Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-12-2006, 19:36   #21
dukan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 03-12-2006
Skąd: Katowice
Model: MK III
Silnik: TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 10
Domyślnie Mam problem z radiem 6006E CD kod błedu E4

Witam niedawno kupiłem mondka MK III i wszystko jest ok tylko nie działa mi odtwarzacz CD
wyświetla mi się kod błędu E4 sprawdzałem już z 10 płyt i zawsze to samo.Czy ktoś miał już ten problem i czego się mogę spodziewać czy wystarczy przeczyścić laser ?

dukan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-12-2006, 20:04   #22
tomasz_1974
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
Domyślnie

Witaj
Rowniez gratuluje !!!
To juz moj drugi mondik i ja jestem zadowolony wiec napewno ty tez bedziesz.
Pozdrawiam i z tej radości nie śpij w aucie tylko w domku ;-)
tomasz_1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-12-2006, 20:04   #23
dukan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 03-12-2006
Skąd: Katowice
Model: MK III
Silnik: TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 10
Domyślnie

A tak ogólnie mam nadzieje że mogę liczyć na klubowiczów i zawsze jakas pomoc się znajdzie.
Pozdrowienia

[ Dodano: 2006-12-08, 21:09 ]
Wielkie dzięki Tomasz mam nadzieję że będę szczęśliwy tak jak ty i moja rodzinka też. w końcu to rodzinne auto, chyba ,że firmowe :fcp18
dukan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-12-2006, 21:34   #24
tomasz_1974
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
Domyślnie

Moja rodzinka 2+2 jest zadowolona.
Duze pakowne i komfortowe. Prywatne. :fcp18
tomasz_1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-12-2006, 22:46   #25
damianołódź
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 170
Domyślnie

Kolego Blur

Naprawdę życzę Ci wieloletniej bezawaryjnej jazdy Twoim TDCI 130 KM :fcp18

Nie wiem dlaczego ale w Twoich postach wyczuwam strasznie dużo ironii w stosunku do MK III z silnikiem TDDI
Pokrótce opiszę Ci pewną historię, bo byc może nie jesteś w pełni świadomy co w tym TDCI siedzi...

Ja nie chcąc być kolejną ofiarą oszczędności koncernu, który z niewiadomych przyczyn zmienił producenta pompy wtryskowej i samych wtrysków z Boscha na Delphi wybrałem silnik TDDI

Te wtryski użyte w TDCI to poprostu nieszczęście bo są strasznie wrażliwe na "kiepskie" paliwo a w TDDI z Boschem nie ma żadnych problemów, a dodając "znakomitą" samofrezującą pompę która łuszczy się i dodatkowo "zapycha wtryski" masz obraz tragicznej zmiany producenta jednego z wazniejszych podzespołów auta.
W TDDI pracuje ta sama pompa wtryskowa co np. w VW Passacie czyli sprawdzona konstrukcja VP44
Jakoś tak chyba bardziej ufam Boschowi
Ten system Delphi kładziony był do aut na przestrzeni 2001-2003 r i Ford wrócił do sprawdzonego, starego Boscha
Forumowiczów z autami TDCI którzy mieli problemy z wtryskami jest mnóstwo, poczytaj na forum a z silnikami TDDI jakoś wyraźnie dużo mniej
Moje auto ma juz najechane 225 000 km i nic....
Podejrzewan że w TDCI musiałbym wymienić po kolei wszystkie wtryski
W Bosch Serwis w Łodzi powiedzieli żebym zajrzał tak przy 250 000 km na próbę przelewową i sprawdzenie ciśnienia pompy
Właśnie oni odradzali mi (jako moi dobrzy koledzy) kupno Mondeo z silnikiem Common Rail TDCI

Nawet tankując na Shellu, BP czy Statoil mie masz pewności co lejesz
Owszem prawdopodobieństwo zalania autka syfem jest duzo mniejsze ale jest
Kiedy mając świadomość że od jakości paliwa zależy żywotność wtrysków, a na tą jakośc nie masz wpływu, więc przy wyborze auta liczył się dla mnie ewentualny koszt wymiany wtrysków.
W TDCI 1300,00 za sztuke :fcp20 a w TDDI 600,00
Teraz słyszę że ceny spadły i do TDCI 600,00 a do TDDI Bosch przewidział extra sprawę orginalne zestawy naprawcze w cenie około 160,00 pln :fcp23

A na marginesie...Chciałbys się zmierzyć z moją taczką :fcp13

Z pewnością nie miałbyś żadnych szans... :fcp27
Pozdrawiam
__________________
Było MK III 2.0 TDDI 139 Km powered by Unitronic a jest BMW 525d Touring 01 163 Km max wypas
damianołódź jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2006, 17:14   #26
tomasz_1974
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Limanowa
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 2005
Postów: 60
Domyślnie

halo halo .. czy to moje posty ??
Czy czytałeś wszystkie ?? Mam wrażenie ,że nie.
Pozdrawiam.


Raczej przemawia zawisc z Twoich ust.... ale do kogo i po co ??
Czy miałeś zły dzień pisząc ten post ??

[ Dodano: 2006-12-09, 20:35 ]
ojojoj ..
:fcp11

Przeciez ten post nie był do mnie.
Przepraszam . Zakręciłem sie jak g w betoniarce.
ehhh ....


damianołódź
przepraszam Ciebie i wszystkich których uraziłem swoim postem , którego nie przeczytałem dokładnie. PRZEPRASZAM.

sorki ...
:fcp19
tomasz_1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2006, 21:42   #27
goorall
ford::average
 
Zarejestrowany: 26-11-2005
Skąd: Warszawa
Postów: 120
Domyślnie

Gratuluje zakupu i raczej nie martw sie o awaryjność . Koń ma dużą głowę i niech sie martwi, Tobie zostaje tylko normalna ekspolatacja. Wszystko sie psuje a na tego typu forach usterki sa grubo przjaskrawione
goorall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2006, 23:44   #28
damianołódź
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 170
Domyślnie

Tomaszu

Naprawdę nic się nie stało wielkiego...

Ja w swoim poście także nie miałem zamiaru nikogo obrażać tylko wyrazić swoja opinię do której mam prawo

Ja uważam na bazie tylko i wyłącznie sugestii i wyjasnień mechaników iz motor z wtryskiem bezposrednim TDDi jest mniej awaryjny niz system CR TDCI do roku 2003 i już

Ja wolałem kupic auto Duratorq DI i potraktować je u specjalistów od diesli zmianą kompa, która skończyła się tym iz jestem szczęśliwym posiadaczem bezawaryjnego (co pokazuje przebieg 225 tys km) i nader szybkiego auta z 139 konnym silnikiem

Wykres z hamowni w innym poście

Polecam opcje szukaj

Pozdrawiam

damianołódź
__________________
Było MK III 2.0 TDDI 139 Km powered by Unitronic a jest BMW 525d Touring 01 163 Km max wypas
damianołódź jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-12-2006, 10:53   #29
blur
ford::advanced
 
Avatar blur
 
Zarejestrowany: 06-10-2006
Skąd: Łęczna/lubelskie
Model: był :(Mondeusz ST 220
Silnik: 3 lytry ;)
Rocznik: 11.2004
Postów: 458
Domyślnie

Cytat:
Napisał damianołódź
Kolego Blur

Naprawdę życzę Ci wieloletniej bezawaryjnej jazdy Twoim TDCI 130 KM .....

........................

A na marginesie...Chciałbys się zmierzyć z moją taczką :fcp13

Z pewnością nie miałbyś żadnych szans... :fcp27
Pozdrawiam
Nie wiem po cholere robisz taka afere i udowadniasz wszytskim jaki to jestes debesciak ..sorki ... twoje auto.
Moze nie dales rady tego przyswoic, ale robilem sobie przytyki z Robberto32 na zasadzie zartow (zobacz emotikony), a ty tutaj wyjezdzasz ze swoja ogromna wiedza o tym jaki to TDDi jest super i jeszcze kierujesz to do mnie. Wyobraz sobie ze wiem czy sie roznia silniki, jak sa zbudowane i jak wyglada awaryjnosc - z pelna swiadomoscia tego wybralem TDCI, wiec nie czyn mi tu wykladow bo trafiles na kiepski grunt. Masz klekota to sie ciesz, masz 139 KM tez sie ciesz, jezdzisz bezawaryjnie tez sie ciesz, ale nie bij piany i nie opowiadaj pierdoł bo mnie bawisz. Jakis kompleks masz ?
Faktycznie twoje szybkie auto ma .... az 9 KM wiecej niz 130 KM w serii, tylko zauwaz ze po chipie TDCI ma 150-160 KM i sporo wyzszy moment.

Normlanie dziecinada. Mam kombi bo to duze auto i pakowane, a nie chodzi o to zeby zrobic z niego sciganta tylko sprawnie sie poruszac na dluzszych trasach i jeszczenapakowac do niego duzo gratow. Masz TDDi to super, jezdzij i ciesz sie bo z tego co piszesz to masz najlepsza fure na swiecie...ech.

pozdrawiam

przepaszam ze zrobilem zupełny offtopic z tego.

peace :fcp29
__________________
----------------------------
A6 3.0 TDI @ 280 KM 560 nM quattro
blur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-12-2006, 15:59   #30
Kusek
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Neuss- Olesno
Model: Ford S-Max
Silnik: 2,0 Tdci 140 Km
Rocznik: 2007
Postów: 588
Domyślnie

zaczyna mi sie coraz bardziej ta dyskusja podobac :fcp2
Kusek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:46.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.