy odwrotnie do ruchu wskaz. zegara i dolna obudowa odlacza sie od gornej

3. z obudowy nalezy wyjac wlasciwa koncowke, iglice i inne elementy (sprezynki, 2 male dyski itd.) nie jest tego duzo...
UWAGA! Aby dobrze to potem zlozyc nelezy to wyjmowac w pozycji pionowej, koncowka na dol.

4. Wrzucic do nafty wyjete elementy tzn. koncowke, ilglice i reszte, ale oczywiscie bez obudowy dolnej i gornej,

5. Zostawic w tej kapieli na 24 godz., mozna podgrzac do temp. 100 st.C (nafta jest latwopalna i mocno paruje wiec ostroznie z otwartym ogniem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jesli wtrysk mial zklinowana iglice to na pewno pomoze, jesli koncowka jest zatkana to tez powinno pomoc.

6.Sama Koncowke, bez iglicy, mozna oddac do firmy ktora ma maszyne do przepychania koncowek wtryskow, przy okazji sprawdza czy wtrysk "leje". Oni go przepychaja (jesli jest potrzeba) i koncowka jest OK

7. po tej kapieli nalezy wtrysk zlozyc i zamontowac (pamietajcie o wymianie metalowej usczelki miedzy wtryskiem a glowica, bo inaczej moze byc przedmuch)

Przy skladaniu wtrysku trzeba zachowac absolutna czystosc, zeby go znowu nie zabrudzic...

Metoda ta nie dotyczy oczywiscie sytuacji kiedy padnie cewka el.

I to na tyle.
Powodzenia przy regeneracji! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jurij

__________________
MKIII 2.0 TDCI 130 KM
jurij jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-12-2006, 11:28   #52
blur
ford::advanced
 
Avatar blur
 
Zarejestrowany: 06-10-2006
Skąd: Łęczna/lubelskie
Model: był :(Mondeusz ST 220
Silnik: 3 lytry ;)
Rocznik: 11.2004
Postów: 458
Domyślnie

hehe ... fajny opis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. jurij a masz moze jakies foto akty ?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... z chcia bym popatrzyl jak to sie robi.

Musze kupic jakis uszkodzony wtrysk i na nim pocwiczyc ... a pozniej bede trzepal kase na "naprawianiu" wtryskow do TDCI Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..

pozdrowka
__________________
----------------------------
A6 3.0 TDI @ 280 KM 560 nM quattro
blur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-12-2006, 12:39   #53
BOGDAN34
ford::average
 
Zarejestrowany: 03-01-2005
Skąd: mazowieckie
Postów: 79
Domyślnie

Kol. michal_czwa napisal
Cytat:
Właśnie padł mi wtryskiwacz na 1 cylindrze.
Tyle co wróciłem z serwisu zrobili przelew i wyszło
1 - 22 2 - 17 3 - 18 4 - 19
i ten 1 jest niesprawny.
Podbno nowy wtryskiwacz ma przelw 9-11 jak jest 25 to juz do wymiany a jak ma 30 to podobno fragment wrtysku może wpaść do tłoka i remont generalny.
Mam pytanie jakie jednostki pomiaru i w jakim czasie jest to określane
__________________
MK III Kombi 2002 2,0 TDCi 130 HP Ghia
BOGDAN34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2007, 06:37   #54
DJRaq
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-06-2005
Skąd: Warszawa
Postów: 27
Domyślnie

witam wszystkich Klubowiczów (Mrygajacej Sprężynki)

Wlasnie przed chwilka jechalem do pracy i.... nagły spadek mocy i miganie kontrolki od świec żarowych. ;(
A teraz siedze w internecie i szukam nowego wtrysku. Znalazłem za 800zl ale po czytaniu tego posta, zaczynam wątpić czy bedzie pasowac do mojego autka. Mam pytanko odnosnie wtrysków w DG. Czy dają oni gwarancje na ten wtrysk??? Bo wziąłbym sam wtrysk i wymienił sobie w Wawie.

nawiasem mowiac to juz trzeci wtrysk do wymiany. Mam nadzieję ze nie walnąl ten, który juz wymieniałem, choc oba wymienione były robione w ASO ( w Wawie i w Norwegii) wiec jakaś gwarancja na to jest.

Jeśli chodzi o tankowanie to tankuje w 80% na shellu V-Power Diesel i 20% na BP ultimate diesel. Jak widać wiele to nie dalo, choc głeboko wierze ze jak tankowałbym ekodiesla na Orlenie to juz miałbym za sobą z 5 wymian wtryskówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

pzdr wszystkich
DJRaq
DJRaq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2007, 21:33   #55
tomasz_1974
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
Domyślnie

a mi tez padla wtrysk :-((
i jak poprzednicy moje odczucia sa takie, ze jet to wada fabryczna tego rocznika 2002 .
U mnie jest problem , ze w okolicy Nowego Sącza cieko o kogoś z komputerkiem do FORDA.
Wiec ASO (Wikar) <--- dzwonilem odpada (oni najlepiej to wymienia 4 sztuki hurtem !!)
1 szt. -- 1400 pln + rurki + robota + komp ==== XV Finał WoŚP ALE KOSMOS ;-) x 4 !!!

a w krk juz ceny sa ludzkie 1300 pln za sztuke i przy wymianie 4 sztuk cena nie mnoży sie tylko ulega zmniejszeniu !!!

Jak narzie zastanawiam sie nad DG
Sprezynka zaświeciła juz 2 raz od 6 miesiecy ok. 5 tys. km.
Za pierwszym razem skasowali blad w ASO.
Teraz juz mi sie tam niechce jechac.

[ Dodano: 2007-01-26, 23:21 ]
No i wtrysk wymieniony !!!
Cała operacja 1150 pln .

Pozdrawiam.
A jest na nie sposób ;-))
tomasz_1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2007, 16:04   #56
cwirek77
ford::beginner
 
Avatar cwirek77
 
Zarejestrowany: 13-02-2007
Skąd: mazowieckie
Model: Volvo S60R
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2005
Postów: 38
Domyślnie

Witam wszystkich

Mam podobny problem w MK III TDCI 130km, jak silnik jest zimny strasznie trzęsie autem (na wolnych obrotach),jak się rozgrzeje tego nie ma tylko na zimnym,pojechałem do ASO i powiedzieli że wtryski najlepiej wymienić 4 razem bo niby niewiadomo który. Ale ja nie jestem pewny czy to wtryski ponieważ żadna kontrolka się nie pali,auto ma moc normalną i spalanie też. Niewiem gdzie z tym jechać do jakiegoś dobrego mechanika w woj. mazowieckim :fcp11
pozdrawiam
o czekam na pomoc :fcp20
__________________
st220 kombi 2004r-jest
cwirek77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2007, 19:40   #57
tomasz_1974
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
Domyślnie

Witaj
Nie załamuj sie. Sa Świeta.
A ASO Forda to trzeba z daleka i brac to co mówią przez pół .
Oni za Twoje pieniążki wymenią wszystko i powiedza , ze jeszce to .. a jak padnie znów to powiedzą , ze to też trzeba wymienić . Oni najlepiej wymienili by ci cały silnik za Twoje pieniądze , a jesli to nie pomoże to i tak ci wmówią , ze wymiana byla potzrebna.
Pozdrawiam i znajdz mechanika u siebie.
tomasz_1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2007, 17:06   #58
Daniel 220
ford::average
 
Avatar Daniel 220
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 14-12-2006
Skąd: Tarnów
Model: mondeo
Silnik: TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 102
Domyślnie

hehe czytam to wszystko i ciesze sie że mam TDDI to jest jego moc :fcp1
Daniel 220 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2007, 17:16   #59
tomasz_1974
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
Domyślnie

Kolego i tu nie masz racji.
Widze , ze przez ten post przemawia Twoja niemoc ;-)
pozdrawiam
tomasz_1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2007, 17:17   #60
Daniel 220
ford::average
 
Avatar Daniel 220
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 14-12-2006
Skąd: Tarnów
Model: mondeo
Silnik: TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 102
Domyślnie

a jeśli chodzi o serwisy forda to wiadomo ceny są wysokie dlatego należy mieć takiego jednego zaufanego mechanika z ASO który coś pokombinuje i zrobi nam nie po cenach serwisowych tytlko swoich :fcp2
Daniel 220 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:57.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.