|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-04-2006, 11:15 | #11 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Cytat:
|
|
25-04-2006, 19:54 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-12-2005
Skąd: Elbląg
Model: S max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 33
|
No właśnie tak to bywa z naszymi mechanikami. Mało małomało i jeszcze raz mało doświadczenia.
Nie wiem jak dla nich ale dla mnie koszt wymiany jednej czy dwóch na raz robi różnicę, ale przecież klient nasz pan (hihi). Pozdro |
25-04-2006, 20:43 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-11-2005
Skąd: świętokrzyskie
Model: Mondeo MK3
Silnik: tdci 130
Rocznik: 2004
Postów: 413
|
Ale rozumują logicznie kk_1 :fcp2
|
26-04-2006, 11:07 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: Lublin
Model: astra
Silnik: 1.9
Rocznik: 2008
Postów: 35
|
nie da sie ukryc
|
30-05-2006, 10:21 | #15 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 30-05-2006
Postów: 4
|
Miałem to u siebie. :fcp3
Wymieniłem obie połosie :fcp11 .Lecz nie kupowałem w serwisie ale,na allegro trzy razy taniej ma je gość z Poznania. :fcp1 Co do diagnozowania to ruszanie połosiami nic nie da, luz jaki jest na tych pólosiach nie da się wymacać ręcznie,przecież drgania występują przy 100- 120 km wiec gdyby dało sie ręcznie wyłapać luz to tłuczenie byłoby juz przy ruszaniu (kasowanie luzu). Niestety tu tylko metoda na farta pomoże. Może trafisz tę właściwą za pierwszym trafieniem. PZDR :fcp29 |
03-06-2006, 21:26 | #16 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-01-2006
Postów: 8
|
u mnie wibruje w okolicach 110-130km/h
u mnie jak w temacie. nic sie nie dzieje jak przyspieszam, nic jak hamuje, ale w okolicach 60-70 mil/h = ok 130km cale auto wpada w wibracje i to chyba spore bo czuje nawet pod tylkiem. cisnienie w oponach jest ok. moze zaczac od wywazenia kol?? zawieszenie powinno byc raczej ok bo dziur ten samochow za wiele nie widzial. w zasadzie tylko autostrady. jakies rady? z gory dzieki. we wtorek pojade zrobic balans i zobacze co sie dzieje.
|
07-06-2006, 20:39 | #17 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-03-2005
Skąd: Lublin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 ZETEC + LPG
Rocznik: 1999
Postów: 281
|
remikus , jak zdiagnozujesz to daj znać. Jam mam to samo i dałem sobie spokój. Kupiłem nowe opony, doważyłem koła, zawieszenie bez luzów, nowe tarcze, półosie i jak tłukło przy 130 km/h tak tłucze dalej. Nie mam już pomysłu, co to może być. No cóz, ale to przecież Focus :fcp24
__________________
Pozdrawiam Marek Focus już sprzedany, obecnie A4 Avant |
18-10-2006, 10:03 | #18 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: wawa
Postów: 28
|
co macie na myśli pisząc "półoś" :fcp9 Jeśli drga przy przyśpieszaniu to trzeba wymienić cały komplet tj. półoś z dwoma przegubami :fcp9 :fcp15 Co jest wadą konstrukcyjną ... lipne przeguby czy wielowypusty półosi bo nie bardzo wiem
|
18-10-2006, 19:23 | #19 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-03-2005
Skąd: Lublin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 ZETEC + LPG
Rocznik: 1999
Postów: 281
|
Wadą konstrukcyjną są lipne przeguby wewnętrzne. Zużywają się za szybko gładzie kielichów, co jest związane z konstrukcją przegubu. W starych Mondeo było to całkiem inne i nie było problemu. Jeśli drga ci przy przyspieszaniu to na bank przegub wewnętrzny. Musisz ustalić z której strony. Jak rozbierzesz przegub to zobacz gładź kielicha, jeśli będzie dobra to może wystarczy wymienić sam krzyżak (ok. 100 zł.), ale raczej rozwalił się kielich. Da się go wymienić, ale koszt jest bardzo wysoki i taniej wyjdzie kupić całą używaną półoś. Trzeba tylko sprawdzić czy jest sprawna. Jak na razie nie ma do Focusa samych przegubów wewnętrznych, ani u Forda, ani zamienników. Przykra prawda, masz duży wydatek.
__________________
Pozdrawiam Marek Focus już sprzedany, obecnie A4 Avant |
21-10-2006, 19:56 | #20 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-10-2006
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus MK3
Silnik: 1.5 TDCI 120PS
Rocznik: 2016
Postów: 15
|
Cytat:
Miałem takie same drgania i po rozebraniu w ASO przegubów okazało się, że są wyrobone kielichy wewntrznych przegubów. W ASO ceny kompletnych półosi są bardzo wysokie więc poszukałem w necie producentów nowych półosi (z zasady nie kupuję używanych części) i znalazłem EURO DRIVESHAFTS LTD. Za komplet 2 kompletnych półosi zapłaciłem 1079 zł. Po wymianie "miodzio" żadnych wibracji.[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Art |
|