|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-12-2006, 09:04 | #1 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 07-12-2006
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010
Postów: 10
|
Nie kręci. Tylko tyka.
Witam. Jestem nowy na forum to mój pierwszy post i odrazu taki nie przyjemny. Chodzi o to, że dostałem essiego od ojca.Dosłownie dwa dni temu.Postawilem go na parkingu.Wczoraj wieczorem poszedlem odpalic silnik zeby troche popracowal.Dzis chcialem zrobic to samo.
Najpierw krecił ale nie zapalił. Za drugą próbą juz nawet nie zakręcił. Przy próbie uruchomienia, gdy przekręcam kluczyk słychać tylko stuknięcie w silniku.Taki trzask. Co mam robić?Co się wogóle stało? Przyznam że nie jestem zbyt doświadczony w mechanice. A może ktoś jest z Warszawy-Jelonki i pomoże z kablami? Proszę pomóżcie bo nie bardzo wiem co robić. |
13-12-2006, 12:35 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2005
Postów: 47
|
witam, miałem taki sam problem zaraz po kupnie essiego , pojechałem do pracy i nie mogłem wrócić do domu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale gdzieś kiedyś słyszałem ze można w takiej sytuacji postukać czymś w rozrusznik (np. kluczem) bo potrafi sie 'zawieszac' . I tak też zrobiłem , odpalił wróciłem szczesliwie do domu. Ale ponieważ po przyjezdzie było to samo , to zdemontowałem rozrusznik , rozebrałem na cześci ,wyczyściłem, wymieniłem szczotki na nowe (tu taka mała uwaga lepiej kupić odrazu z mocowaniem szczotki bo jak kupisz osobno to jest strasznie dużo roboty z lutowaniem , jak sie w dodatku nie ma mocnej lutownicy) założyłem rozrusznik spowrotem i śmiga do dziś bez zadnych problemów.
Powodzenia przy naprawie i pozdrawiam |
13-12-2006, 14:53 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 14-01-2005
Skąd: Opolskie, Nysa
Model: passat b5
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 631
|
Jak juz będzie na wierzchu to warto wymienić tulejki przy okazji, jak jest luz oczywiście.
Może padł Ci akumulator bo to tez możliwe. |
13-12-2006, 15:47 | #4 |
ford::specialist
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 21-05-2004
Skąd: Poznań- okolice
Model: Mondeo MK4/Fiesta MK6/Grizzly 700
Silnik: 1,8TDCi/1,25 LPG
Rocznik: 2008/2005
Postów: 881
|
A na moje padł Ci aku- jak stuka rozrusznik to najczęściej jest padnięty aku
|
13-12-2006, 17:53 | #5 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 07-12-2006
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010
Postów: 10
|
Chyba nie podejmę sie samodzielnej naprawy rozrusznika bo sie na tym nie znam. Mam nadzieje ze to aku. Mialem wlasnie niedlugo kupic nowy. Macie propozycje jaki?
A jak mozna podładowac zdechniety aku w domu? Dzieki wszystkim |
14-12-2006, 06:48 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 14-01-2005
Skąd: Opolskie, Nysa
Model: passat b5
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 631
|
Kowalski bierzesz prostownik i plus na plus a minus na minus i sie ładuje. Najlepiej jak poładuje sie całą noc i próba kręcenia tylko najpierw sprawdź stan elektrolitu i w razie potrzeby dolej wody destylowanej, tak aby płytki były przykryte z 15 mm elektrolitem i dopiero podłącz.
|
14-12-2006, 20:13 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2005
Postów: 47
|
Weź poprostu miernik i zobacz co z napięciem.
p.s. na aku do diesla nie radził bym oszczedzać , lepiej zainwestowac i kupić pożadny :bosch , centra ... odpuscił bym wynalazki z supermarketów jenoxy itp . bo może sie okazać ze za rok bedziesz musiał nowy kupić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
14-12-2006, 21:06 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-07-2005
Skąd: Białystok
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 143
|
ZAP-a z Piastowa polecam i kupując zwracaj uwagę na prąd rozruchowy ok.650 A przy dieslu to ważne.J żadnych jenox-ów większego (...) nie widzialem , kiedyś się na to nabrałem
|
15-12-2006, 02:47 | #9 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
|
Cytat:
Do pomiarów naładowania akumulatora służy areometr, ale też nie do pomiaru stanu wyeksploatowania akumulatora.
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD [Regulamin Forum] [Sklep forumowy] |
|