|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-09-2005, 17:42 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-06-2005
Skąd: Tychy
Postów: 44
|
Modyfikacje
Chciałbym abyśmy w tym temacie wpisywali wszelkie ewentualne modyfikacje które dokonaliśmy w naszych ASPIREach.
1. Ja np. ostatnio wreszcie podłączyłem boczne pomarańczowe lampki w zderzaku do układu kierunkowskazów. Lampy te oryginalnie świeciły stale przy włączonym oświetleniu - amerykańska miła dla oka choinka. Niestety na przeglądach zawsze czepiano się że albo będą wyłączone całkowicie albo podłączone do migaczy. Dziadek który miał auto wcześniej po prostu wyjął żarówki. Ja pociągnąłem przewody od przednich kierunkowskazów i teraz świecą ładnie również te boczne. 2. Czy ktoś z Was zrobił jakiś regulator szybkości pracy wycieraczek ? Ta sprawa jest dla mnie najgorszym rozwiązaniem ASPIRE. Dla nie wtajemniczonych - prędkości są 2 - szybka i jeszcze szybsza. Przy małym deszczu właściwie zostaje ręczne uruchamianie wycieraczek krótkim przerwanym odchyleniem dzwigni do tyłu. |
22-09-2005, 18:07 | #2 |
Postów: n/a
|
1.
Jakieś wskazówki jak się dobrać do elektryki tych lampek? Niestety w moim zdejmowali zderzak tylny (lakiernik) i od tego czasu żadna z tylnych nie świeci (przednie wyglądają cudnie - tak jak piszesz - choinka). Pkt. 2 Faktycznie by się przydało, tymbardziej, że oryginalna instrukcja "dopuszcza" takie wyposażenie (mechanizm czasowy). Podejrzewam, że reszta już jest na to przygotowana a trzeba tylko dźwignię "troche" rozłożyć / przerobić i dorzucić jakiś regulator. Niestety nie dysponuję żadnymi schematami ani informacjami, które ułatwiłyby taką operację. |
22-09-2005, 20:00 | #3 |
Postów: n/a
|
,jarbar, zajrzyj na strone domową Jacka. Jest tam schemat oryginalnego przekaźnika od regulacji pracy wycieraczek oraz modyfikacja , jak przerobić na płynną regulację.
|
25-09-2005, 08:37 | #4 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-06-2005
Skąd: Tychy
Postów: 44
|
Cytat:
Ale z tego co widze tylne nie świeciły nigdy - to tylko odblask. Czyżby u Ciebie było inaczej ? [ Dodano: 2005-09-25, 12:13 ] Cytat:
|
||
28-09-2005, 21:31 | #5 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
Musze poznac lepiej to auto zanim zaczne zadawac glupie pytania. Jak narazie borykam sie z problemami, ktore glownie wynikaja z zastoju (albo bardziej niewielkim przebiegom ~300km/mc przy mieszkaniu pod miastem co daje 1-2 wyjazdy w tygodniu, gdzie nikt nie zwracał uwagi na poczatki problemow) jakiemu auto było poddane. |
|
29-09-2005, 20:59 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-06-2005
Skąd: Tychy
Postów: 44
|
światła do jazdy dziennej
Ja zacząłem się teraz zastanawiać nad taką rzeczą. Pewnie w Waszych Aspirkach też działają światła do jazdy dziennej ? Świecą tylko z przodu, automatycznie po spuszceniu hamulca ręcznego. Od 1 października należy mieć włączone światełka. Czy ktoś z Was podłączył w ten obwód świateł dziennych również tylne światła ? Myślę jak to zrobić - czy ciągnąć dodatkowy kabel od przednich lamp czy może łatwiej byłoby zewrzeć któreś przewody wychodzące z centralki ?
Czy w ogóle to ma sens ? |
09-05-2006, 10:35 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 16-04-2006
Skąd: Pszczyna
Model: Ford Aspire
Silnik: 1.3 benzyna
Rocznik: 1995
Postów: 8
|
Wyłacznik lampy przeciwmgielnej-ja dopasowałem z OPLA Corca,Astra, Vectra wszystko jedno.Nawet pasuje i nie rzuca sie w oczy.
|
04-04-2007, 16:58 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-06-2005
Skąd: Tychy
Postów: 44
|
czy ktoś zgwałcił sterownik wycieraczek ? muszę wreszcie spróbować zamontować jakiś regulator obrotów. Myślę, żeby wykorzystać pod tym kątem wyzwalanie wycieraczek za pomocą odchylenia dźwigni do przodu.
|
05-04-2007, 07:40 | #9 |
Postów: n/a
|
jarbar, poszukaj w dziale escorta, albo w poradach na stronie głównej klubu. Tam opisałem modyfikacje przekaźnika od regulacji wycieraczek. Moze sie przyda.
|
06-05-2007, 10:44 | #10 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-05-2007
Skąd: Ostrów Maz.
Model: Aspire
Silnik: B3 1.3
Rocznik: 1995
Postów: 5
|
a niewie ktoś jakie fele mogą pasować do aspire?? nie takie oryginalne jak są tylko jakieś typu German Style
|