|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-02-2007, 10:16 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Lodz
Postów: 13
|
Witam to ja mam ten sam problem co kolega tu opisuje z LPG ale zrobilem tak zaslonilem sobie kolanko folia i scislem opaska nastepnie zrobilem dziure po srodku cygarem i chula mi jest jeden fakt ze moze jest mulowaty ale na niecalym 16 litrach gazu zrobilem na tym sposobie 150km wiiec gazu duzo nie zabral jak dlamnie polecam te metode iz jest chyba ostateczna cza kupic sobie te rure co idzie orginalnie i bedziemy miec po problemie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) Pozdrawiam wszystkich
__________________
jestem uzytkownikiem tej pieknej marki FORD SIERRA mam nadzieje ze bede zadowolony zniego dlugo....Pozdrawiam fanow tego samochodu |
20-02-2007, 23:07 | #12 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Sobótka
Model: Ford Scorpio kombi
Silnik: 2.3 16V + LPG
Rocznik: 1997
Postów: 300
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam. 1Bodzio. |
|
21-02-2007, 08:49 | #13 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 26-07-2004
Skąd: Kraków
Model: mondeo mk3
Silnik: benzyna 2,0 16V z gazem
Rocznik: 2001
Postów: 771
|
Cytat:
Dlatego też doświadczony gazownik bęzdie regulował gaz gdy silnik jest gorący w tych momentach , gdzie wentylator nie będzie na chodzie, albo po prostu bierze poprawkę na wentylator.
__________________
zagazowany II generacja (Lovato, Tomasetto) |
|
21-02-2007, 20:36 | #14 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Sobótka
Model: Ford Scorpio kombi
Silnik: 2.3 16V + LPG
Rocznik: 1997
Postów: 300
|
Cytat:
auto, oprócz tego że jeździ na gazie, ma także jeździć na benzynie - dobrze jeździć!
__________________
Pozdrawiam. 1Bodzio. |
|
22-02-2007, 11:25 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Poznań
Postów: 55
|
1Bodzio, :fcp4 Odwrócenie wlotu powietrza nie ma żadnego wpływu na pracę silnika na benzynie. Przecież wlot"prosty" nie jest jakąś wersją uproszczonego doładowania? Poza tym - bardziej jeździsz na gazie, czy na benzynie?
__________________
Gadek |
22-02-2007, 11:50 | #16 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Ja nie wiem, wg mnie to jakieś przesądy. Miałem i II generację i teraz mam blosa i nie musiałem nigdy żadnych kolanek wyginać w drugą stronę.
|
22-02-2007, 19:54 | #17 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Sobótka
Model: Ford Scorpio kombi
Silnik: 2.3 16V + LPG
Rocznik: 1997
Postów: 300
|
Cytat:
Teraz jeżdżę na sekwencji. Gdy parownik osiągnie temp. 28 stopni, to samoczynnie przełącza mi na gaz. :fcp1 Odwracanie wlotu powietrza nie ma wpływu na pracę na benzynie, ale zawiązywanie wlotu folią i wypalanie dziury cygarem, lub wstawianie jakichś dodatkowych przesłon to już ma wpływ zdecydowany. :fcp1
__________________
Pozdrawiam. 1Bodzio. |
|
10-03-2007, 19:42 | #18 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Pali mi duzo, szarpie jak za szybko dodam gazu na obrotach ponizej 1800 i wtedy strzela.Gazownik ostatnio stwierdzil, ze mam zle kable i on jakims smarem swiece posmarowal, zeby strzelanie zniknelo. Odkrylem dzis ze na dolocie powietrza zalozyli waskie gardlo (czy to normalne?). Tak czy inaczej, problem ustal. Do dzis. W trakcie przyspieszania autem szarpnelo i znowu zaczelo sie dlawic na wolnych obrotach. Czy to rzeczywiscie wina kabli? Wizualnie w ciemnosci nic nie widac, ale oni twierdza ze przebicie idzie po kapturku na swiece. Mam nowe JAN MOR. Swiece nieco starsze (ok 1 miesiac maja) NGK. Wlasciwie to ja juz chyba nie chce gazu. Mam go dosc. Przez pierwszy miesiac sie nim cieszylem. Palil niecale 11 litrow a w dynamice nie czulem roznicy. wymienili mi wadliwy parownik i zaczely sie schody. Od tej pory (ok 6-7 mies. regulowali mi go chyba z 30 razy. Wymienialem swiece kable, filtry, bylem w fordzie na diagnostyce (stwierdzili uszkodzenie plastikowego zaworu w ukladzie odpowietrzania skrzyni korbowej-wymienilem). Co robic?
|
10-03-2007, 20:40 | #19 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Przede wszystkim zmienić gazowników. Po drugie zmienić coś w instalce bo masz najprawdopodobniej źle dobrany mikser i za ubogo ustawioną mieszankę. Możesz założyć sekwencję lub blosa. Jeśli ci to jeździło przez miesiąc w porządku to czego oni chcieli od parownika?
|
10-03-2007, 21:00 | #20 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Instalacja jest na gwarancji, wiec trudno ich zmienic, bo musialbym im podarowac te 2 tysiace za instalacje. Mieszanke ustawiali wielokrotnie. W miedzyczasie padla (wg nich) sonda lambda i kupilem na allegro za 75 zeta nowa. Moze ona zle dziala? Pierwszy parownik po miesiacu zaczal huczec przy wyzszych obrotach. Z tego powodu wymienili mi go. Zwracalem im uwage na to ze tak duze spalanie (z tym byl wtedy problem, tylko z tym-po wymianie tego pierwszego parownika) zaczelo sie po wymianie tego parownika. Oni mi na to, ze parownik nie ma nic do wysokosci zuzycia gazu. Zasugerowali wymiane miksera na oryginalny wloski( poprzedni byl wewnatrz ruru plastikowe z powietrza, a ten jest za nia, jest jakby jej przedluzeniem) i doplacilem im do niego 60 zl. Zrobilem to liczac na to ze i oni w razie potrzeby po ludzku mnie potraktuja, dalej sugerowali wymiane swiec- wymieniklem, dale kabli- wymienilem sam na JAN MOR. Stwierdzili ze sa do niczego i trzeba je wymienic. Zaprotestowalem i ponoc juz musieli wymienic jedna swiece bo z powodu zlych kabli zostala uszkodzona i nasmarowali swiece jakims smarem. Do dzis byl spokoj, choc w calym zaklresie obrotow silnik byl slabszy. Jak mi dzis strzelilo i wrocilo dlawienie miedzy 1000 a 1800 obr ale powyzrej idzie jak dawniej. Ale zagmatwane. Watpie, zeby mi ktos cods pomogl, ale moze... Aha. Dowalili mi jakas zwezkena dolocie powietrza do filtra :fcp27
|