|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-12-2006, 11:12 | #51 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 10-05-2006
Skąd: Kwidzyn
Postów: 9
|
Z reguly wtryski sie zapychaja, wiec aby je zregerowac wystarczy "odetkac" koncowke, lub blokuje sie iglica wskutek dostania sie tam zabrudzen.
Nalezy wiec: 1. Wymontowac wtrysk 2. rozkrecic go (lapiac nie za koncowke, ale ze "leb" w ksztalcie nakretki przy koncowce i z drugiej strony na wyskosci przewodu przelewowego), krecimy odwrotnie do ruchu wskaz. zegara i dolna obudowa odlacza sie od gornej 3. z obudowy nalezy wyjac wlasciwa koncowke, iglice i inne elementy (sprezynki, 2 male dyski itd.) nie jest tego duzo... UWAGA! Aby dobrze to potem zlozyc nelezy to wyjmowac w pozycji pionowej, koncowka na dol. 4. Wrzucic do nafty wyjete elementy tzn. koncowke, ilglice i reszte, ale oczywiscie bez obudowy dolnej i gornej, 5. Zostawic w tej kapieli na 24 godz., mozna podgrzac do temp. 100 st.C (nafta jest latwopalna i mocno paruje wiec ostroznie z otwartym ogniem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jesli wtrysk mial zklinowana iglice to na pewno pomoze, jesli koncowka jest zatkana to tez powinno pomoc. 6.Sama Koncowke, bez iglicy, mozna oddac do firmy ktora ma maszyne do przepychania koncowek wtryskow, przy okazji sprawdza czy wtrysk "leje". Oni go przepychaja (jesli jest potrzeba) i koncowka jest OK 7. po tej kapieli nalezy wtrysk zlozyc i zamontowac (pamietajcie o wymianie metalowej usczelki miedzy wtryskiem a glowica, bo inaczej moze byc przedmuch) Przy skladaniu wtrysku trzeba zachowac absolutna czystosc, zeby go znowu nie zabrudzic... Metoda ta nie dotyczy oczywiscie sytuacji kiedy padnie cewka el. I to na tyle. Powodzenia przy regeneracji! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jurij
__________________
MKIII 2.0 TDCI 130 KM |
27-12-2006, 11:28 | #52 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-10-2006
Skąd: Łęczna/lubelskie
Model: był :(Mondeusz ST 220
Silnik: 3 lytry ;)
Rocznik: 11.2004
Postów: 458
|
hehe ... fajny opis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. jurij a masz moze jakies foto akty ?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... z chcia bym popatrzyl jak to sie robi.
Musze kupic jakis uszkodzony wtrysk i na nim pocwiczyc ... a pozniej bede trzepal kase na "naprawianiu" wtryskow do TDCI Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. pozdrowka
__________________
---------------------------- A6 3.0 TDI @ 280 KM 560 nM quattro |
27-12-2006, 12:39 | #53 | |
ford::average
Zarejestrowany: 03-01-2005
Skąd: mazowieckie
Postów: 79
|
Kol. michal_czwa napisal
Cytat:
__________________
MK III Kombi 2002 2,0 TDCi 130 HP Ghia |
|
08-01-2007, 06:37 | #54 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-06-2005
Skąd: Warszawa
Postów: 27
|
witam wszystkich Klubowiczów (Mrygajacej Sprężynki)
Wlasnie przed chwilka jechalem do pracy i.... nagły spadek mocy i miganie kontrolki od świec żarowych. ;( A teraz siedze w internecie i szukam nowego wtrysku. Znalazłem za 800zl ale po czytaniu tego posta, zaczynam wątpić czy bedzie pasowac do mojego autka. Mam pytanko odnosnie wtrysków w DG. Czy dają oni gwarancje na ten wtrysk??? Bo wziąłbym sam wtrysk i wymienił sobie w Wawie. nawiasem mowiac to juz trzeci wtrysk do wymiany. Mam nadzieję ze nie walnąl ten, który juz wymieniałem, choc oba wymienione były robione w ASO ( w Wawie i w Norwegii) wiec jakaś gwarancja na to jest. Jeśli chodzi o tankowanie to tankuje w 80% na shellu V-Power Diesel i 20% na BP ultimate diesel. Jak widać wiele to nie dalo, choc głeboko wierze ze jak tankowałbym ekodiesla na Orlenie to juz miałbym za sobą z 5 wymian wtryskówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pzdr wszystkich DJRaq |
16-01-2007, 21:33 | #55 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
|
a mi tez padla wtrysk :-((
i jak poprzednicy moje odczucia sa takie, ze jet to wada fabryczna tego rocznika 2002 . U mnie jest problem , ze w okolicy Nowego Sącza cieko o kogoś z komputerkiem do FORDA. Wiec ASO (Wikar) <--- dzwonilem odpada (oni najlepiej to wymienia 4 sztuki hurtem !!) 1 szt. -- 1400 pln + rurki + robota + komp ==== XV Finał WoŚP ALE KOSMOS ;-) x 4 !!! a w krk juz ceny sa ludzkie 1300 pln za sztuke i przy wymianie 4 sztuk cena nie mnoży sie tylko ulega zmniejszeniu !!! Jak narzie zastanawiam sie nad DG Sprezynka zaświeciła juz 2 raz od 6 miesiecy ok. 5 tys. km. Za pierwszym razem skasowali blad w ASO. Teraz juz mi sie tam niechce jechac. [ Dodano: 2007-01-26, 23:21 ] No i wtrysk wymieniony !!! Cała operacja 1150 pln . Pozdrawiam. A jest na nie sposób ;-)) |
07-04-2007, 16:04 | #56 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-02-2007
Skąd: mazowieckie
Model: Volvo S60R
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2005
Postów: 38
|
Witam wszystkich
Mam podobny problem w MK III TDCI 130km, jak silnik jest zimny strasznie trzęsie autem (na wolnych obrotach),jak się rozgrzeje tego nie ma tylko na zimnym,pojechałem do ASO i powiedzieli że wtryski najlepiej wymienić 4 razem bo niby niewiadomo który. Ale ja nie jestem pewny czy to wtryski ponieważ żadna kontrolka się nie pali,auto ma moc normalną i spalanie też. Niewiem gdzie z tym jechać do jakiegoś dobrego mechanika w woj. mazowieckim :fcp11 pozdrawiam o czekam na pomoc :fcp20
__________________
st220 kombi 2004r-jest |
07-04-2007, 19:40 | #57 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
|
Witaj
Nie załamuj sie. Sa Świeta. A ASO Forda to trzeba z daleka i brac to co mówią przez pół . Oni za Twoje pieniążki wymenią wszystko i powiedza , ze jeszce to .. a jak padnie znów to powiedzą , ze to też trzeba wymienić . Oni najlepiej wymienili by ci cały silnik za Twoje pieniądze , a jesli to nie pomoże to i tak ci wmówią , ze wymiana byla potzrebna. Pozdrawiam i znajdz mechanika u siebie. |
08-04-2007, 17:06 | #58 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 14-12-2006
Skąd: Tarnów
Model: mondeo
Silnik: TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 102
|
hehe czytam to wszystko i ciesze sie że mam TDDI to jest jego moc :fcp1
|
08-04-2007, 17:16 | #59 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
|
Kolego i tu nie masz racji.
Widze , ze przez ten post przemawia Twoja niemoc ;-) pozdrawiam |
08-04-2007, 17:17 | #60 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 14-12-2006
Skąd: Tarnów
Model: mondeo
Silnik: TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 102
|
a jeśli chodzi o serwisy forda to wiadomo ceny są wysokie dlatego należy mieć takiego jednego zaufanego mechanika z ASO który coś pokombinuje i zrobi nam nie po cenach serwisowych tytlko swoich :fcp2
|