|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-02-2007, 19:11 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-06-2006
Postów: 147
|
za niskie obroty
Na wstepie witam i od razu przechodze do tematu
trzy dni czekalem i szukalem na forum o tym i albo nie umiem uzywac wyszukiwarki albo niema mojego problemu choc byly podobne No wiec trzy dni juz mam ten problem po odpaleniu samochodu mam pol tysiaca obrotow i jak nie rusze to on bedzie tak chodzil caly dzien a obroty sie nie podniosa. Ale wystarczy ze odpale dam gazu i obroty sa juz na swoim miejcu czyli ok 750 Gdy rusze na pierwszym biegu i chce zmienic na wyzszy wcisne sprzeglo to obroty spadaja do normalnego poziomu czyli 750 Wiec pokrotce z obrotami mam tylko problem przy odpalaniu [ Dodano: 2007-02-14, 17:02 ] tylu mechanikow na forum czy nikt naprawde nie wie co mzoe sie dziac?
__________________
Tylko Korona Kielce YBH01 |
14-02-2007, 19:48 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 18-03-2006
Skąd: Front Wschodni
Postów: 270
|
Dominik_CK, witaj, nie jestem mechanikiem ale moze moja wskazówka coś pomoże (albo tylko wykluczysz daną ewentualność :fcp14 ). Czy u ciebie w silniku masz zawór EGR? Ten od sterowania dolotem spalin do silnika? Jeśli jest to może on jest zasyfiony, bo u mnie miałem tak samo jak go zapalałem. :fcp4
__________________
-------------------------------------- Pozdrawiam Krzysztof -------------------------------------- 330 Nm to jest to !!! Mój apetyt rośnie w miarę jeżdżenia !!! |
14-02-2007, 20:20 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Podlasie
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1,256
|
na zimnym powinny być wyższe ,a spadać po nagrzaniu
nie wiem jak jest w mk II ale w MK I jest pompka podcisnieniowa odpowiadająca za utrzymywanie obrotów np po włączeniu świateł i jest ona połączona linką z pompą może to właśnie będzie przyczyna a przy pompie nie ma takiej linki i ona powinna mieć regulację na wysokości pompy ja w MK I właśnie ją regulowałem obroty |
15-02-2007, 16:05 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-04-2006
Skąd: Częstochowa
Model: Fokus MK I
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 157
|
mondzio III gdzie jest umiejsciowiona dokładnie pompka podciśnieniowa ?
__________________
Piotr z Częstochowy |
15-02-2007, 16:18 | #5 |
ford::professional
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Podlasie
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1,256
|
W MK I jest po prawej stronie przy przednim kole
przymocowana do podłużnicy lub w jej okolicach dojście do jej najlepiej z kanału po odkręceniu osłony silnika |
15-02-2007, 20:28 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-06-2006
Postów: 147
|
Dzieki kolezy dzieki waszym radom narazie mam klkaset postow do rpzeczytaniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale moze jakos to bedzie
od siebie dodam ze od kiedy mi tak odpala ze mam malo obrotow to wydaje mi sie ze podczas jazdy lepiej przyspieszaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Tylko Korona Kielce YBH01 |