Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-01-2007, 19:00   #21
radekbox
ford::expert
 
Avatar radekbox
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
Domyślnie

Cytat:
Napisał tomiscorpio
"predkosc max okolo 200 km/h (ja mialem 180, ale mechanik co sprawdzal samochod mowil ze sa jeszcze mozliwosciGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. " - ten tekst jest mocny
temat "predkosci maksymalne" lepiej zostawmy w spokoju bo to zawsze zle sie konczy
:fcp18 :fcp18 :fcp23 :fcp23

__________________
POZDRAWIAM
mój escort na passionford
[<a href=http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg target=_blank>http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg</a>
radekbox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2007, 21:20   #22
Austin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
Domyślnie

RADEKBOX masz racje lepiej zakonczyc predkoscia maksymalnie 200km/h bo to juz temat dla dawcy organów :fcp23 ale nie wierze zeby silnik 1,6 posiagnął 200km/h cyba ze 2,0 to tak :fcp27
Austin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2007, 22:07   #23
radekbox
ford::expert
 
Avatar radekbox
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
Domyślnie

Cytat:
Napisał Austin
ale nie wierze zeby silnik 1,6 posiagnął 200km/h
wlasnie o to mi chodzilo :fcp23
i zaraz zaczna sie wywody, kto ile jechal, a to niemozliwe itp
:fcp27
__________________
POZDRAWIAM
mój escort na passionford
[<a href=http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg target=_blank>http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg</a>
radekbox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2007, 22:37   #24
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Nie chodzi mi o predkosc , nawet moze byc sobie 300km/h ale tekst silnik ma jeszcze mozliwosci , mechanik sprawdzal. Chcialbym wiedziec o co w tym chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-01-2007, 08:54   #25
JohnDoe
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: Nowe Miasto L.
Postów: 15
Domyślnie

Escortem 1.8 TD '95 Mk VII (90 KM w kombi) jeżdżę dopiero od połowy grudnia 2006 r., wcześniej bujałem się Clio I 3d (1.4 75 KM)-zrobiłem 40 tyś km w ciągu ponad 1,5 roku . Do tej pory Escortem przejechałem ok 1.500 km...moje spostrzeżenia co do motoru:
-do czasu włączenia się turbo-zwykły mułowaty klekot, który na początku wymaga nieco przyzwyczajenia
-według mnie 1.8 TD nadaje się na dłuższe trasy, podróżowanie z prędkościami rzędu 100-110 km/h, to przyjemność, w tym zakresie możemy bezproblemowo wyprzedać na 5 biegu w naszych warunkach drogowych (2 osoby na pokładzie, nie wiem jeszcze jak auto jeździ z kompletem pasażerów i bagażem)
-w aktualnych warunkach pogodowych (brak zimy) auto zapala bez problemu (garażowany), dość szybko się nagrzewa, a i odgłoś pracującego silnika nie jest uciążliwy
-raczej krótkie przełożenia skrzyni
-najbardziej denerwuje mnie ciężko pracujące sprzęgło w porównaniu do Clio.

Dodam, że po zakupie zmieniłem wszytkie filtry (paliwa, powietrza, oleju), oczywiście olej, świece żarowe, łączniki stablizatora, przeguby zewnętrzne, mocowanie stabilizatora (gumy), rozrząd komplet. Dodatkowo wygłuszyłem bagażnik matami bitumicznymi.
Tanie zamienniki, prostota obsługi, niewielkie koszty robocizny.
__________________
Nie jestem leniwy. Mam zawyżone wymagania motywacyjne.
JohnDoe jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-01-2007, 08:58   #26
darzur
ford::average
 
Zarejestrowany: 20-12-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 52
Domyślnie

Cytat:
ja diesel ma kopa to 1.6 16v to juz wyscigowka a 1.8 16v to juz wtedy muslecar Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No nie kumam. Przecież nawet katalogowo diesel ma lepsze osiągi niż 1.6 16V. Nie wspominając już o o niebo lepszej elastyczności wynikającej z dużego dość nisko położonego momentu.
__________________
Żurek GG#371288
darzur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-01-2007, 20:22   #27
KriSSo
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-11-2004
Skąd: Szczecin
Postów: 179
Domyślnie

Cytat:
Napisał darzur
Nie wspominając już o o niebo lepszej elastyczności wynikającej z dużego dość nisko położonego momentu.
eeee tam.

Cytat:
Napisał JohnDoe
-do czasu włączenia się turbo-zwykły mułowaty klekot,
Jaka tu zatem elastyczność. Ludzie często mylą wysoki moment obrotowy z elastycznością. To szczególnie widać czy raczej czuć w nowoczesnych dieslach, które poniżej lub powyżej pewnego zakresu obrotów po prostu nie jadę WCALE !!! Porażka.

Ostatnio też miałem taki przypadek. Nowiutki Passat, z motorem 2.0 TDI. Moment ? O Panie ze 320 Nm przy 1800 rpm, tylko że jak niechcący na II biegu przy prędkości 15 km/h chciałem uciec z torowiska (tramwaj nadjechał) to mnie mało nie rozjechał maszynista. Benzynką dawno bym odjechał. Zatem wysoki moment a elastyczność to nie to samo.

ELASTYCZNY Panocku, to jest np Mietek 190-tka z motorem 2.6 litra w benzynie, którym z 4 biegu można przepięknie ruszyć spod świateł, jak i jechać 150 km/h. To jest elastyczność.
__________________
Pozdrawiam,
KriSSo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-01-2007, 20:51   #28
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

No wkoncu ktos kto pojmuje slowo elastycznosc. Brawo
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-01-2007, 20:54   #29
Wojtekk
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 14-01-2005
Skąd: Opolskie, Nysa
Model: passat b5
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 631
Domyślnie

Panocki zakończcie wywody bo forum sie przepełni heh. Może niech się wypowie ktos kto jeździł escortem TD 90 kucy i 16 16v ale nie kilometr tylko troszke więcej dla porównania.
KriSSo uciekł bys z torowiska benzyniakiem szybciej ale na jakim biegu jaką pojemnością nie no nie mogę elastyczność w dieslu jest raczej odczuwalna na wysokich biegach przy niskich prędkościach lub jak kto woli przy dużym obciążeniu. Analogicznie w benzynce brak momentu nadrabia sie niższym biegiem.
Wojtekk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-01-2007, 21:56   #30
radekbox
ford::expert
 
Avatar radekbox
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
Domyślnie

Cytat:
Napisał darzur
Przecież nawet katalogowo diesel ma lepsze osiągi niż 1.6 16V. Nie wspominając już o o niebo lepszej elastyczności wynikającej z dużego dość nisko położonego momentu.
gdzie to wyczytales????????????????????
__________________
POZDRAWIAM
mój escort na passionford
[<a href=http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg target=_blank>http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg</a>
radekbox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:50.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.