Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-03-2007, 14:44   #1
jesse_w
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-09-2006
Skąd: Poznań
Postów: 43
Domyślnie co jest z moja klima

jak wlacze klime i stoje na swiatlach lub wolno sie poruszam nie koniecznie w korkach to praktycznie nie chłodzi, ale jak juz troszke depte i przyspieszam to klima zaczynac chlodzi prawie ze proporcjonalnie do szybkosci. Co to moze oznaczac?? co zaczynac sie sypac??

__________________
Ford Mondeo Mk II
1.8 Td rocznik 97
Hatchback
jesse_w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2007, 14:53   #2
mondzio III
ford::professional
 
Avatar mondzio III
 
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Podlasie
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1,256
Domyślnie

dobrze by było sprawdzić ilość czynnika roboczego
może być za mało
mondzio III jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2007, 20:41   #3
jagrall
ford::expert
 
Avatar jagrall
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
Domyślnie

Cytat:
Napisał mondzio III
może być za mało
wg mnie jakby było za mało to sprężarka wogóle by się nie włączyła. czynnik jednocześnie sprężarkę smaruje, jest zabezpieczenie nie pozwalające na jej pracę przy niskim poziomie czynnika. możesz mieć luźny, ewentualnie zużyty pasek wielorowkowy, napędzający m.in. sprężarkę. na wolnych obrotach nie łapie, na wyższych już tak
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein
Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci
jagrall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-04-2007, 10:20   #4
karex
ford::expert
 
Avatar karex
 
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
Domyślnie

A moim zdaniem to jednak będzie czynnik.
Ja w tej chwili też mam go u siebie mało i objawy mam podobne do powyższych. Podobne nie takie same. Gdyż różnicę powinieneś czuć po dodaniu gazu na postoju, sama czynność jechania nie ma tutaj znaczenia. Natomiast jeżeli to jest tylko przy jeździe to jest raczej coś nie tak z nawiewami, gdyż to by oznaczało, że powietrze jest wpompowywane pędem powietrza, a nie wsysane przez wentylator nawiewu. A różnica jest ogromna, jeżeli chodzi o skuteczność wentylowania kabiny pojazdu.
A klima działa, gdyż czynnika jest mało, ale zarazem na tyle dużo, że czujnik jeszcze się nie rozłącza. Druga sprawa to to, że czujnik też z upływem lat zmienia tolerancję - po prostu starzeje się.

A jakby to był pasek to po chwili jest nieunikniony pisk od poślizgu. A po następnej dłużej chwili smród palenia paska i może nawet w skrajnym przypadku dym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
__________________
Pozdrawiam
Było
Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD
[Regulamin Forum] [Sklep forumowy]
karex jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:02.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.