|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-12-2006, 18:55 | #11 | |
ford::expert
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
|
Cytat:
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
|
28-12-2006, 16:00 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-07-2006
Skąd: Łask
Postów: 31
|
witam
przeczyść MAF... ja mam Galaxy 2.0 szarpało jakby miało auto się rozsypać... sam czyściłem i nic nie pomoło Elektromechanik dzisiaj (chyba) przeczyścił ... bo nie widzialem co z nim robił bo wyszedł. Ale wiem że auto chodzi normlnie Pozdrawiam Arek |
15-01-2007, 00:13 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-02-2006
Skąd: Świebodzin
Postów: 109
|
Witam,
mój problem już rozwiązałem. próbowałem róznych sposobów, załatwiłem nowe przewody (miomo ze te co miałem maiły zaledwie 1 tydzień0. Okazało sie ze sa ok. Pózniej czyściłem MAF a przy okazji skleiłem rure dolotowa bo miała malutkie pękniecia na łuku, tam gdzie wchodzi w nią rurka z silnika z ciepłym powietrzem.Ale dalej jak zimny nie chciał ciągnąc a próbujuąc podnieśc go wyżej niż 2 tyś o brotów kończyło się odgłosem w kolektorze. A na gazie pyrkał jak by chodził na 4-5 garów a nie na 6. Dzisiaj, w niedziele udało mi się dojść co było przyczyną. Byem u dobrego elektryka, wykrecilismy cefke i zobaczzlismy w jednym miejscu sniedz. A dokładnie miedzy blaszką w której płynie prąd a obudowe cefki. Wyczyściliśmy, blaszki odizolowałem i jest wszystko git. Chodzi jak pszczoła, ale przy okazji chciałem wymienic termostat i sie przeraziłem. Oprocz termostatu musze jeszcze chyba mieć dodatkowe uszczelki. A ich z termostatem nie było. Czy ktoś już wymieniał z was jesli tak to gdzie kupilście uszczelki. |
15-01-2007, 07:52 | #14 |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 09-08-2006
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Model: FORD FOCUS MK!
Silnik: 1,6i
Rocznik: 2000
Postów: 157
|
witam
faktycznie jest tam maly oring w obudowie termostatu ja w swoim nowym termo mialem taki oring jednak nie powinno byc problemow z dostanie takiego elementu w specjalizowanym sklepie dodatkowo nalezy przygotowac sie na wymiane oringu miedzy blokiem silnika a powyzsza obudowa a tego juz nie ma w zestawie(specificzny wywijaniec) pozdro
__________________
VR6 RWIE DO PRZODU |
15-01-2007, 22:09 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-02-2006
Skąd: Świebodzin
Postów: 109
|
Witam, przesyłam foto, mam juz wszystkie uszczelki.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - wymieniam uszczelke nr 6 - bo mi juz podcieka, znajduje sie ona przy komorze silnika a koszt w f-mie "KIM" czyli przedstawiciel VW wynosi 12,00 zł. - dodatkowo nr. 18 bo nie wiem czy jak rozłacze to czy bede mógł ponownie ja uzyc a koszt wynosi 5,00 zł. nr 4 jest wraz z termostatem wahler nr. 4123.80D ( lub zalezy od typu 4232.80D) Czyli kasa znikoma a rodosci wiele. |