|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-01-2007, 19:00 | #21 | |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
Cytat:
:fcp18 :fcp18 :fcp23 :fcp23 |
|
10-01-2007, 21:20 | #22 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
RADEKBOX masz racje lepiej zakonczyc predkoscia maksymalnie 200km/h bo to juz temat dla dawcy organów :fcp23 ale nie wierze zeby silnik 1,6 posiagnął 200km/h cyba ze 2,0 to tak :fcp27
|
10-01-2007, 22:07 | #23 | |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
Cytat:
i zaraz zaczna sie wywody, kto ile jechal, a to niemozliwe itp :fcp27 |
|
10-01-2007, 22:37 | #24 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Nie chodzi mi o predkosc , nawet moze byc sobie 300km/h ale tekst silnik ma jeszcze mozliwosci , mechanik sprawdzal. Chcialbym wiedziec o co w tym chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
11-01-2007, 08:54 | #25 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: Nowe Miasto L.
Postów: 15
|
Escortem 1.8 TD '95 Mk VII (90 KM w kombi) jeżdżę dopiero od połowy grudnia 2006 r., wcześniej bujałem się Clio I 3d (1.4 75 KM)-zrobiłem 40 tyś km w ciągu ponad 1,5 roku . Do tej pory Escortem przejechałem ok 1.500 km...moje spostrzeżenia co do motoru:
-do czasu włączenia się turbo-zwykły mułowaty klekot, który na początku wymaga nieco przyzwyczajenia -według mnie 1.8 TD nadaje się na dłuższe trasy, podróżowanie z prędkościami rzędu 100-110 km/h, to przyjemność, w tym zakresie możemy bezproblemowo wyprzedać na 5 biegu w naszych warunkach drogowych (2 osoby na pokładzie, nie wiem jeszcze jak auto jeździ z kompletem pasażerów i bagażem) -w aktualnych warunkach pogodowych (brak zimy) auto zapala bez problemu (garażowany), dość szybko się nagrzewa, a i odgłoś pracującego silnika nie jest uciążliwy -raczej krótkie przełożenia skrzyni -najbardziej denerwuje mnie ciężko pracujące sprzęgło w porównaniu do Clio. Dodam, że po zakupie zmieniłem wszytkie filtry (paliwa, powietrza, oleju), oczywiście olej, świece żarowe, łączniki stablizatora, przeguby zewnętrzne, mocowanie stabilizatora (gumy), rozrząd komplet. Dodatkowo wygłuszyłem bagażnik matami bitumicznymi. Tanie zamienniki, prostota obsługi, niewielkie koszty robocizny.
__________________
Nie jestem leniwy. Mam zawyżone wymagania motywacyjne. |
11-01-2007, 08:58 | #26 | |
ford::average
Zarejestrowany: 20-12-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 52
|
Cytat:
__________________
Żurek GG#371288 |
|
11-01-2007, 20:22 | #27 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 16-11-2004
Skąd: Szczecin
Postów: 179
|
Cytat:
Cytat:
Ostatnio też miałem taki przypadek. Nowiutki Passat, z motorem 2.0 TDI. Moment ? O Panie ze 320 Nm przy 1800 rpm, tylko że jak niechcący na II biegu przy prędkości 15 km/h chciałem uciec z torowiska (tramwaj nadjechał) to mnie mało nie rozjechał maszynista. Benzynką dawno bym odjechał. Zatem wysoki moment a elastyczność to nie to samo. ELASTYCZNY Panocku, to jest np Mietek 190-tka z motorem 2.6 litra w benzynie, którym z 4 biegu można przepięknie ruszyć spod świateł, jak i jechać 150 km/h. To jest elastyczność.
__________________
Pozdrawiam, |
||
11-01-2007, 20:51 | #28 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
No wkoncu ktos kto pojmuje slowo elastycznosc. Brawo
|
11-01-2007, 20:54 | #29 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 14-01-2005
Skąd: Opolskie, Nysa
Model: passat b5
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 631
|
Panocki zakończcie wywody bo forum sie przepełni heh. Może niech się wypowie ktos kto jeździł escortem TD 90 kucy i 16 16v ale nie kilometr tylko troszke więcej dla porównania.
KriSSo uciekł bys z torowiska benzyniakiem szybciej ale na jakim biegu jaką pojemnością nie no nie mogę elastyczność w dieslu jest raczej odczuwalna na wysokich biegach przy niskich prędkościach lub jak kto woli przy dużym obciążeniu. Analogicznie w benzynce brak momentu nadrabia sie niższym biegiem. |
11-01-2007, 21:56 | #30 | |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
Cytat:
|
|