|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-03-2007, 22:47 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-11-2006
Postów: 132
|
mam mały problem ale nie moge dac sobie rady z diagnoza
zaobserwowalem ostatnio w mondeo tdci 115 km 2003 r na biegu jalowym jak wciskam sprzeglo i puszcze dosc szybko slychac tak jakby klikniecie i na koncu sprzeglo ostatnie milimerty jest jak by twardawe
jadac np 100 na biegach od 3 do 6 jak puszcze gaz i dodam tec slychac jak by klikniecie delikatne z tak jak bydelikatnym ulamkiem sek kola zalapywaly do ciagniecia zaobserwowalem jeszcze obiaw jadac na 1 czy 2 wolno jak by kukanie omykanie krecac kierownica co prawda napewno tarcze sa do wymiany ale nie wiem czy to moze byc od tego na postoju krecoc kolem kierowniczym jak by lekkie klikanie co moze byc bo nigdzie nie moge tego zdjagnozowac |
18-03-2007, 09:53 | #2 | |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 170
|
Cytat:
Części kupiłem sam, koszt robocizny w ASO 600.00 pln brutto Pozdrawiam
__________________
Było MK III 2.0 TDDI 139 Km powered by Unitronic a jest BMW 525d Touring 01 163 Km max wypas |
|
18-03-2007, 10:43 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-01-2007
Postów: 29
|
Popieram kolegę wyżej - stawiam na koło i sprzęgło. Poczytaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] albo wpisz w: szukaj "koło dwumasowe" znajdziesz tam opisanych dużo różniących się od siebie objawów stukania, piszczenia, cwierkania sprzęgła itp które to są objawami kończenia żywota koła dwumasowego oraz sprzęgła. :fcp25
|
18-03-2007, 19:38 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-11-2006
Postów: 132
|
a co z wysprzeglikiem tez wywalic
|
18-03-2007, 20:34 | #5 | |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 170
|
Cytat:
W ASO sprawdzili czy wysprzęglik nie jest "rozszczelniony" i nie cieknie, i pokazali na zbiorniczku płynu hamulcowego przewód do wysprzęglika, informując że płynu ma być zawsze powyżej tego poziomu. Trzeba o tym pamiętać np. przy wymiane klocków, (ja zawsze przed ta operacją odkręcam zbiorniczek) kiedy wciskamy tłoczek aby klocki weszły, wtedy zawsze troche płynu wyleci
__________________
Było MK III 2.0 TDDI 139 Km powered by Unitronic a jest BMW 525d Touring 01 163 Km max wypas |
|
19-03-2007, 06:26 | #6 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,510
|
momo zmień treść tematu!
__________________
Tylko floty! |