|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-09-2005, 08:23 | #11 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-08-2005
Skąd: Warszawa
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 DuraTec
Rocznik: 2008
Postów: 259
|
Straciłem ostatnio szybe i radio, musze założyc jakis odstraszacz z wielka dioda latarniową Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)) . O co chodzi z tymi przekaźnikami bo do końca nie rozumiem??
__________________
"Nic nie ma w życiu bardziej pewnego jak zmiany" |
19-09-2005, 16:35 | #12 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
|
,Rys_32, wiekszosc informacji juz masz a glownie chodzi o to zeby nasz swiezo montowany alarm umozliwil sterowanie fabrycznym centralnym zamkiem jaki mamy w naszych autach,zamiast podawac minus na sterownik zamka,musi podawac plus i dlatego trzeba zastosowac zamiane polaryzacji za pomoca przekaznikow lub jak wspomnial ,Arek, kupic gotowy modul.
Sprawa powraca jak bumerang wrzesniowa pora Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
19-09-2005, 19:06 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-08-2005
Skąd: Warszawa
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 DuraTec
Rocznik: 2008
Postów: 259
|
Aha, chciałbym tylko wiedzieć jak konkretnie nazywa sie taki moduł lub przekaźnik, bo ja z elektronika jeste na bakier
[ Dodano: 2005-09-20, 19:28 ] a może ktoś mi wyjaśni jak podłączyć ten przkaźnik, bo te rysuneczki niewiele mi mówią [ Dodano: 2005-09-20, 19:37 ] Przekaźnik samochodowy 4120, 12V, 30/40A [ Dodano: 2005-11-14, 09:30 ] co z tym przekaxnikiem , POMOCY Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
"Nic nie ma w życiu bardziej pewnego jak zmiany" |
26-02-2007, 14:44 | #14 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-01-2007
Skąd: Mikołów
Model: MK3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2004
Postów: 33
|
Chcialem troche odgrzebac ten temt . Chce podlaczyc do alarmu forteca sterowanie centralnym. Koles ktory zakladal mi alarm powiedzial ze alarm nie bedzie otwieral ani zamykal drzwi bo jest inne sterowanie + jw. Moze ktos sie zna albo ma jakis schemat jak podlaczyc taki przekaznik aby wszystko chulalo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
z gory dzieki za pomoc |
26-02-2007, 15:22 | #15 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
Plus z bezpiecznika nr 19 daj na nóżkę 86 i 30 przekaźnika a na nóżkę 85 podepnij przewód z sygnałem otwierającym ze sterownika. Na nóżkę 87 wepnij przewód od centralnego zamka na sygnał otwórz (niestety nie pamiętam jaki to kolor przewodu, więc musisz poszukać sam) analogicznie zrób z sygnałem zamknij. Czyli musisz mieć 2 takie przekaźniki.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
27-02-2007, 16:22 | #16 | |||
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
hazok, znajdz te przewody z lewej strony pod plastikiem obok pedalu sprzegla przy progu,napewno wiecej przewodow w takim kolorze tam nie ma,zetnij z nich troche izolacji i wez dodoatkowym przewodem (podlaczonym do + w aucie) dotykaj raz bialego raz zoltego,dowiesz sie wtedy ktory zamyka a ktory otwiera. |
|||
01-03-2007, 18:52 | #17 | |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-01-2007
Skąd: Mikołów
Model: MK3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2004
Postów: 33
|
Cytat:
|
|
01-03-2007, 19:44 | #18 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
spokojnie to jest banalnie proste. Jak robisz na krótko to działa tak? Dałeś "plus" na nóżkę 30? Jeżeli przekaźnik chwyta, i na krótko ci działało, to musisz mieć jakąś "dziurę". Jak podłączysz przewody, to zewrzyj na krótko 30 i 87, jak zacznie otwierać, to masz wszytko ok i musi działać.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
02-03-2007, 21:57 | #19 | |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-01-2007
Skąd: Mikołów
Model: MK3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2004
Postów: 33
|
Oki rano ide powalczyc ..zobaczymy co tam wykombinuje pozniej zdam Ci ''relacje" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[ Dodano: 2007-03-03, 16:19 ] Cytat:
|
|
31-03-2007, 22:19 | #20 |
ford::beginner
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 30-08-2006
Model: LDV
Silnik: 2.5 tdi
Rocznik: 1998
Postów: 23
|
zdymiony siłownik czy co???
czyżby silownik szlaken trafen??... zanim wpadlem na pomysl zeby obczaić że siłowikiem sterują żółty i biały kabel w tej magicznej wtyczce przy wyjściu na drzwi kierowcy podpinałem plusa po kolei do kazdego ( oprócz brązowego bo był w osobnej złączce) coś pstykło i siłownik w drzwiach kierowcy zapadł w śpiączkę. co ciekawe działa sterujący w drzwiach pasażera i otwiera tył. pytanie: czy w czerwonym i brązowym ma być stale napięcie i skąd ono idzie bo po wyjeciu tzn odpieciu siłownika z drzwi kierowcy i podpieciu do zasilania na czerwonym i brazowym reaguje na wcisniecie i pociagniecie radosną pracą! czyzbym cos spalił w zasilaniu bo na to wyglada?? prosze o pomoc bo mi sie marnuje piec kabelkow do sterowania centralnym wystajacych z alarmu ktore wg instrukcji moga sterowac nawet stacją sojuz. Pozdrawiam Wojtek
|