|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-03-2007, 16:03 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 24-02-2007
Skąd: Szczecin
Model: focus
Silnik: 1,4 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 6
|
Hamulec ręczny
Witam i proszę o radę...Właśnie staliśmy się posiadaczami focusa z 2001 roku, silnik 1,4 z niesprawnym hamulcem ręcznym - w fordzie w gliwicach (z Gliwic go przywieźliśmy) twierdzili, że to linka hamulcowa - koszt ok 400-500 zł. W Szczecinie w Bemo mówią, że to mogą być trzy linki - razem z wymianą ponad 1000 zł!!! Jak to jest z tym ręcznym?
Dzwoniliśmy do ford-car na Gryfińskiej i tam za jedną linkę chcą ~300 zł + 80 wymiana...Czy polecacie ten warsztat i czy można wymienic ta linkę taniej? Czy ktos zna warsztat - który poleca? Gdzie najtaniej kupić części do FF? Pozdrawiam serdecznie Iza |
01-03-2007, 20:40 | #2 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 29-04-2006
Skąd: Police
Model: Focus C-Max , był Escort Mk 7
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 51
|
Co do częsci to polecam sklep Ford A-Z na E. Plater tam dostanieci dobre ceny i ew dobrej jakosci zamienniki jesli takowe sa z danego asortymętu co do warsztatu to Fordcar ma dobra renome jednak nie jest najtańszy ja naprawiam u znajomego mechanika w policach jesli bedzieci chcieli to podam namiary na privie tylko uprzedzam nie jst to jakis firmowy warsztat a czlowiek ktory dorabia do pensji ale ja naprawiam auta u niego juz kilka lat i nie mam raczej problemow jest dosc tani i solidny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
02-03-2007, 12:17 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 24-02-2007
Skąd: Szczecin
Model: focus
Silnik: 1,4 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 6
|
Dzięki za odzew, na razie mamy inny problem :fcp16 Wlasnie jechalismy go zarejstrowac (ale nie w Szczecinie tylko nad morzem) i zapalila sie kontrolka silnika... no to pojechalismy do znajomego warsztatu gdzie go podlączyli i powiedzieli ze blad P0420 i ze nie wiedza co to za blad... na stronie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] znalazlam ze to Catalyst System Efficiency Below Limit, Bank No. 1, ale po I nie wiem czy to o to chodzi a po II co to znaczy? sonda lambda do wymiany? czy katalizator? czy z tym mozna jezdzic? co z serwisem forda - bemo? sa ok czy naciagaja?
Pozdrawiam Iza |
02-03-2007, 13:47 | #4 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 29-04-2006
Skąd: Police
Model: Focus C-Max , był Escort Mk 7
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 51
|
Bemo raczej naciaga co do kodu bledu znajdziesz faq na naszej stronce o tych kodach i czemu one odpowiadaja jesli katalizator to pomoge zalatwic tani zamiennik ktory zreszta sam niedawno zakladalem do siebie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
05-03-2007, 14:11 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 24-02-2007
Skąd: Szczecin
Model: focus
Silnik: 1,4 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 6
|
dzieki za odpowiedz... jutro jestesmy umowieni do ford cara - zobaczymy co tam powiedzą... co do tego katalizatora - do wszystkich fordow jest taki sam? a moze to sonda lambda - jak to sprawdzic? W weekend pojechalam do Koszalina i spowrotem i nic sie nie dzialo...zadnych lampek, zadnych dziwactw - tylko czasem delikatnie szarpał - tak jakby sie dusił, ale to bardzo delikatnie... a po bledzie nie ma juz sladu... czy to cos oznacza?
pozdrawiam Iza |
06-03-2007, 11:34 | #6 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 29-04-2006
Skąd: Police
Model: Focus C-Max , był Escort Mk 7
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 51
|
Proponuje sprwadzic swiece i przewody mi sie essi podobnie zachowywal i sie okazalo ze bylo przebicie na 2 przewodach wysokiego napiecia
|
07-03-2007, 06:43 | #7 | |
ford::average
Zarejestrowany: 22-12-2006
Model: Fikus I kombi
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 138
|
Cytat:
Jeżeli chodzi o ręczny, sprawa może okazać sie prostsza niż się wydaje. Miałem w swoim Fikusie taki przypadek. Ręczny przestał działać :fcp5 akurat przed wyjazdem na narty to się stało. No to myślę sobie,kapota - linka od ręcznego pękła, ale myślę - rozkręcę tuż przy drążku, może coś spadło czy cuś. Zdjąłem mieszek przy ręcznym i co widzę, linka od ręcznego jest zakończona śrubą dynda obok dźwigni a nakrętka leży obok. Od wibracji odkręciła się. Włożyłem linkę w uchwyt, nakręciłem nakrętkę i na zaś skontrowałem drugą i CUD - ręczny działa. :fcp2 Pozdrawiam. |
|