|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-12-2006, 13:13 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-12-2006
Postów: 1
|
wibracje w mondeo
podczas przyspieszania wpada w wibracje. wymienilem wahacz koncówke drazka, zbieznosc, wywarzone kola
|
07-12-2006, 13:20 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Jeszcze zostały ci łączniki stabilizatorów, opony (może być wyważona, ale krzywa - najlepiej sprawdzic zamieniając koła tył z przodem) i tarcze hamulcowe. No i ewentualna wymiana całej półosi. Jaki charakter mają te wibracje? Może to też być poduszka pod skrzynią (ale to w zasadzie tylko przy ruszaniu by było).
|
07-12-2006, 16:16 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-01-2006
Postów: 16
|
Witam.
Najprawtopodobniej jeżeli tylko podczas przyśpieszania to będą to wyrobione wewnętrzne kielichy półosi. |
07-12-2006, 16:22 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
|
Przeguby wewnetrzne na 99,9procent. Mialem to w moim poprzednim mondku.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=Xz_ig3xJqow -mondeo MK3 http://www.youtube.com/watch?v=rSZFpTWwzaw -focus MK1 |
07-12-2006, 18:31 | #5 |
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 15-08-2004
Skąd: Podlaskie
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 899
|
To, że drży przy przyśpieszaniu to może przeguby ?
U mnie deska rozdzielcza i kierownica wręcz skakały od 120 do 130 później cisza i przy 160-170 znowu straszne skakanie deski, że nawet flakonik zapachowy z kratki wypadał :/ I było tak, że jak się puszczało nogę z gazu przy 160 lub przy 130 to ekfekt "bicia" podwajał się i miał osie wrażenie,że auto sie zaraz rozsypie:/ Nie pomagało przekładanie kół tylnych na przód ani wyważanie :/ Wymieniłem 4 opony na nówki zimówki i jak ręką odjął Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sprawdzałem na zimówkach i do 190 km/h kierownica i deska rozdzielcza nawet nie drgną Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) Przed wczoraj sprawdziłem to na kołach letnich 16 cali i też jest świetnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja obstawiam opony (moje poprzednie letnie opony wyglądały dobrze i nic nie wskazywało, że to przez nie mondkiem trzęsło. Obstawiałem krzywe tarcze, luzy w zawieszeniu.... a po wymianie opon nastała CISZA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
__________________
Drugi Ford tym razem z przymusu Klasa sama w sobie ---> oooo |
07-12-2006, 18:56 | #6 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-05-2006
Skąd: Brzeg
Model: MKI
Silnik: 2.0 16V STAG
Rocznik: 1994
Postów: 231
|
Cytat:
|
|
07-12-2006, 19:45 | #7 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-04-2006
Postów: 37
|
Re: wibracje w mondeo
Cytat:
[ Dodano: 2006-12-07, 20:55 ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] w tym poscie pod koniec byc moze znajdziesz przyczyne Twoich wibracji.. pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) w razie pytan pisac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) |
|
08-12-2006, 09:14 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-02-2004
Postów: 146
|
Miałem ten ptoblem_ przegub wew.
|
08-12-2006, 09:46 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-10-2006
Skąd: Łęczna/lubelskie
Model: był :(Mondeusz ST 220
Silnik: 3 lytry ;)
Rocznik: 11.2004
Postów: 458
|
Ja tez mam cos takiego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...a wlasciwe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
U mnie jest tak: Bieg 1. nic nie czuc 2. nic nie czuc 3. zaczyna sie bicie tak mniej wiecej od 2100 - 2600 obrotow. Bieg 4 i 5 tak samo. Bicie wystepuje tylko wtedy kiedy przyspieszam na max. Przegub wew. lewy wyminilem bo miala półoska luz. Okazało się że objawy nie ustąpiły. Prawej półosi nie wymieniałem bo półoś nie ma luzu ani nic takiego. Jednak wszyscy zgodnie twierdzą ze to jest przyczyna. Koszt krzyżaka z łożyskami to 300 PLN. Wymieniam w przyszłym tygodniu. pozdrówka
__________________
---------------------------- A6 3.0 TDI @ 280 KM 560 nM quattro |
08-12-2006, 15:49 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-04-2006
Postów: 37
|
Blur.. ja teez tak mialem.. wymienilem przegob i potem trzeba bylo jeszcze wymienic piasty i lozyska, i wszystko ustapilo w 100%, niestety owe podsespoly nie wy3maly napiecia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
[ Dodano: 2006-12-08, 16:50 ] wiec moze sie okazac zbedna wymiana krzyzaka itd.. bo jesli masz luz na piastach i na lozyskach te wibracje bede nadal takie same, jedynie w mniejszym zakresie, ale tez bardzo uciazliwe :fcp24 |