Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-01-2007, 12:10   #11
kicaj
ford::professional
 
Zarejestrowany: 29-10-2006
Skąd: byl HH jest B
Model: ZB
Silnik: 1.9
Rocznik: too old
Postów: 1,069
Domyślnie

U mnie podobne drzenie -
tyle ze:
dzieje sie tylko gdy samochod jest zimny i chodzi bez klimy (klima zwieksza lekko obroty i juz nie czuc drzenia), gdy temp na polu jest ujemna
gdy na polu temperatura jest dodatnia to drzenia juz tak nie czuc, jest lekko wyczuwalne
drzenia czuc tylko na wolnych obrotach - u mnie 750, wiec raczej to chyba wina zbyt niskich obrotow, co zwiazane jest z emisja spalin (tak przeczytalem)

__________________
Regulamin $23
Reklama poza działem 'Ogłoszenia' bez wiedzy i zgody Administratorów jest zabroniona...
- i niech mi kto powie w jaki sposób go złamałem... ps. To chyba $22 a nie $23...
kicaj jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2007, 13:24   #12
Expert
ford::advanced
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: benzyna 3.0
Rocznik: 2004
Postów: 202
Domyślnie

Witam,
Ja bym obstawił koło zamachowe, napinacz paska klinowego/koło pasowe, i ew. wtrskiwacze. Swoją drogą chętnie bym poznał tego mechanika z ASO który jest w stanie sprawdzic wymontowane wtryskiwacze :fcp2
__________________
Pozdrawiam
Jaro
Expert jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2007, 13:28   #13
majos
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 22-01-2007
Postów: 5
Domyślnie

Dzikuje wszyskim za dobre rady - znaczy propozycje rozwiazania problemu. niestety narazie pojawil mi sie kolejny problem (tylko prosze sie ze mnie nie smiac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) - walniety mam termostat chyba bo juz dwa razy bylem u mechanika i niby mi dwukrotnie go wymienil - a silnik dalej mi sie nie dogrzewa - chyba zle trafilem z tym mechanikiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Ale termostat to inny temat a poza tym poczytalem forum, zakupie termostat i sam sobie wymienie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Zaobserwowalem cos dziwnego przy tej okazji - ostatnio zrobilo sie troche zimniej i dodatkowo to niedogrzewanie sie - to wszysko doprowadza do tego ze sielnik chodzi mi dosc dlugo na ssaniu (zamias jakies 750-760 to jakies 850 moze ) - powiem szczerze - jsilniczek w tych warunkach pracuje jak zloto - ani jedengo drzenia po prostu pieknie.
Oczywiscie gdy sie przeade troche dluzej wchodzi - pomimo temperatury nizszej - na poprawne obroty i sie zaczyna trzasc - tylko tak dla sprecyzoania mojego przypadku w sotunku do prezentowanych tutaj - ja nie wyczowam trzesienie - mna po prostu trzesi w srodku do tgo stopnia, ze jak opre glowe o zaglowek to cala mi skacze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak czy siak - najpierw walcze z termostatem - pozniej musze znalezc jakiegos dobrego mechanika w Krakowie, ktoremu przekaze te wszyskie sugestie, ktore tutaj otrzymalem.
Moge jeszcze nadmienic, ze mechanik od tego mojego termostatu, poprzednio sprawdzal mi wlasnie to trzesienie i dzisiaj dodal, ze wtedy sprawdzal wtryskiwacze i niby byly dobre ale stwierdzil (nie wiem jak), ze jak auto zaczyna sie trzasc to nierowno pracuje drugi cylinder - cokolwiek to znaczy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

To chyba tyle - jeszcze raz dziekuje juz za obecne opinie i porady - oczyscie prosze jeszcze o wiecej - moze jeszcze cos sie komus skojarzy z tych opisow a ja sam chyba pojde jeszcze za rada klubowicza llechu i zapisze sie do klubu - jak mnie tam ktos zechce przyjac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. takiego marude i nie za duzo wiedzacego w sprawach samochodowych.
__________________
--------
MaJos
majos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2007, 13:48   #14
Expert
ford::advanced
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: benzyna 3.0
Rocznik: 2004
Postów: 202
Domyślnie

Zapraszamy, z niedogrzewaniem oprócz termostatu może byc winna sama obudowa lub chłodnica oleju
__________________
Pozdrawiam
Jaro
Expert jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2007, 15:05   #15
Zawika
ford::professional
 
Avatar Zawika
 
Zarejestrowany: 21-12-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo Sedan Ghia
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 1,362
Domyślnie

Miałem podobne problemy z tym trzęsieniem się na wolnych obrotach. Dodatkowo w silniku warczało jakby ktoś wiertarkę udarową odpalił.
Wczoraj wymieniono mi koło pasowe dwumasowe, pasek oraz napinacz. Koszt 1130 zł z robocizną :fcp11 .
Ale teraz silniczek klekocze przepięknie czysto :fcp26 :fcp29 . Zero rezonansów.

Pozdrawiam.
__________________
POZDRAWIAM.
Zawika jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2007, 16:42   #16
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

1130zł za taką wymianę jeszcze z usługą jak rozumiem, to wcale nie tak drogo, jeśli się nie mylę.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2007, 19:33   #17
Zawika
ford::professional
 
Avatar Zawika
 
Zarejestrowany: 21-12-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo Sedan Ghia
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 1,362
Domyślnie

Dokładnie llechu i mnie się tak wydaje.
Smaczku całej sprawie dodaje fakt, że okazało się , że gość od którego kupiłem to mondeo, pospawał to "brzęczące" koło i rozerwało się ono prawie w czasie jazdy(skur...) tego :fcp27 .
Troszkę to jednak kosztuje ale warto. Nowe koło i napinacz to zupełnie zmieniona konstrukcja i podobno długo bezawaryjna. No i ten czysty i pieszczący me uszy dzwięk silnika :fcp29 .
Pozdrawiam.
__________________
POZDRAWIAM.
Zawika jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2007, 20:29   #18
duch07
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zawika
Troszkę to jednak kosztuje ale warto. Nowe koło i napinacz to zupełnie zmieniona konstrukcja i podobno długo bezawaryjna. No i ten czysty i pieszczący me uszy dzwięk silnika :fcp29
Tak,to jest faktycznie piekne uczucie po wymianie napinacza na nowy :fcp2

Cytat:
Napisał majos
musze znalezc jakiegos dobrego mechanika w Krakowie,
Jeżeli Kraków to polecam V-Tech,przynajmniej rozmowe z właścicielem.Sam jezdzi ST220 i Forda zna raczej na wylot.
Termostaty Fordowskie to przekleństwo,non stop coś komuś niedogrzewa.Też musiałem wymieniać..
Jednak to trzęsienie silnika to nie jest wina ani napinacza,ani termostatu.
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH
BMW R1200 GS ADVENTURE
duch07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2007, 10:40   #19
Obcy
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 23-05-2006
Skąd: Zabrze
Postów: 27
Domyślnie

Miałem wymieniony napinacz i pasek (ten po lewej stronie silnika). Na dniach wymieniam obydwa paski po prawej stronie z napinaczem (alternator i klima?). Zobaczymy, czy pomoże.
Nie straszcie mnie kołem dwumasowym, please :fcp15
Obcy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2007, 13:56   #20
mikruss
ford::specialist
 
Avatar mikruss
 
Imię: MARCIN
Zarejestrowany: 16-08-2004
Skąd: PRUSZKÓW
Model: FIESTA MK4
Silnik: 1.3 PB
Rocznik: 1997
Postów: 571
Domyślnie

majos, tak jak napisali koledzy ja potwierdzę że problem leży po stronie napinacza paska wielorowkowego. Pamietaj jednak że oprócz wymiany samego napinacza należy przyjrzeć się też kołu pasowemu które się tam róznież znajduje. A janprostrzy sposób sprawdzenia czy to rzeczywiście to, to podjechanie do mechanika i zdjęcie samego paska. Jeżeli po zdjęciu i odpaleniu dosłownie na chwile samochodu przestanie ci tzrąść nim to wiesz że to jest to. Wymiana samego napinacza może tylko doraxnie pomóc w ustaniu tych wibracji (drgań). Jeżeli wymienisz a okaże się że koło pasowe jest krzywe to po jakimś czasie znów bedziesz miał wydatek.

mikruss
__________________
Mondeo MKIII 2.0 tdci130KM
Uniden 520xl + Midland Ml - 145
mikruss jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:59.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.