|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-11-2006, 07:09 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-04-2006
Skąd: Rybnik
Model: Focus
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2002
Postów: 364
|
pompa paliwa sie wyłącza
witam
wyłącza mi sie pompa paliwa nie dzieje sie to czesto ale zdarzyło sie juz dwa razy po sprawdzeniu bezpieczników okazało sie ze sa dobre po puknieciu w osłone słupka tam gdzie jest wyłącznik bezwładnosciowy pompa zaczeła działac moje pytanie brzmi co mozna zrobic z tym problemem :fcp5 |
04-11-2006, 07:40 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-10-2004
Skąd: GNIEZNO
Postów: 57
|
Posprawdzaj przewody i styki, może któryś z nich się poluzował lub naderwał. Jest też możliwość, że któryś z nich jest przytarty i zwiera do masy.
__________________
"A jak spadną liście to będzie zajefajniście" Essirarri 1600 16Valve 90.0 KM DarkBlue Metalic |
04-11-2006, 08:41 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-04-2006
Skąd: Rybnik
Model: Focus
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2002
Postów: 364
|
chyba wywale go całkowicie
|
05-11-2006, 20:01 | #4 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
a moze to skrzynka bezpiecznikowa?
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
06-11-2006, 21:05 | #5 | |
ford::average
Zarejestrowany: 19-01-2006
Skąd: Pszczyna
Model: Ford Escort MKVII / Ford Galaxy MK2 Ghia automat
Silnik: 1.8 16V / 2.8 V6
Rocznik: 1995 / 2001
Postów: 127
|
Cytat:
|
|
08-11-2006, 21:50 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-10-2006
Skąd: Nowy Targ
Postów: 2
|
Witam
Ja mam podobny problem. Mam prośbę, czy mógłby ktoś mi pomóc w takiej sprawie. Kupiłem sobie Eskorta 1,4 na monowtrysku rocznik 1992 i mam pewien problem. Czasami (nie podczas jazdy) bez przyczyny nie włancza mi się pompka paliwa - myślałem, że jest zepsuta - kupiłem i założyłem nową ( nie ona). Wymieniłem przekaźnik na nowy ( R 9) i nadal jest to samo. Dzisiaj stwierdziłem, że czasami nie ma napięcia sterowniczego na wąskich wtykach przekaźnika. Prawdopodobnie przekaźnik pompy paliwa R9 jest połączony z przekaźnikiem systemu wtryskowo-zapłonowego R8. Poradźcie co zrobić z tym fantem ?
__________________
Zbyszek |