|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-03-2007, 14:44 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-09-2006
Skąd: Poznań
Postów: 43
|
co jest z moja klima
jak wlacze klime i stoje na swiatlach lub wolno sie poruszam nie koniecznie w korkach to praktycznie nie chłodzi, ale jak juz troszke depte i przyspieszam to klima zaczynac chlodzi prawie ze proporcjonalnie do szybkosci. Co to moze oznaczac?? co zaczynac sie sypac??
__________________
Ford Mondeo Mk II 1.8 Td rocznik 97 Hatchback |
31-03-2007, 14:53 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Podlasie
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1,256
|
dobrze by było sprawdzić ilość czynnika roboczego
może być za mało |
31-03-2007, 20:41 | #3 | |
ford::expert
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
|
Cytat:
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
|
01-04-2007, 10:20 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
|
A moim zdaniem to jednak będzie czynnik.
Ja w tej chwili też mam go u siebie mało i objawy mam podobne do powyższych. Podobne nie takie same. Gdyż różnicę powinieneś czuć po dodaniu gazu na postoju, sama czynność jechania nie ma tutaj znaczenia. Natomiast jeżeli to jest tylko przy jeździe to jest raczej coś nie tak z nawiewami, gdyż to by oznaczało, że powietrze jest wpompowywane pędem powietrza, a nie wsysane przez wentylator nawiewu. A różnica jest ogromna, jeżeli chodzi o skuteczność wentylowania kabiny pojazdu. A klima działa, gdyż czynnika jest mało, ale zarazem na tyle dużo, że czujnik jeszcze się nie rozłącza. Druga sprawa to to, że czujnik też z upływem lat zmienia tolerancję - po prostu starzeje się. A jakby to był pasek to po chwili jest nieunikniony pisk od poślizgu. A po następnej dłużej chwili smród palenia paska i może nawet w skrajnym przypadku dym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD [Regulamin Forum] [Sklep forumowy] |