|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-11-2006, 19:53 | #1 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 11-10-2006
Skąd: Wejherowo
Model: Transit Connect
Silnik: 1.8 TDCI 75KM
Rocznik: 2009
Postów: 17
|
Przewód podciśnienia
Witam.
Jak zdjąć przewód podciśnienia z serwa hamulcowego. Niestety musze sprawdzić pompe podciśnienia w essim brata i nie wiem jak zdjąć ten przewód. Z wykształcenia jestem elektronikiem, pracuje jako admin i o mechanice dopiero od niedawna zaczynam mieć blade pojęcie. Głownie kulam się Skodą Fabią, od kiedy bracki kupił essiego to do dyspozycji mam też Forda. |
12-11-2006, 22:16 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2006
Skąd: GLIWICE
Postów: 119
|
:fcp27 witam każdy kij ma dwa końce idz po sladzie w odwrotną strone :fcp27 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i gdzieś sie kończy ten pokrzywiony p-lastykowy przewodzik :fcp27
|
12-11-2006, 22:48 | #3 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 11-10-2006
Skąd: Wejherowo
Model: Transit Connect
Silnik: 1.8 TDCI 75KM
Rocznik: 2009
Postów: 17
|
Dzięki za odpowiedź. Dziś postawiłem wszystko na jedną kartę. I wyciągnołem przewód z serwa hamulcowego. Jest montowany na wcisk w taką ciekawą uszczelkę.
Po próbie organoleptycznej (przyłożyłem palec do wężyka podciśnienia) na pracującym silniku, stwierdzam iż pompa podciśnienia działa. Intryguje mnie jedna rzecz, ssanie jest takie powiem nie za mocne. Po napompowaniu pedałem hamulec twardnieje na wyłączonym silniku, i jak silnik włącze to opada. Jenak dalsze trzymanie powoduje ze pedał znów po chwili nieznacznie opada co świadczyło by na coś z płynem hamulcowym lub pompą hamulcową. Jutro jadę na zmiane oleju w silniku (klekocik ma już 15lat zaś olej lany był Orlenowski i to niewiadomo jak dawno temu - obecne olej szybciej przypomina smołę niż zużyty olej), oraz na wymianę płynu hamulcowego (może właśnie to jest powodem problemów z hamulcami). Poprzedni właściciel nie był w stanie poprawnie sprecyzować kiedy to zmieniał płyny eksploatacyjne. Niestety klekocik ma jedna kardynalną wadę - nie ma podłogi. To co jest to kupa trocin. I obecnie na gwałt szukamy dobrego blacharza. 4 namiary na warsztaty już mam. Jednak zakres prac nie nastrajają optymistycznie: progi, mocowania wachaczy i ogólnie cała podłoga do wymiany. |
13-11-2006, 17:48 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2006
Skąd: GLIWICE
Postów: 119
|
to smutne bo podłoga to podstawa i mało kto się tego podejmuje życze powodzenia i jak najmniejszych kosztów a co do płynu to napewno się wymiana przyda pozatym jak nie cieknie pod pedałami to tłoczek ze siłownika oki pozdro p.k Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
18-06-2008, 14:27 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-03-2007
Skąd: Tarnów - Wola Dębińska - Brzesko
Model: Ford Escort MK7
Silnik: 1.4i cvh EFI
Rocznik: 1998
Postów: 98
|
Re: Przewód podciśnienia
Troszkę odświeżę temat.
Ułamał mi się przewód podcisnieniowy od serwa do kolektora. Ten przewód podciśnieniowy bardzo łatwo wyciągnąć ze serwa. Natomiast jego drugi koniec mocowany jest w kolektorze. Jak go z niego wyciągnąć, aby go nie zniszczyć. Naprawdę mocno już próbowałem i nie chce wyleźć?? Oprócz tego pasowałoby mi go rozczłonkować od tej przepływki (nie wiem jak to się dokładnie nazywa) która puszcza powietrze tylko w jedną stronę. Na szrocie dostałem podobny kabel od innego forda i z tych dwóch muszę zrobić jeden sprawny. Ma ktoś już z tym jakieś doświadczenia??? |