Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-07-2006, 18:38   #41
Fatso
ford::average
 
Zarejestrowany: 20-01-2006
Model: Mondeo
Silnik: TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 84
Domyślnie

tez tak podejzewam, ale zamierzam dołożyć drugi tak żeby sie pozniej otwierał. Powinno byc lepiej.

Fatso jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-11-2006, 17:15   #42
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

No i jak tam Fatso spisuje się bryka?
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2006, 11:25   #43
Fatso
ford::average
 
Zarejestrowany: 20-01-2006
Model: Mondeo
Silnik: TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 84
Domyślnie

Jedzi jak ta lala, tylko chleje na potege...

na trasie 12,5 przy stałej predkosci
w miescie 18 do 20...szlag mnie trafia, bo co bym nie robil i jakbym nie probowal jezdzic po emerycku, caly czas tak samo.
Fatso jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2006, 14:14   #44
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

To Tobie się w ogóle opłaca jeździć na LPG? Bo są tu tacy co twierdzą, że ten silnik pali
Cytat:
Napisał frompoland
mi moja v6 pali około 10 litrów po 3,8.. i mam czyste sumienie ze silnik nie chodzi na jakimś wynalazku lpg
dodam, że chodzi o egzemplarz z automatyczną skrzynią :fcp2
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2006, 22:28   #45
Fatso
ford::average
 
Zarejestrowany: 20-01-2006
Model: Mondeo
Silnik: TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 84
Domyślnie

ja juz sie wyspia i przestana banialuki opowiadac to gaz sobie założą...

ten silnik po prstu tyle pije. Sprawdzone na wielu maszynach, wszystkie w dobrym stanie, serwisowane w ASO.
Fatso jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2006, 22:10   #46
Master_Piottrek
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 10-05-2006
Postów: 258
Domyślnie

jest teoria o poszeżaniu gwizdka od blosa za pomocą pilnika co powoduje wiekszą dostawe gazu dla wysokich obrotów...

oraz rurka łącząca butlę z reduktorem ( jej przekrój ) pasuje aby był 8mm

co do 6000 obr na gazie to ja bym się bał moim autem - mieszanka ubożeje i przycieramy głowice... i pamiętaj że na lpg nie ma odcięcia jak masz wydajne wszystko ponad silnik to będzie się kręcił aż się rozleci

swoją drogą popatrzcie jakie nam kaczory stworzyły tanie państwo , taką rakiete jak ten mondek trzeba do gazu...
Master_Piottrek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-11-2006, 07:18   #47
frompoland
ford::professional
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 31-03-2006
Skąd: M22/BSI
Model: Ford Mondeo Titanium X Pac
Silnik: Petrol 240HP
Rocznik: 2014
Postów: 1,499
Domyślnie

Cytat:
Napisał Fatso
ja juz sie wyspia i przestana banialuki opowiadac to gaz sobie założą...
Fatso, jak juz uzupelnisz profil i bedzie wiadomo ze z du...y nie jestes to zapraszam do warszawy... pojezdzimy z godzinke a ze mieszkam przy grójeckiej to korki tu jak chopera (4km od centrum) zobaczysz ile pali mi mondek i ty przestaniesz podniecac sie gazem w ktory przeinwestowales....

Master_Piottrek, rozumiem ze w kraju panuje ogolna nienawisc do wszystkiego co powie TVN czy POLSAT i rozumiem tez ze 18 lat to za malo by pamietac po ile bylo paliwo i jakie byly zarobki przed nastaniem rzadow kaczynskich... moim zdaniem terazgazuje sie mniej aut niz za "czerwonych" ale to moje zdanie ty i twoje haselka powtarzane po rodzicach i rodzinie moze byc inne tylko poczytaj cos wiecej niz gazete wyborcza...
frompoland jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-11-2006, 11:38   #48
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

frompoland
wypowiedz Master_Piottrka byla z pewnoscia zwiazana z szykujaca sie powyzszka akcyzy na co tylko sie da ,a nie z cena terazniejsza ,na ktora rzad ma marginalny wplyw

podawanie spalania jakiegokolwiek samochodu z silnikiem 2.5l na poziomie 10l/100km w trybie miejskim to banialuki
i jezeli uwazasz ,ze stojac w korkach spalisz mniej to dowodzi tylko tego ,ze nie potrafisz liczyc ,wiec i nie potrafisz policzyc jaki i kiedy zwroci sie koszt zalozenia instalacji lpg

P.S.
10l to dolna granica spalania turbodiesli 2.5l w miescie
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-12-2006, 23:21   #49
main
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-09-2006
Skąd: Rzeszów
Model: escort
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1996 1997 1999
Postów: 15
Domyślnie

witam
jako ze jestem nowy tutaj nie zakladam nowego watku tylko
podepne sie tutaj Mondek MK II silnik 2.5 duratec manual, mam juz zalozony gaz 2 generacja silniczek krokowy z mixerem palnikowym zwezka na 28mm(zabic tego kogos kto to wymyslil ;/) ale mam zamiar teraz zalozyc tam blosa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mam kilka kwesti o ktore chcialbym zapytac:
1. w ktorym miejscu zamontowany macie reduktor(u mnie pod akumulatorem na dole głeboko)
2. z czego i jakie rury kupic zeby zmontowac połaczenia :
- przepustnica 65mm>70mm blos 70mm > 83mm przepływomierz
3. mam juz dokupiony adapter od przepływomierza do stozka z tym ze w adapterze jest 75mm przelot(srednica stozka najwieksza 77) a przepływka ma 83mm nie zakluci to poprawnej pracy??
stozek jacky jeszcze mam do wyboru krotszy a grubszy czy cienszy a dłuzszy???
i jeszcze od czego jest ten czujniczek wkrecony w bok airboxu ??
4. moze laickie pytanie od czego sa te 3 rurki wprowadzone do gumowej rury od przepływomierza do przepustnicy ?? 2 cienkie i jedna gruba, ta gruba z tego co zauwazylem zasysa tylko wlasnie co powinna zasysac bo mam ja zamontowana za mixerem tak ze ciagnie mieszanke ???

z gory dzieki za pomoc
w fordach siedze 3 lata ale to 1 tak "zaawansowany" samochod wczesniej mialem gazniki wiec nie bylo problemu ;]
main jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2006, 15:16   #50
PABLO1
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
Domyślnie

1. mam zamontowany tak jak Ty
2. tu jest problem, trzeba kombinować. Ja pojechałem na szrot i dobierałem, przerabiałem itp
3. ciężko powiedziec, ja tez teraz mam stożek ponieważ po zamontowaniu blosa zrobiło sie malo miejsca na airbox. Problem jest w tym, że w ciepłe dni przez stożek zasysane jest gorace powietrze z komory silnika i wtedy jest lipa. Aktualnie planuje powrócić do airboxa.
4. 2 cienkie to odmy, gruby to ''bajpas'' do silnika krokowego(musi byc wpięty miedzy przepustnica a blosem!!!
__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl
http://www.tuning.jcauto.pl
Części i akcesoria TUNINGOWE
PABLO1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:16.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.